Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väärin kuullut lyriikat

Vierailija
11.08.2014 |

Näitä on aina hauska lukea :)

Yhdessä NeYo:n kappaleessa lauletaan: she's the sweetest drug. En voi kuunnella sitä koska kuulen sen kohdan aina "she's a swedish troll" vaikka kuinka yritän kuulla oikein...

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:19"]Ei oikeastaan väärinkuultu vaan väärin ymmärretty. POpedan "mulla on taskussa kakskytä seinttiä vain". Sehän soi jo ennen euroaikaa mutta silti oletin että puhui rahasta. Nyt hiljan vasta tajunnut että tarkoittanee jotain muuta. Ja 2-mielinen olen noin muuten kyllä.

[/quote]

Ei soinu ennen euroaikaa. Hölmö!

Vierailija
2/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice Cooperin Dangerous tonight biisin "I'm dangerous like a dying bird. I'm deadly like a centerpiece." olikin "I'm dangerous, I'm a dying breed

Poisonous like a centipede". Vähän mä kyllä ihmettelinkin, miten kukka-asetelma tms keskellä juhlapöytää voi olla vaarallinen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hankoon Helsinkiä pakoon suureen Hankoon. Lippu mastoon ja mä astun jaccustoon"

Mietin, että mikä se jaccusto on ja jotenkin ajattelin, että se on sama asia kuin jacuzzi.

Oikeasti kappale menee näin: "Hankoon, Helsinkiä pakoon soudan Hankoon. Lippu mastoon ja mä oon sun Jacques Cousteau"

No en kyllä varmasti ole ainoa, joka on kuullut Vadelmaveneen lyriikat väärin.

Vierailija
4/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:46"]"Hankoon Helsinkiä pakoon suureen Hankoon. Lippu mastoon ja mä astun jaccustoon"

Mietin, että mikä se jaccusto on ja jotenkin ajattelin, että se on sama asia kuin jacuzzi.

Oikeasti kappale menee näin: "Hankoon, Helsinkiä pakoon soudan Hankoon. Lippu mastoon ja mä oon sun Jacques Cousteau"

[/quote]

Sä sentään tunnistit että se laulaa suomeksi..

Vierailija
5/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään tiedä lauletaanko Tarja Turusen Mystique Voyagessa "Uusi aamu koittaa, my mystique voyage. Tuuli puurta soittaa, haaveet kauas kuljettaa" vai "Uusi aamu koittaa, my mystique voyage. Tuuli puurta soittaa, aaveet kauas kuljettaa"

Vierailija
6/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:46"]"Hankoon Helsinkiä pakoon suureen Hankoon. Lippu mastoon ja mä astun jaccustoon"

[/quote]

[/quote]

Mä taas oon kuullut et "Helsinkiä pakoon soudan hankoon". Tämä siinä kohtaa kun tunnistin kielen suomeksi.

Vierailija
7/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:46"]"Hankoon Helsinkiä pakoon suureen Hankoon. Lippu mastoon ja mä astun jaccustoon"

[/quote]

[/quote]

Mä taas oon kuullut et "Helsinkiä pakoon soudan hankoon". Tämä siinä kohtaa kun tunnistin kielen suomeksi.

[/quote]

Siis eikö se laula että soudan?! :O

Vierailija
8/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:46"]"Hankoon Helsinkiä pakoon suureen Hankoon. Lippu mastoon ja mä astun jaccustoon"

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Emmä tiiä enää itsekään. :D

Vierailija
9/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:46"]"Hankoon Helsinkiä pakoon suureen Hankoon. Lippu mastoon ja mä astun jaccustoon"

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

mä kuulen välillä soudan ja välillä suureen.

