Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testissä käyneet!!! Saako testin nielusta Suomessa jos pelkää nenätikkua??

Vierailija
29.07.2021 |

Kysymys otsikossa. Kertokaa.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? Eikö kukaan ole pyytänyt nielutestiä?

Ulkomailla covidia testataan myös nielusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystalon asiakkaana ainakin saa valita, muista en tiedä.

Vierailija
4/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juuri sen vuoksi ole kertaakaan käynyt koronatestissä, kun en halua nenänielutestiä. Olen sitten sairastanut kotona kertomatta kenellekään. Samoin lapset.

Vierailija
5/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä.

Mulla nenä todella kuiva ja testi ei onnistu nenästä limakalvojen takia.

En ole ap.

Vierailija
6/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä labra määrää. Meillä on vain nenänielutesti.

T. Koronakontissa työskentelevä

Vierailija
7/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän se nielusta otettu tuntuu, varsinkin jos sattuu vielä omaamaan voimakkaan oksennusrefleksin.

Vierailija
8/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tosi kuiva ja olin huolissani mutta kummmasti alkoi räkä vuotaa saman tien.

Vierailija
9/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä labra määrää. Meillä on vain nenänielutesti.

T. Koronakontissa työskentelevä

Onko teillä käynyt nenätikkua pelkääviä?

Eikö se nielutesti olisi parempi, kuin ei testiä ollenkaan? Jotkut ei mene sen nenätikun takia.

Vierailija
10/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tiedä.

En ole ap.

Päätellen siitä, että tässä koronatilanteessa koko ajan valitaan ihmisten kannalta mahdollisimman epämiellyttäviä vaihtoehtoja, esim. pakotetaan tukahduttaviin maskeihin, niin veikkaan, että nimenomaan halutaan tehdä kivulias nenänielutesti.

Olen katsonut vierestä kun teini-ikäinen itkee ja huutaa ääneen kivusta testiä ottaessa ja anelee lopettamaan, kun hoitaja vaan rassaa kiusallaankin vähän pitempään kuin olisi ollut tarpeen. Toimenpide näytti väkivaltaiselta kidutukselta. En menisi itse enkä varsinkaan veisi lapsiani. Jotkut nöyrät ääliöt kuulemma raahaavat lapsensa pienistäkin niiskaisuista sinne kidutettavaksi, en ymmärrä.

Vierailija
11/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en juuri sen vuoksi ole kertaakaan käynyt koronatestissä, kun en halua nenänielutestiä. Olen sitten sairastanut kotona kertomatta kenellekään. Samoin lapset.

Ymmärrän täysin.

Vierailija
12/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurlaustesti on miellyttävin, saa Terveystalosta.

Vierailija
13/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavahan se topsin pyörittely syvällä nenässä on mut kyllä se nyt kestää. Sen verran nopea operaatio. Silmät kostuu ja nenä kirvelee hetken mut sit elämä jatkuu.

Vierailija
14/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tiedä.

En ole ap.

Kyllä se onnistuu. On onnistunut kaikilla niillä tuhansilla keitä olen testannut, vaikka on valitettu monesti että ei voi ottaa sen ja sen ja sen syyn takia. Yhdelläkään ei ole tullut verta. Ne keneltä en ota testiä on olleet ainoastaan seuraavat tapaukset: hermosärky, nenäluu murtunut ja luutunut kasaan. Muut ovat pelkkiä inisijöitä ja draamailijoita.

Vierailija
15/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän se nielusta otettu tuntuu, varsinkin jos sattuu vielä omaamaan voimakkaan oksennusrefleksin.

Olisihan olemassa sylkitestikin, mutta tätä ei tietysti harkitakaan, koska se ei tuota kipua. Jos ette ole sattuneet huomaamaan, koronatoimenpiteissä valitaan jatkuvasti kärsimystä tuottavia vaihtoehtoja. Joko tuotetaan fyysistä kipua testeillä tai sitten kidutetaan henkisesti jättämällä synnyttäjät yksin ja eristämällä kuoleva vanhus omaisistaan.

Vierailija
16/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassahan ne ainakin uhkailivat että tekevät testejä jatkossa takapuolesta. Eli älkää valittako pienistä :)

Vierailija
17/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kurlaustestiä maksuttomissa testauksissa?

Vierailija
18/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tiedä.

En ole ap.

Kyllä se onnistuu. On onnistunut kaikilla niillä tuhansilla keitä olen testannut, vaikka on valitettu monesti että ei voi ottaa sen ja sen ja sen syyn takia. Yhdelläkään ei ole tullut verta. Ne keneltä en ota testiä on olleet ainoastaan seuraavat tapaukset: hermosärky, nenäluu murtunut ja luutunut kasaan. Muut ovat pelkkiä inisijöitä ja draamailijoita.

Tuon asenteesi takia jotkut jättävät testin väliin. Kuten esim. minä. Olen mieluummin vaikka draamailija, joka päättää itse kehostaan kuin reipas kidutukseen alistuva.

Vierailija
19/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavahan se topsin pyörittely syvällä nenässä on mut kyllä se nyt kestää. Sen verran nopea operaatio. Silmät kostuu ja nenä kirvelee hetken mut sit elämä jatkuu.

Toisaalta vielä helpompaa kun ei mene ollenkaan :)

Vierailija
20/105 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi ottaa nielusta jos potilas niin haluaa. Tosin kokemuksesta tiedän, että jotkut näytteenottajat saattavat pistää aluksi vastaan mutta potilaalla on kuitenkin määräysvalta tässä asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä