Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen suojakuori/kotelo puhelimessasi on?

Vierailija
11.08.2014 |

Silikonikuori, flipkotelo, näytönsuoja... mitä kaikkea? Ostatteko ulkonäön ja värin vai käytännöllisyyden mukaan?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/47 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen kuoret Www.suojaapuhelin.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä näyttösuoja eli karkaistu lasi. Suojakoteloa en käytä, koska silloin alumiininen takakansi ei näy. Ulkonäöllä merkitys. Yli vuosi ollut eikä kertaakaan tippunut maan pinnalle.

Vierailija
44/47 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kultasen värinen suojakotelo, Dux Ducis merkkinen. Puhelimena on Huawei Mate 10 Pro. Ostin tuon kotelon koska oli paljon kehuttu ja onhan tuo kulta tosi nätin värinen.

Vierailija
45/47 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvaatteko te noilla lompakkokuorilla kokonaan lompakon? Mulla on kortteja aika paljon enemmän kuin pari, kolme, mitä mahtuu/ viitsii tuollaiseen laittaa. Enhän mä niitä tietenkään jatkuvasti tartte, mutta mulla ois orpo olo, jos lompakko jäis sitten kokonaan kotiin.

Ja kyllä, näyttäähän se lärpättävä sivu tyhmältä puhelimella puhuessa. Sateella ei uskaltais vastata ollenkaan, ettei visakortti kastu. Tosi monet ei vaan kovinkaan paljoa edes puhu puhelimella, näpyttelevät sitä vain.

Lompakko on erikseen. On turvallisempaa, ettei ainakaan niin helposti katoa kaikki mahdollinen kerrallaan. Kännykän kuoren lokerot ovat enimmäkseen tyhjinä, mutta voi siellä olla joskus jokin satunnainen käyntikortti, muistilappu tms. Lompakossa on sitten jopa käteistäkin, koska olen niin vanhanaikainen, että tykkään maksaa tietyissä tilanteissa rahalla :)

Vierailija
46/47 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvaatteko te noilla lompakkokuorilla kokonaan lompakon? Mulla on kortteja aika paljon enemmän kuin pari, kolme, mitä mahtuu/ viitsii tuollaiseen laittaa. Enhän mä niitä tietenkään jatkuvasti tartte, mutta mulla ois orpo olo, jos lompakko jäis sitten kokonaan kotiin.

Ja kyllä, näyttäähän se lärpättävä sivu tyhmältä puhelimella puhuessa. Sateella ei uskaltais vastata ollenkaan, ettei visakortti kastu. Tosi monet ei vaan kovinkaan paljoa edes puhu puhelimella, näpyttelevät sitä vain.

Se kansihan taittuu puhelimen taakse eikä jää "lärpättämään".

Vierailija
47/47 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Otterboxit puhelimessa ja padissä. Saan kaikki muut kotelot jostain syystä rikki.

Ennen kuin nuo löysin niin jouduin ostamaan uuden puhelimen 3-6 kertaan vuodessa ja tabletin n. kerran vuodessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän