Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää aikuinen neitsyt?

Vierailija
11.08.2014 |

Jos saatte tietää, että kaveri/työkaveri/sukulainen/tms. on vielä neitsyt, vaikka on jo vaikka yli 30, niin mitä te hänestä ajattelette? Näkeekö sen teistä päällepäin vai oletteko joskus yllättyneet jonkun kokemattomuudesta? Pidätkö kokematonta aikuista jotenkin friikkinä tai muita huonompana? Seurustelisitko kokemattoman yli 30-vuotiaan kanssa? Ajatteletteko eri tavoin kokemattomista naisista ja miehistä?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:46"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:25"]

Seksi on jokaisen ihmisen yksityisasia enkä osaa kuvitella miten saisin edes tietää onko joku neitsyt vai ei. Onko se yleinenkin keskustelunaihe muiden työpaikkojen lounaspöydissä? 

Yleisesti ottaen, niin elämänkokemuksen puute on minusta huonompi asia kuin seksuaalisen kokemuksen puute. Jos ihminen vain nysvää omassa nurkassaan, tekee niinkuin muutkin tekevät, ei koskaan ota riskejä, pelkää epäonnistumista ja mokaamista kuin ruttoa, hänestä tulee tyhmä ja tylsä. Jos ihminen ei harrasta seksiä, hän ei vain harrasta seksiä, eikä se vaikuta kys. ihmisen ja mun väleihin mitenkään.  

[/quote]

Et edes osaa päätellä parhaimpien kaveriesi historiasta mitään?

Seksin harrastaminen ja parisuhteet valitettavasti ovat yksi ihmiselon perusasioista ja ne tulevat esille vuorovaikutuksissa jatkuvasti. Tuntemattien kanssa voit vielä hetken teeskennellä, mutta kaverisi huomaavat petoksesi heti. Ja onhan se jatkuva valehtelu pidemmän päälle raskasta ja ahdistavaa.

[/quote]

Kuulostaa ihan palstahoron kaveripiiriltä.

Vierailija
22/49 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että on säästynyt paljolta. Melkein parempi heti parikymppisenä hypätä 40+ kanssa seksisuhteeseen tai olla ilman siihen asti kun kumppaniehdokkaat on sen ikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:02"]

Ajattelisin että on säästynyt paljolta. Melkein parempi heti parikymppisenä hypätä 40+ kanssa seksisuhteeseen tai olla ilman siihen asti kun kumppaniehdokkaat on sen ikäisiä.

[/quote]

Kuinka niin?

Vierailija
24/49 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 20:07"]

Sosiaaliset syyt; epävarmuus. Sama molemmilla sukupuolilla.

En seurustelisi kokemattoman kanssa.

[/quote]

etpä tietysti kun olet idiootti.
[/quote]

*olen piti kirjoittaa

Vierailija
25/49 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:59"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:55"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 02:50"]

Seksi on jokaisen ihmisen yksityisasia enkä osaa kuvitella miten saisin edes tietää onko joku neitsyt vai ei. Onko se yleinenkin keskustelunaihe muiden työpaikkojen lounaspöydissä? 

Yleisesti ottaen, niin elämänkokemuksen puute on minusta huonompi asia kuin seksuaalisen kokemuksen puute. Jos ihminen vain nysvää omassa nurkassaan, tekee niinkuin muutkin tekevät, ei koskaan ota riskejä, pelkää epäonnistumista ja mokaamista kuin ruttoa, hänestä tulee tyhmä ja tylsä. Jos ihminen ei harrasta seksiä, hän ei vain harrasta seksiä, eikä se vaikuta kys. ihmisen ja mun väleihin mitenkään.  

[/quote]

Seksin harrastaminen ja parisuhteet valitettavasti ovat yksi ihmiselon perusasioista ja ne tulevat esille vuorovaikutuksissa jatkuvasti. Tuntemattien kanssa voit vielä hetken teeskennellä, mutta kaverisi huomaavat petoksesi heti. Ja onhan se jatkuva valehtelu pidemmän päälle raskasta ja ahdistavaa.

