Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy hotellisiivoojalta

Vierailija
11.08.2014 |

Kyselkää mitä mieleen juolahtaa, vastaan parhaani mukaan :)

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit jos löytäisit sängystä seksialusvaatteisiin puetun sängynpäätyihin sidotun miehen?

Vierailija
22/48 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit jos löytäisit sängystä seksialusvaatteisiin puetun sängynpäätyihin sidotun miehen?

Hah, ei onneksi ole tullut kyseistä tapahtumaa vastaan :D mutta varmaan pahoittelisin häiriötä ja kysyisin tarvitseeko hän apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on erikoisinta mitä olet löytänyt huoneesta huoneessa yöpyjän unohtamana?

Eri siivooja vastaa:

Erikerroilla

Dildo, yms muuta seksikamaa, piikkejä

Vierailija
24/48 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan oven kiinni ja sanon anteeksi

Vierailija
25/48 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on ällöttävin sotku mitä olet joutunut siivoamaan

Paskaa pöntössä, oksennusta, sylkiklippejä

Vierailija
26/48 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdatko aina lakanat vaikka peti näyttäisi koskemattomalta/siistiltä?En vaihda. Katson kyllä peiton alle yms. Kyllä sängystä huomaa, onko siinä nukuttu.
Vaihdatko aina vesilasit?Vaihdan, jos ne ovat käytetty- muuten en. 
Pyyhittekö koskaan kaukosäädintä?Pyyhin joka kerta, kun siivoan huoneen.

Ap

En vain jos sänkyssä nukuttu, muuten vaan oijotaan suoriksi:)

En, useasti puhtaita laseja ei ole ja ne pestään vessassa käsin ja pyyhitään pyyhkeeseen.

Harvemmin.

Vierailija
27/48 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka?

Reilu 10e tunti=tunteja päivässä 3-6:/

Vierailija
28/48 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy käytettyjä kortsuja miten siirrät ne ällöttääkö? Tai seksinenuja mitä niille teet?

Vierailija
29/48 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nko lakanat kuinka usein vaikka kymmenestä huoneesta mälliset, tai muu eritteiset? T. Utelias 😊

Vierailija
30/48 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nko lakanat kuinka usein vaikka kymmenestä huoneesta mälliset, tai muu eritteiset? T. Utelias 😊

Harvoin! Onneksi

Vierailija
31/48 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyy käytettyjä kortsuja miten siirrät ne ällöttääkö? Tai seksinenuja mitä niille teet?

Onneksi ne on yleensä laitettu roskiiin, kiitos siitä!

Mutta jos sängyssä/lattialla niin kumihanskat ja roskapussi käteen.

Vierailija
32/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesettekö kylpyhuoneen aina desifioivalla aineella? Ällöttää ne pöpöt!!

Vierailija
33/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan asiakas tarjonnut rahaa seksistä?

Vierailija
34/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu hotellihuoneisiin jätetyille tyhjille pulloille? Tai siis lähinnä saatteko pitää itse niistä saadut rahat?

Vierailija
35/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, että onko asukas poistunut jo huoneesta ennen kuin aloitatte siivouksen, vai meettekö vaan huone kerrallaan ovea koputtaen tietämättä oli sisällä asiakas tai ei?

Vierailija
36/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vastaileeko näihin enää kukaan, mutta jos vastaa niin:

-Miten pääsisin hotellisiivoojaksi?

-Mitkä ovat hyviä firmoja (Tampereella) ja mitä kannattaisi välttää?

-Oppiiko työhön nopeasti?

Vierailija
37/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö, että onko asukas poistunut jo huoneesta ennen kuin aloitatte siivouksen, vai meettekö vaan huone kerrallaan ovea koputtaen tietämättä oli sisällä asiakas tai ei?

Ainakin hotellissa, jossa olin 5 vuotta sitten töissä. Meille näkyi se kun asiakas on maksanut huoneen. Monet maksoivat huoneen lähtiessään eli siitä saattoi päätellä. Kuitenkin osa maksoi huoneen ja sen jälkeen palasi vielä pakkamaan ym.

Yleensä ensin käytiin läpi nuo maksaneet (tietysti oveen koputetaan ennen kuin mennään sisään) ja sen jälkeen loput. Huoneethan pitää yleensä luovuttaa klo 12 mennessä ellei ole ottanut pidennystä tuohon luovutukseen.

Vierailija
38/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu hotellihuoneisiin jätetyille tyhjille pulloille? Tai siis lähinnä saatteko pitää itse niistä saadut rahat?

5 vuotta sitten kukin sai pitää siivoomastaan huoneesta löytäneet pullot itsellään. Tähän oli tulossa meidän hotellissamme muutos niin että esimies vei pullot ja rahat laitettiin työntekijöiden yhteiseen "virkistyskassaan". Monet olivat tästä pettyneitä. Voi olla että tässä on eroja eri hotelleissa ja siivousfirmoissa (itse olin ns. hotellin oma siivoja, mikä on nykypäivänä harvinaista kun kaikkialla tuntuu olevan ulkoistettu tuo siivous).

Vierailija
39/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätetäänkö hotelleissa oikeasti? Joskus on eri lokerot roskiksessa metallille ym mutta siivooja kaataa kaiken yhteen isoon mustaan roskasäkkiin.

Vierailija
40/48 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on: onko halvan nettifirman kautta huoneen varannut asiakas jotenkin "toisen luokan kansalainen" hotellissa? Mulle on kolme kertaa lyhyen ajan sisällä käynyt niin, että kun olen mennyt halpaan huoneeseen, huone on ollut selvästi epäsiisti (tyyliin selkeä ja tahmea tahra keskellä lattiaa minkä pyyhin itse pois) ja/tai sieltä on puuttunut jotain (viimeksi pyyhe, sitä edellisellä kerralla "tyynybaari"). Kun olen mennyt hotellin omien varaussivujen kautta, huone on aina ollut ihan tip top. Pistää vaan miettimään, kun kuitenkin tosi usein hotelleissa yövyn.