[/quote]

En kestä :D -tuo joka ei edes ensin pitkään aikaan tajunnut sen olevan suomalainen biisi

Vierailija
10/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:46"]"Hankoon Helsinkiä pakoon suureen Hankoon. Lippu mastoon ja mä astun jaccustoon"

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En kestä :D -tuo joka ei edes ensin pitkään aikaan tajunnut sen olevan suomalainen biisi

[/quote]

Kyllä ennen vanhaan osattiin laulaa selkeämmin. *kukkahatun päähän ja paheksuu kaikkea*

Paitsi ettei kyllä osattu... Black Sabbathin biiseihin tarttis välillä tulkin, mutta ne sentään tunnistaa englanniksi!

Vierailija
11/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:46"]"Hankoon Helsinkiä pakoon suureen Hankoon. Lippu mastoon ja mä astun jaccustoon"

[/quote]

Eikä mäkin kuulin noin ja ajattelin ihan samaa, että sama kun jacuzzi :D kun se sanoo vielä "tsaccustoon"

Vierailija
12/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin; Karhunpoika sairastaa, häntä hellii käärme....

Oikeasti menee Karhunpoika sairastaa, häntä hellikäämme.

Vierailija
13/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ensin tajunnut, että Kasmir laulaa suomeksi ja luulin, että Hankoon oli:"Han går" :D

Vierailija
14/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hardcore, helsinkiä pakoon soudan hardcore.

Lippu mastoon, joo mä asun jacques cousteau."

Argh.

Vierailija
15/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:10"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:46"]"Hankoon Helsinkiä pakoon suureen Hankoon. Lippu mastoon ja mä astun jaccustoon"

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mä oon aina kuullu "Hankoon, Helsinkiä pakoon Suomen Hankoon. Lippu mastoon ja mä astun jaccustoon" :D Alkaa pikkuhiljaa selvitä tämänkin kappaleen mystiset lyriikat

Vierailija
16/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 07:31"]

Mä oon aina kuullu "Hankoon, Helsinkiä pakoon Suomen Hankoon. Lippu mastoon ja mä astun jaccustoon" :D Alkaa pikkuhiljaa selvitä tämänkin kappaleen mystiset lyriikat

[/quote]

Ai niin muuten, minäkin pohdin aina ekoja kertoja kappaleen kuullessani, että onko se Suomen vai suureen. :D Ei ollut kumpikaan, vaan se on oikeasti, että soudan Hankoon. Sivistyin kertaheitolla, kun eräs kaunis päivä menin ja googletin tämän häiritsevän mystisen kappaleen lyriikat. Etenkin tuo Jaccusto-juttu häiritsi niiiiin paljon, kun en tiennyt, mikä se on. :D

T: 9

Vierailija
17/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 06:21"]

[/quote]

Eikä mäkin kuulin noin ja ajattelin ihan samaa, että sama kun jacuzzi :D kun se sanoo vielä "tsaccustoon"

[/quote]

Hahhah! No enpä oo sitten ainut, joka on luullut noin. :D

Vierailija
18/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:19"]Ei oikeastaan väärinkuultu vaan väärin ymmärretty. POpedan "mulla on taskussa kakskytä seinttiä vain". Sehän soi jo ennen euroaikaa mutta silti oletin että puhui rahasta. Nyt hiljan vasta tajunnut että tarkoittanee jotain muuta. Ja 2-mielinen olen noin muuten kyllä.

[/quote]

[/quote]

sorry :) musta se onniin ikivanha biisi.

Vierailija
19/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:19"]Ei oikeastaan väärinkuultu vaan väärin ymmärretty. POpedan "mulla on taskussa kakskytä seinttiä vain". Sehän soi jo ennen euroaikaa mutta silti oletin että puhui rahasta. Nyt hiljan vasta tajunnut että tarkoittanee jotain muuta. Ja 2-mielinen olen noin muuten kyllä.

[/quote]

[/quote]

sorry :) musta se onniin ikivanha biisi.

[/quote]

Se on vuodelta 2002...:)

Vierailija
20/55 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika sanoi ihmetellensä, että miksi Novalla soi usein "Pikachu fan". Se biisi, jossa lauletaan " Your a Pikachu Fan, allright, Pikachu Fan, tonight"

Alphaville esittää 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi