Mies, pidätkö pitkistä naisista?
Kommentit (67)
Joo jos nainen ei määrittele itseään pituutensa kautta. Tämä koskee myös lyhyempiä.
Riippuu naisesta. Jos on mukava ja omaa hyvän huumorintajun niin vaikea on olla pitämättä.
Pidän pitkistä naisista, oon seurustellut pitkän naisen kanssa ja oli todella näyttävä sekä kuuma.
Pitkä eli yli 175? Naisten keskipituus on nykyään 170 tai 168, eli naiset pitenee koko ajan. Nykyään 170 ei ole pitkä mitä se oli 60-luvulla.
Juu, mahdollisimman pitkä nainen, kiitoksia vaan! On niin mukavaa, kun pää on tanssittaessa naisen ryntäiden kohdilla. Tulee niin euforinen olo.
Kyllä, itse tykkään eniten 170-180 pituisista naisista. Toki ei se pituus mikään tärkein kriteeri naisessa ole. Itse olen 174 mies.
No ihan samalla tavalla näyttävät tuttavapiirissä pariutuvan niin 160, 170 kuin 180cm pitkät naiset, joten kaiken pituisille on omat miehet.
Vähintään 176, mutta mieluummin yli 180 cm.
Riippuu siitä tuoko mukanaan rauhan vai kaaoksen.
Kaaosta en kaipaa.
Vain jos on erittäin kaunis. 90% pitkistä naisista on miesmäisiä.
Naisen pituudella ei ole mitään merkitystä normaalin rajoissa (155-185cm). Tietenkin kokonaisuus ratkaisee, esimerkiksi lyhyt varsi antaa anteeksi pientä pulleutta paljon paremmin kuin pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän.
T: Lyhyt mies
Mikähän siinäkin on, että monet lyhyet miehet tykkää pitkistä naisista? Onneks itsekin viehätyn eniten suunnilleen itseni pituisista, usein myös lyhyemmistäkin miehistä.
T. 175 cm
Ilmeisesti. 30 v olen yhden 178 cm kaunottaren rinnalla kulkenut.
-M182cm-
Pituus ei omalla kohdallani ainakaan tietoisesti ole keskeinen viehättävyyden tekijä. Ei haittaa, jos nainen on pitkä, vaikka olen itse normaalipituinen.
Miehet pitävät kaikkein eniten sellaisista maks. 165 senttisistä naisista. +180cm nainen on jo oikea turnoff suurimmalle osalle miehistä vaikka mies itse olisi pitempi.
En. Naisen pitää olla 150-160cm. No on mulla nyt kierrossa 173cm nainen joka on naiseksi liian pitkä mutta seksikäs yksilö muuten