Mies, pidätkö pitkistä naisista?
Kommentit (67)
Virossa on katukuvassa paljon pitkiä, nuoria naisia, sen olen huomannut. Siis ainakin Tallinnassa ja Tartossa.
Kyllä minä tykkään. Kuten aikaisemmissa ketjuissa olen sanonut, niin pitkän elämäni varrella kohdalleni on osunut neljä pitkää naista. Olen katsellut heitä lumoutuneena ja myös ylpeänä heidän pituudestaan. Yhden kanssa käytiin gaaloissa ja korkkareissa hän oli selvästi minua pitempi, olin ylpeä kumppanistani. Oma naismakuni on siis paljon lyhyempi ja ruskeatukkainen.
Lyhyistä enemmän. Pitkälle miehenkin tulee olla tosi pitkä, minä en ole kuin keskipituinen.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyistä enemmän. Pitkälle miehenkin tulee olla tosi pitkä, minä en ole kuin keskipituinen.
Miksi ihmeessä pitkälle miehenkin tulisi olla tosi pitkä?
Kaikki kolme naistani ovat olleet pitkiä 173-177 cm. Ilmeisesti siis tykkään.
187 cm
Minua pikkupojasta saakka jotenkin kiehtoi Octopussy-elokuvan loppu missä vanha lyhyt mies pääsi pitkien amatsoninaisten halimaksi ja pussaamaksi. En itse koskaan ole pitkän naisen kanssa kyllä ollut.
Ei ole kokemusta minkäänmittaisista
No en. Ite oon lyhyt, nii naisen pitää olla myös lyhyt. Sellainen 150-159 senttii.
AINIIN! Miehellä ei saa olla kriteerejä naiselle. Joten siinä tapauksessa kaikki kelpaa. :) M26
En koska pitkillä naisilla on iso tus su ja vehkeeni ei riitä heille. Kuin heiluttaisi patonkia messuhallissa.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään 176, mutta mieluummin yli 180 cm.
Tätä ovat kyllä yläpeukuttaneet lähinnä pitkät naiset, uskoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitkälle miehenkin tulisi olla tosi pitkä?
Come on... Kyllähän suurin osa naisista toivoo miehen olevan hiukan itseään pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tykkään. Kuten aikaisemmissa ketjuissa olen sanonut, niin pitkän elämäni varrella kohdalleni on osunut neljä pitkää naista. Olen katsellut heitä lumoutuneena ja myös ylpeänä heidän pituudestaan. Yhden kanssa käytiin gaaloissa ja korkkareissa hän oli selvästi minua pitempi, olin ylpeä kumppanistani. Oma naismakuni on siis paljon lyhyempi ja ruskeatukkainen.
Olet ollut lumoavien pitkien naisten kanssa, mutta oma naismakusi on toisenlainen? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset on hevosmaisia.
On osa meistä norsumaisia tai lehmämäisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän.
T: Lyhyt miesMikähän siinäkin on, että monet lyhyet miehet tykkää pitkistä naisista? Onneks itsekin viehätyn eniten suunnilleen itseni pituisista, usein myös lyhyemmistäkin miehistä.
T. 175 cm
Tämä on totta, ja päinvastoin pitkät miehet tykkäävät usein ns. taskuvenuksista.
Uskon, että johtuu biologisesta kompensaatiosta, kun luonto pyrkii keskivertoon (eli pitkän ja pätkän jälkeläisestä tulisi keskiverto, kahden keskipituisen jälkeläisestä keskiverto jne.).
Itsekin olen 175cm ja miehen ihannepituus on 170-180cm.Kahden erityisen pitkän ei kannata lisääntyä, sillä lapsista voi tulla liian pitkiä.
Mä uskon myös tähän teoriaan. Olen myös 175 cm ja kaikki elämäni miehet ovat olleet 173-178 cm. Käytännössä siis samanpituisia kuin minä, ja kun tykkään käyttää korkokenkiä, niin aina ihmisten ilmoilla ollessa minua lyhyempiä. Ilmeisesti pituusgeenit ovat vallitsevia geenejä, koska ainoa lapseni, tyttö, kasvoi minun pituisekseni siitä huolimatta, että isänsä on mieheksi lyhyt.
Olen 190 cm pitkähkö mies ja silti eniten hotsittaa noin max 165 cm naiset. Pitkät ei innosta.
Pituus ei vaikuta siihen, pidänkö hänestä vai en.
Tutkimusten mukaan länsieurooppalaisen miehen ihannenainen on 171cm pitkä. Itäeurooppalaisen miehen ihanne on hieman lyhyempi.