[/quote]

En kyllä neitsyenä enkä sen jälkeenkään koskaan puhunut seksistä kavereitteni kanssa, vasta nykyään voisin, ja olen 40. 

[/quote]

En tarkoittanut eksplisiittistä keskustelua seksistä tai sen puutteesta. Kyllä minun kaverini tietävät tilanteeni ja varmasti nauravat sille keskenään, vaikka emme ole siitä pahemmin keskustellutkaan. Ja vaikka tieto ei ole täysin faktainen, niin onhan se aika helppo kymmenen vuoden ystävyyden perusteella päätellä.

[/quote]

Ai siis että olet neitsyt? Nauravat? Itsekin olin 25-vuotiaaksi ja no, lähinnä ajattelin, että minua saattoi joku sääliä. Mutta nauraminen olisi ollut ihan älytöntä, minusta. En usko, että kukaan nauroi. Aivan kuin heidän oma seksielämänsä nyt niin mieletöntä olisi ollut. Ei ainakaan tosiaan päätellen siitä, ettei kukaan koskaan maininnut aihetta. Vaikka seurustelivat tms.

[/quote]

Totta vitussa nauravat. Nauravat ja vittuilevat epäsuorasti myös päin naamaani. Jos keskustelu vähänkin ajautuu tuolle alueelle, niin minut täysin ammattimaisesti ja kokemuksella sivutetaan dialogista. Jos joskus kännipäissäni heitän vaikka vitsiä näistä aiheista, on suhtautuminen epäuskoisen huvittunutta.

Itsekin nauraisin itselleni, jos se ei vain johtaisi kyyneliin.

Vierailija
26/49 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:03"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:02"]

[/quote]

Kuinka niin?
[/quote]
Sori, vahinkoalapeukku.

Vierailija
27/49 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:03"]

[/quote]

Kuinka niin?

[/quote]

Harvemmin seksihalut ja niiden tärkeys kohtaa suhteissa, omat kokemukset on opettanut sen että usein niitä toisen tarpeita ei myöskään huomioida ja aina toinen osapuoli asettuu dominoivaan asemaan. Yleisesti koen että suhteet on usein hyvinkin epätasa-arvoisia (muutenkin kuin seksin suhteen). Ihmiset ettii sitä oikeaa pettymysten kautta monta kymmentä vuotta ennenkuin ymmärtää että koko jutun salaisuus on molemmin puolinen huomioon ottaminen parisuhteen tarpeissa, sen jälkeen osataan vasta heittäyty seksiin ja siitä nauttia myös niin että toiselle ei siitä jää paha maku suuhun :)

Vierailija
28/49 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Toki tunnen  ystävieni elämän. Kaikki ovat erilaisissa elämäntilanteissa eikä kukaan taida olla neitsyt. Olen itse 45 ja ystäväni samoja ikiä. Työtovereista en mene sanomaan mitään, enkä tuttavista. 

En ihan tajunnut mistä teeskentelystä, valehtelusta ja petoksesta puhut. Joku teeskentelee olevansa ei-neitsyt? Ei se kovin iso petos ole. Kun ajattelee miten suorituskeskeisessä ja esineellistävässä kulttuurissa eletään, miten tärkeänä edelleen pidetään sitä, että "kelpaa" vastakkaiselle sukupuolelle, niin ymmärrän aika hyvin jos joku teeskentelee kokeneempaa kuin on. Se voi olla itsesuojeluakin.

Ellei tuttu tai työkaveri ole neitsyydestään onneton tai ahdistunut, tuo yksityiskohta ei kuulu minulle eikä kenellekään muullekaan. Jos hän on ahdistunut ja jakaa asian kanssani, pyrin tietysti jotenkin lohduttamaan ja auttamaan asioiden laittamisessa jonkinlaisiin mittasuhteisiin. 

Vierailija
29/49 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on mennyt pahasti vikaan.

Vierailija
30/49 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähinnä vain hämmentynyt siitä että tiedän jonkun seksielämästä tuon verran. Mielestäni muiden noin yksityiset asiat eivät kuulu minun tietooni, ainakaan jonkun muun kuin kyseisen henkilön itsensä kertomana.

En ajattele lähtökohtaisesti aikuisesta neitsyestä mitään negatiivista enkä pidä kokemattomuutta friikkinä tai huonona asiana.

Vierailija
31/49 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen ihminen olisi kyseessä. Tiedän melko varmasti yhden, ja epäilen paria muutakin kolmekymppistä naista kokemattomaksi. Muistuttavat itse asiassa ulkonäöltään toisiaan jonkun verran ja ovat selvästi keskivertoa paremman näköisiä, mutta sellaisella muotikuvausfiiliksellä, eivät seksipommeja anteliaalla kaula-aukolla. Eivät ikinä lähde baarista panolle tai bilettämään korkkarit kattoon-risteilylle ja opiskelivat naisvaltaisilla aloilla. Tiedän lisäksi ainakin monia joilla on ollut vain yksi kumppani.

Vierailija
32/49 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:21"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 03:03"]

[/quote]

Kuinka niin?

[/quote]

Harvemmin seksihalut ja niiden tärkeys kohtaa suhteissa, omat kokemukset on opettanut sen että usein niitä toisen tarpeita ei myöskään huomioida ja aina toinen osapuoli asettuu dominoivaan asemaan. Yleisesti koen että suhteet on usein hyvinkin epätasa-arvoisia (muutenkin kuin seksin suhteen). Ihmiset ettii sitä oikeaa pettymysten kautta monta kymmentä vuotta ennenkuin ymmärtää että koko jutun salaisuus on molemmin puolinen huomioon ottaminen parisuhteen tarpeissa, sen jälkeen osataan vasta heittäyty seksiin ja siitä nauttia myös niin että toiselle ei siitä jää paha maku suuhun :)

[/quote]

No voi ankeus. En nyt ihan kyllä allekirjoita.

Vierailija
33/49 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
35/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset syyt; epävarmuus. Sama molemmilla sukupuolilla.

En seurustelisi kokemattoman kanssa.

Vierailija
36/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kiinnostuneempi jostain muusta kuin panemisesta satunnaisten vastaantulijoiden kanssa. Vaikkapa opiskelusta ja matkustelusta jne. Ei minua haittaisi lainkaan seurustella tämmöisen ihmisen kanssa, kunhan hän itse on sinut seksuaalisuutensa kanssa. Itse asiassa tapasin mieheni, kun hän oli 36-vuotias, ja hän oli maannut naisen kanssa vain kahdesti elämässään, joten hän oli lähestulkoon kokematon. Meidän seksielämämme kuitenkin kukoistaa ja on monipuolista.

Vierailija
37/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30-vuotiaalla harvinaista. Nopeasti miettisin syytä, jos päällepäin ihan normi tyyppi. Mutta enimmäkseen ei kyllä kiinnosta, toisen seksielämällä ei ole minulle mitään merkitystä.

Vierailija
38/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että kyseessä on samanlainen tylsä harmaahiirulainen, jollainen itsekin olen. Sellaisille ei ole kysyntää, joten ei sitä neitsyyttään pääse menettämään, vaikka haluaisikin. Itseäni loukkaa se, että ihmiset pitävät aikuisia neitsyitä lähes kehitysvammaisen tasoisina. Olen älyltäni, tunne-elämältäni ja seksuaalisilta haluiltani täysin normaali, en vain pysty herättämään kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa. 

Vierailija
39/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni on lähes 50 ja tietääkseni neitsyt. Erakkoluonne.

Vierailija
40/49 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että mitähän ko. henkilö ajattelee niistä, joilla suhderintamalla on ollut huomattavasti vilkkaampaa. Ylenkatsooko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi