Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaari ei ota rokotetta.

Vierailija
29.07.2021 |

Vaari vain tuumasi.
"Mitä sitä ottamaha ku käyrähän vain kaupassa"

Kunnon vanhan liiton vaari. 😄

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kuusikymppinen tätini ei myöskään ota, koska uskoo kaikenlaisiin rokotevastaisiin salaliittoteorioihin. Hän on saanut kaksi infarktia, tupakoi ja on ylipainoinen. Hän käy ravintoloissa eikä myöskään käytä maskia. Olen todella huolissani hänestä.

Vierailija
2/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta voi odottaa Pohjanmaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu vaari 👍

Vierailija
4/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia vaareja lisää ja myös nuorempia immeisiä jotka osaavat käyttää aivojaan!

Vierailija
5/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin rokote ei ole pakollinen - SE ON VAPAAEHTOINEN. Jokainen aikuinen päättää itse ottaako vai ei.

Vierailija
6/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavaa, että moni tällainen kuolee ennen aikojaan koronaan ja levittää koronaa sellaisillekin, jotka eivät olisi halunneet sairastua.

Vierailija
7/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuulu sinulle, eikä kenellekään muulle, jos joku ihminen ei ota rokotetta.

Vierailija
8/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 70v isänikään ei aio ottaa rokotetta, ei luota siihen yhtään eikä halua ottaa riskiä veritulpista ja muista komplikaatioista. Hän on aina osannut ajatella itse eikä vain mennä lauman mukana. Rakas, viisas isä <3

Vierailija
9/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne. Onhan se ihmisen oma päätös jos ottaa riskin, ja tähän on toki oikeus, mutta toisaalta se syö yhteiskunnan varoja melkoisesti jos joutuu tehohoitoon rokottamattomuuden takia. Ja tietysti auttaa myös virusta leviämään. Eli ei ole pelkästään ihmiseen itseensä vaikuttavia asioita.

Vierailija
10/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muori!

Vierailija
11/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun 70v isänikään ei aio ottaa rokotetta, ei luota siihen yhtään eikä halua ottaa riskiä veritulpista ja muista komplikaatioista. Hän on aina osannut ajatella itse eikä vain mennä lauman mukana. Rakas, viisas isä <3

Tietääkö hän, että koronaan sairastuminenkin lisää veritulppariskiä?

Vierailija
12/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö hän, että koronaan sairastuminenkin lisää veritulppariskiä?

Tietää. Hän ei käy juuri missään paitsi säännöllisesti verikokeissa ja tietysti kaupassa (maskin kanssa). Mökillä oleilee näin kesäisin. Ei juurikaan kontakteja. Sairastuminen koronaan erittäin epätodennäköistä.

Vierailija
13/13 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman ikäinen mieheni ei rokotetta ota

Molemmat, hän ja minä olemme eläkkeellä ja vietämme aikaa mökillä, täällä on ihana katsella aavaa ulappaa

On Meitä suuri joukko, jotka emme luota piikkiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi