Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää aikuinen neitsyt?

Vierailija
11.08.2014 |

Jos saatte tietää, että kaveri/työkaveri/sukulainen/tms. on vielä neitsyt, vaikka on jo vaikka yli 30, niin mitä te hänestä ajattelette? Näkeekö sen teistä päällepäin vai oletteko joskus yllättyneet jonkun kokemattomuudesta? Pidätkö kokematonta aikuista jotenkin friikkinä tai muita huonompana? Seurustelisitko kokemattoman yli 30-vuotiaan kanssa? Ajatteletteko eri tavoin kokemattomista naisista ja miehistä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 20:25"]

Tulee mieleen, että mitähän ko. henkilö ajattelee niistä, joilla suhderintamalla on ollut huomattavasti vilkkaampaa. Ylenkatsooko?

[/quote]

En minä ainakaan, ellei nyt ihan jakorasia ole kyseessä. Jos makaa ihan kaikkien kanssa, jotka vastaan tulee/jolta saa, niin en sitä mitenkään positiivisena pidä, mutta jos kaksinumeroisten lukemien puolella pysytään, niin pidän vain normaalina ihmisenä. Enemmänkin se tuntuu todella hämmentävältä, kun itse ei saa kerta kaikkiaan ketään, niin miten jollakin voi olla niin paljon kysyntää?!! Ja kateellinenkin olen, koska olisin itsekin halunnut kokea/kokeilla niitä asioita. 

Vierailija
42/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten olisin vastanut että säälin, mutta nyt vuosia eron jälkeen olen huomannut että ilman joka päiväistä mahdollisuutta seksiin voi elämä olla ihan yhtä elettävää.

Uusio neitsyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman tunnen, naisia.

Toinen ihan nätti, toinen ehkä vähän keskivertoa vähemmän viehättävä, mutta ns. vaatimuslistat ovat molemmilla ihan "oman tasoiset", mitään adonista ei kumpikaan kaipaa.

Heillä ongelmana epävarmuuden lisäksi se, että eivät ikinä käy "missään", viettävät aikaa siis lähinnä kotosalla, eikä kumpikaan jostain syystä suostu edes harkitsemaan nettideittailua. Muuten ovat ihan erilaisia ihmisiä.

En nyt varsinaisesti sääli, mutta harmittaa heidän puolestaan, koska molemmat ovat aivan ihania, hauskoja ihmisiä, ja ainakin toinen toivoisi perhettä kovasti. Onneksi ei kuitenkaan ole myöhäistä  kummallekaan, ja toivottavasti löytävät sopivat kumppanit. 

yhden neitsyeksi epäilemäni n. 50 v miehen tiedän. Hällä taustalla mielenterveyden ongelmia ja alkoholismia, ei ole paljon seuralaisia näkynyt... Häntä säälin. Ja osittain halveksun, on helvetin hankala ja epäkiitollinen ihminen.

Vierailija
44/49 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/49 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverillani (vähän alta 3-kymppinen ei ole minkäänlaisia kokemuksia miehistä.) Mutta hän onkin koko aikuisiän ollut psyykkisesti sairas.

Vaikka kuinka haluaisin ajatella, että henkilössä ei mitään vikaa, vakkei seksiä olekaan harrastanut. Niin ehkä mielessäni silti mietin, että onko kyseessä jotenkin sosiaalisesti rajoittunut tai muuten vaan ujo tapaus. Toisaalta se on mielestäni täysin normaalia, jos ei ole seurustellut eikä esim. käy baareissa tms. Niin eipä niitä mahdollisuuksia välttämättä hirveän paljon voi syntyä.

Naisesta ajattelisin ehkä enemmänkin, että ei ole kelpuuttanut ketään. Uskon, että jokainen nainen löytää vaikka yhden illan seuraa, jos vain haluaa.

En ajattelisi, että henkilö on paljosta jäänyt paitsi ilman sekssiä. Ehkä enemmänkin se läheisyys ja tunne, että toinen ihminen välittää, vaikka ne nyt eivät suoranaisesti liity seksiin mutta kahden aikuisen suhteeseen ja sitä pidän ehkä 'harmina', jollei sitä ole päässyt ikinä kokemaan. Mutta vielä ehti! :)

Vierailija
46/49 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavia ja riettaita ajatuksia.

Vierailija
47/49 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26v mies ja vielä neitsyt. En ole sosiaalisesti rajoittunut tai ujo. Minulla on laaja ystäväpiiri ja osaan pitää hauskaa muiden ystävieni kanssa. Sanoin tuon siksi jotta tulisi vähän esille se että kaikki vähän vanhemmat neitsyet eivät ole tuppisuita, sosiaalisesti rajoittuineita tms.

Itsellä on ihat normaalit seksihalut. Itseasiassia ne ovat jo nyt varmaan normaalia hiukan korkeammat. Minulla vain varhais aikuisuudessa ja teini-iässä meni kokonaan ohi kaikki seurustelu jutut jne. mitä muilla saman ikäisillä oli meneillään. Ikäänkuin havahduin myöhemmin. Seurustelu jne. ei vaan käynyt edes mielessä mahdollisuutena silloin jolloin en edes yrittänyt tuollasiten pyrkimysten eteen mitään. Vasta tuossa 23v havahduin siihen miten hyvältä nuo naiset oikeasti näyttävät ihan luonnossa eikä vain tietokoneen ruudulta.

N.40% ystävistäni on naisia ja koen heidän kanssa juttelemisen yhtä helpoksi kuin miestenkin kanssa enkä jns. jumiudu tai tunne erityistä jännitystä naisten kanssa asioidessani. Olen vähän ylipainoinen (sentään sille vihdoinkin tekemässä jotain) eli ulkonäön puolesta ei ole tullut naisia itsestään mikä johti oman kiinnostuksen puutten kanssa sen että otollisin aika neitsyyden menetykselle meni ohitseni.

Ei tämä niin vakava asia. Alkanut tässä koko ajan enemmän ja enemmän "käymään ulkona" ja tekemään olemukselleni jotain joten mieliala on itseasiassa hyvinkin toiveikas.

Kaikista hauskin juttu tässä on se että olen vissiin ystäväpiirini ainoa neitsyt mutta luonteeltani olen vähän sellainen jolle porukka tykkää kertoa omista jutuistaan, myös intiimielämistään. Olen sitten välillä antanut neuvoja seksiin liittyen tms. Hauskinta on se että jälkeenpäin kiitetään hyvistä neuvoista jotka toimivat :D

Vierailija
48/49 |
17.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 20:55"]

Muutaman tunnen, naisia.

Toinen ihan nätti, toinen ehkä vähän keskivertoa vähemmän viehättävä, mutta ns. vaatimuslistat ovat molemmilla ihan "oman tasoiset", mitään adonista ei kumpikaan kaipaa.

[/quote]

Minkälaisia listoja?

Vierailija
49/49 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai seurustelisin naisen kanssa joka on kokematon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme