Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy hotellisiivoojalta

Vierailija
11.08.2014 |

Kyselkää mitä mieleen juolahtaa, vastaan parhaani mukaan :)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrätetäänkö hotelleissa oikeasti? Joskus on eri lokerot roskiksessa metallille ym mutta siivooja kaataa kaiken yhteen isoon mustaan roskasäkkiin.

Ei meillä ainakaan vaikka niin annetaan ymmärtää.. On lokerot roskiksessa mutta kaikki menee lopulta samaan jätesäkkiin:/ hidastaa meidän työtäkin noukkia lokeroista jotain ruoan jämiä ja sitten niitä joutuu pesemäänkin siinä kiireessä. Usein ei ehditä ja ne roskikset pinttyy ja on tahmaisia:/

Vierailija
42/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on: onko halvan nettifirman kautta huoneen varannut asiakas jotenkin "toisen luokan kansalainen" hotellissa? Mulle on kolme kertaa lyhyen ajan sisällä käynyt niin, että kun olen mennyt halpaan huoneeseen, huone on ollut selvästi epäsiisti (tyyliin selkeä ja tahmea tahra keskellä lattiaa minkä pyyhin itse pois) ja/tai sieltä on puuttunut jotain (viimeksi pyyhe, sitä edellisellä kerralla "tyynybaari"). Kun olen mennyt hotellin omien varaussivujen kautta, huone on aina ollut ihan tip top. Pistää vaan miettimään, kun kuitenkin tosi usein hotelleissa yövyn.

Enpä osaa tähän vastata kun en ole hotellin palkkalistoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu hotellihuoneisiin jätetyille tyhjille pulloille? Tai siis lähinnä saatteko pitää itse niistä saadut rahat?

5 vuotta sitten kukin sai pitää siivoomastaan huoneesta löytäneet pullot itsellään. Tähän oli tulossa meidän hotellissamme muutos niin että esimies vei pullot ja rahat laitettiin työntekijöiden yhteiseen "virkistyskassaan". Monet olivat tästä pettyneitä. Voi olla että tässä on eroja eri hotelleissa ja siivousfirmoissa (itse olin ns. hotellin oma siivoja, mikä on nykypäivänä harvinaista kun kaikkialla tuntuu olevan ulkoistettu tuo siivous).

Me olemme ulkoistettu firma siivoamassa ja ennen saatiin viedä pulloja mutta sitten tuli ettei saisi. Harmi, sehän oli meille kuin tippiä. Osa kyllä kerää niitä vielä, myös pomo ahnaasti. Ei ole tullut sanomista, kunhan ne viedään heti pois eikä loju siellä. Minibaarijuomien pullot kerätään hotellille.

Vierailija
44/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varastit mun kännylaturit jotka unohdin perjantaina, ja maanantaina ei löytynyt respasta eikä mistään?

Vierailija
45/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vastaileeko näihin enää kukaan, mutta jos vastaa niin:

-Miten pääsisin hotellisiivoojaksi?

-Mitkä ovat hyviä firmoja (Tampereella) ja mitä kannattaisi välttää?

-Oppiiko työhön nopeasti?

Kysy suoraan eri hotelleista, hekertovat sitten onko heillä oma siivoustiimi vai ulkopuolinen firma (iss,sol tms)

Parasta olisi päästä hotellin omaksi siivoojaksi(niitä tosiaan harvassa :/)

Työhön oppii melko nopeasti työtä tekemällä!

Vierailija
46/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi varastit mun kännylaturit jotka unohdin perjantaina, ja maanantaina ei löytynyt respasta eikä mistään?

Me (minä ainakin!) palautamme aina kaiken huoneeseen jäädyn respaan päivämäärän, huoneen nron kera.

Vierailija
47/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesettekö kylpyhuoneen aina desifioivalla aineella? Ällöttää ne pöpöt!!

Haluaisin pestä aina mutta ei saa! Kuluttaa pintoja:/ joten siellä ne bakteerit pesii! Moni kun pyyhkii vielä samalla rätillä kaiken ja monta kylpyhuonetta vielä...

Vierailija
48/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan asiakas tarjonnut rahaa seksistä?

Ei (minulle ainakaan!)