Mies, pidätkö pitkistä naisista?
Kommentit (67)
Mikä on pitkä? Itse olen 172 cm, enkä pidä itseäni pitkänä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pitkä? Itse olen 172 cm, enkä pidä itseäni pitkänä.
Itse miellän pitkiksi 175 cm ja yli. Ja kyllä! Minä ainakin pidän. Olen lähes 190 cm pitkä, joten on luonnollista että naiseni on 175-180 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän.
T: Lyhyt miesMikähän siinäkin on, että monet lyhyet miehet tykkää pitkistä naisista? Onneks itsekin viehätyn eniten suunnilleen itseni pituisista, usein myös lyhyemmistäkin miehistä.
T. 175 cm
Onhan se kätevää, että toinen meistä ylettyy ylähyllylle ilman jakkaraa. Kyllähän myös monet heikot naiset pitävät vahvoista miehistä.
eri
Rakastan pitkiä sääriä. Minun mielestä pitkä on jo 170 cm lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän.
T: Lyhyt miesMikähän siinäkin on, että monet lyhyet miehet tykkää pitkistä naisista? Onneks itsekin viehätyn eniten suunnilleen itseni pituisista, usein myös lyhyemmistäkin miehistä.
T. 175 cm
Tämä on totta, ja päinvastoin pitkät miehet tykkäävät usein ns. taskuvenuksista.
Uskon, että johtuu biologisesta kompensaatiosta, kun luonto pyrkii keskivertoon (eli pitkän ja pätkän jälkeläisestä tulisi keskiverto, kahden keskipituisen jälkeläisestä keskiverto jne.).
Itsekin olen 175cm ja miehen ihannepituus on 170-180cm.
Kahden erityisen pitkän ei kannata lisääntyä, sillä lapsista voi tulla liian pitkiä.
Jos on oikein pitkät jalat, niin täytyy laittaa paksuja kirjoja polvien alle, että ylettyy takaapäin piparille
Pidän, ovat todella seksikkäitä pitkine säärineen. Lahden toiselta puolelta näitä löytyy pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitävät kaikkein eniten sellaisista maks. 165 senttisistä naisista. +180cm nainen on jo oikea turnoff suurimmalle osalle miehistä vaikka mies itse olisi pitempi.
+180cm on ihan ok tällaiselle pitkälle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, pitkät sääret! =P
Harmi, että mulla on pitkä selkä ja töppöjalat!
N, 176cm
Pitkä nainen on usein kömpelön oloinen liikkuessaan, pidän vain ketteristä panttereista.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen on usein kömpelön oloinen liikkuessaan, pidän vain ketteristä panttereista.
Kai nyt kun oppivat heti kasvupyrähdyksen jälkeen kävelemään kyyryssä ja varomaan kaikkia. Vaatii aikamoista itsevarmuutta kävellä selkä suorassa, ja siihen oppii yleensä vasta iän myötä.
Dracula kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet pitävät kaikkein eniten sellaisista maks. 165 senttisistä naisista. +180cm nainen on jo oikea turnoff suurimmalle osalle miehistä vaikka mies itse olisi pitempi.
+180cm on ihan ok tällaiselle pitkälle miehelle.
En minäkään ihan lyhyt ole mutta pitkät naiset eivät vain oikein "nappaa" vaikka olisi kauniskin, enkä ole kaveripiirissäni ainut joka näin ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt kun oppivat heti kasvupyrähdyksen jälkeen kävelemään kyyryssä ja varomaan kaikkia. Vaatii aikamoista itsevarmuutta kävellä selkä suorassa, ja siihen oppii yleensä vasta iän myötä.
Hah tämä on totta! Teininä kuljin ihan lytyssä jotta en näyttäisi kavereiden vierellä ihan niin valtavalta. Pitkänä näyttää helposti aika miesmäiseltä varsinkin jos käy yhtä huono tuuri kuin mulla ja on leveät hartiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, pitkät sääret! =P
Harmi, että mulla on pitkä selkä ja töppöjalat!
N, 176cm
Niin mullakin :D Joskus yritin piilotella jalkojeni lyhyyttä, mutta nykyään kuljen ihan kiusallanikin "epäimartelevissa" asuissa.
T. 175 cm
Vierailija kirjoitti:
Olen itse yli 180 ja pitkät naiset on kyllä näyttäviä. Mutta takaapäin nussiminen on hankalaa kun naiset on niin tyhmiä ettei ne tajua levittää jalkojaan että pipari tulee alemmaksi. Aina pitäis olla neuvomassa. Ei sinne pitkäkään kulli yllä jos ei haarojaan tajua levittää.
Ei hitto :D :D
Minua ei ole kyllä yhdenkään miehen tarvinnut neuvoa tuossa tilanteessa, eli olen ilmeisesti hyvä edes yhdessä asiassa: jalkojen levittämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Mites se nyt menikään- jos nainen pitää pitkistä miehistä hän on pinnallinen ja typerä. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah tämä on totta! Teininä kuljin ihan lytyssä jotta en näyttäisi kavereiden vierellä ihan niin valtavalta. Pitkänä näyttää helposti aika miesmäiseltä varsinkin jos käy yhtä huono tuuri kuin mulla ja on leveät hartiat.
Minä taas olen kävellyt aina selkä suorassa, ja käyttänyt korkokenkiä teini-iästä saakka.
Sukulaisnaiset opettivat, että hartiat taakse, rinta eteen ja kävellään ”viivaa pitkin”.
Lontostelusta ja laahustelusta olisi varmasti tullut kommenttia, jos sellaiseen olisi sortunut.
-175cm
En edes katso jos nainen on yli 155cm, pitkät ei vaan sytytä.
Ei ole kohdalle sattunut