Onko paikalla 20-40-vuotiaita naisia, joilla ns. mummopeppu?
Itselläni on juuri sellainen mummopeppu ts. Hank Hill -peppu. Pieni ja lättä, jossa hyvin lyhyt peppuvakoviiva. Pilaa kokonaisuuden. Jos olisi muodokas, muilla kehon osilla ei olisi ollenkaan niin paljon väliä. Mahani on vieläpä iso. Isommalla pepulla ei haittaisi yhtään.
En kai voi olla ainoa palstailija, jolla tällainen peppu ja mahdollisesti siihen yhdistettynä iso maha?
Kommentit (19)
Ota implantit tai rasvansiirto aiitä mahastasi.
Mun mielestä mummopeppu on sellainen iso neliö, joka alkaa jo vyötäröltä ja vakokin ylettyy sinne saakka.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mummopeppu on sellainen iso neliö, joka alkaa jo vyötäröltä ja vakokin ylettyy sinne saakka.
Aijaa! Ehkäpä? Onkohan tämä minun peppuni sittenkin vanhan juopon peppu? 😁
Ap
Sä olet istunut liikaa. Se on mennyt länään.
Tiedän yhden 31v jolla on iso maha ja perse kuin pitsalaatikko.
Itselläni ei nyt noin paha, on vaan hieman lättänä. Treenauksen tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pienestä on helpompi saada pyöreä. Porrastreeniä ja lantionnostoja vaan kehiin.
Piteneekö persvako jos lihoo Vai rupeaakoo kiristämään nahkaa
Ravitsemusneuvontaa, kävely- tai hölkkälenkkeilyä ja salia pari kertaa viikossa pepputreeneillä. Vuoden päästä ihan eri kroppa niin ulkonäöltä kuin toiminnallisuudeltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo just se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pienestä on helpompi saada pyöreä. Porrastreeniä ja lantionnostoja vaan kehiin.
Hyvää ruokaa että muodot pyöristyy, pehmeäkin on kiva, joku tykkää kovemmista kiinteistä.
Naisella joka peittää takamustaan. Tämä oli ammattimiehen arvio.
Kaikilla on kehossaan kohtia joista miettii että ne voisi olla jotenkin toisenlaisia. Pepun mallia pystyy melko paljon hämäämään pukeutumisella.
Omenavartalo, lättäpeppu ja iso maha. Jos tatuoinnilla pidentäisi peppuvakoa.
Pyöräile, tee kyykkyjä, mitä vain, niin eiköhän se siitä vähän pyöristy.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, vakokin siellä vyötäröllä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo just se.
Tai Lindsay Lohanin peppu
🆙️