Olen sitten kuukaudessa lihonut 7 kiloa
94 kilosta 101 kiloon. Enkä edes ole pahemmin herkutellut.
Kommentit (5)
Mä lihoin kahdessa kuukaudessa kuusi kiloa. Ihan järkyttävää... no, nopeasti tulivat ja nopeasti lähtevät, nyt jo pari poissa.
Noudata näitä neuvoja, tai jotain sinne päin, niin takuulla tulee tulosta.. http://laihdutusvalmennus.com/#intro
Voisitko ap laittaa esim. tämän päivän syömisesi. En ymmärrä A) miten tuommoinen paino kerätään ja B) millaisella ruokavaliolla lihotaan 7kg kuukaudessa.
Ja jos kiinnostaa niin itse olen hoikka (171cm/57kg), yli 40v ja syönyt tänään kaurapuuroa, lihapullia ja perunamuusia+runsaasti salaattia, savulohisalaatin ja pähkinöitä. Vastaavalla ruokavaliolla mitat pysyvät. Vähintään kerran viikossa herkuttelen (eli syön ihan mitä lystää:karkkia,leivonnaisen, pizzaa, hampurilaisa, etc.) Liikunta on lähinnä hyötyliikuntaa.
Mä olen liikkunut helteillä todella vähän, se on voinut vaikuttaa, ja loma tietenkin, työni on aika fyysistä. Mutta syön ihan tavallista kotiruokaa plus paljon kasviksia, mutta viikonloppuisin kun herkuttelen, herkuttelen paljon. Päivässä voi mennä keksipaketti, litra jäätelöä, pari kolme lettua ja normaali ruoka siihen lisäksi vielä.
Tiedän että olen kova syömään, mutta en ole koskaan lihonut näin nopeasti!
No osa on varmaan nesteturvotusta.
Mulla lähtee tavallisestikin lymfahoidon jälkeisinä päivinä n. 4 kg nestettä, nyt helteen takia varmaan enemmänkin nestettä voi olla kerääntynyt.