Onpa tylsä lukkari 7-luokkalaisella!
Kaikki aamut klo 8, kahtena päivänä (joista toinen perjantai!) kolmeen asti, yhtenä päivänä yhteen.
Näin siis jo Wilmasta nämä, huomenna alkaa koulu.
Kommentit (31)
Harmittaa myös tuo Pe koulu klo 15 asti ja harkat alkaisi 15.15 kiva kiva...
Onneksi se on se 7-luokkalainen joka koulun käy, eikä äiti, jolle lukkari on liian tylsä!
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:41"]
Onneksi se on se 7-luokkalainen joka koulun käy, eikä äiti, jolle lukkari on liian tylsä!
[/quote]
Jotain sirkustunteja sinne pitäis saada, et olis edes vähän jotain piristystä.
Me katsottiin lukkari jo viime viikolla, niin ollaan voitu jutella siitä ihan hyvässä hengessä :) Ei ole tylsä lukkari, vaan pari ihan hirveää päivää, yksi helppo ja pari neutraalia :)
Yläkoululaisten päivät on nykyään raskaita. Se kaks tuntia ruotsia voitais heivata yli laidan, niin jäis energiaa enemmän!
Valita reksille. Tosi törkeä lukkari seiskalle, kyllä viikonlopun viettoon pitäisi päästä aikaisemmin!
Jaa, eikö nykyään enää ole jaksoja? Eli seuraava jakso voi olla lukkariltaan ihan erilainen
Tiistaina pääsee neljältä, mitä me nyt tehdään, kun tulee kotiin samaan aikaan kuin minä, ja koirat on tottuneet päästä lenkille viim kahdelta...!!!
Ymmärtäkää jo hyvät ihmiset, että yläasteella olevan lapsen kuuluukin viettää koulussa enemmän aikaa. Leikki on lasten työtä, mutta tuon ikäisellä se koulu alkaa olla jo sitä työtä. Ymmärrän että pitkät koulupäivät voivat tuntua tylsiltä, mutta koulun ei tarvitsekkaan aina olla kivaa. Lisäksi kaiken uuden oppimiseenkin kuluu enemmän aikaa kun 3. luokalla. En tarkoita että koulussa pitäisi olla tappavan tylsää eikä hauskaa saisi olla. Pääasia on että viihtyy ympäristössään ja jaksaa tehdä työtä koulun eteen, vaikka se ei aina niin kovasti miellyttäisikään. Lisäksi tuon ikäinen lapsi jaksaa keskittyä jo paremmin, joten koulupäivät ja ehkä tunnitkin ovat pidempiä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:51"]
Tiistaina pääsee neljältä, mitä me nyt tehdään, kun tulee kotiin samaan aikaan kuin minä, ja koirat on tottuneet päästä lenkille viim kahdelta...!!!
[/quote] Sitten täytyy hommata koiralle hoitaja! Etkö osannut varautua etukäteen yläkoululaisen lukkariin, joka on muuten ihan normaali. Vai onko lapsesi jotenkin vajaa ja ei selviä normaalista koulunkäynnistä?
Mun seiskalla oli 33 viikkotuntia syksyllä ja 36 keväällä. Väkisinhän ne päivät on pitkiä. Keväällä kaikki päivät oli kolmeen tai neljään, vaikka koulu alkoi neljänä päivänä viidestä kasilta.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:47"]
Valita reksille. Tosi törkeä lukkari seiskalle, kyllä viikonlopun viettoon pitäisi päästä aikaisemmin!
[/quote]
WTF?
[/quote]
Yhteys kouluun ja pyydät lukkarin vaihtoa. Kyllä koulun pitää osata ottaa koirat huomioon.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:55"]
[/quote] Sitten täytyy hommata koiralle hoitaja! Etkö osannut varautua etukäteen yläkoululaisen lukkariin, joka on muuten ihan normaali. Vai onko lapsesi jotenkin vajaa ja ei selviä normaalista koulunkäynnistä?
[/quote]
Juuri näin, mutta ekana mä soitan reksille, jos ei lukkari muutu, palkkaan hoitajan!!!
Miksi mun lapsi olis vajaa, jos koirat tässä siis kärsii, ei lapsi!! Ihmeellisesti te luette näitä juttuja.
:D
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:51"]
[/quote]
Yhteys kouluun ja pyydät lukkarin vaihtoa. Kyllä koulun pitää osata ottaa koirat huomioon.
[/quote]
:D:D
sitä lukkaria ei ihan tosta vaan muuteta, kun on kaikki valinnaisaineet sun muut ja kaikkien muidenkin luokkien lukkari menisi ainakin joltakin osin uusiksi, koska koira. muutenkin toi on aivan normaali yläkoululaisen lukkari
No voi. Mun seiskaluokkalaisella on joka päivä 9-14.45.