Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaan syömisen viikko jeeee!!

Vierailija
11.08.2014 |

Olen viimeiset 3v stressannut painostani, olin sitten 52kg tai 60kg niinkuin nyt. Koskaan ei ole hyvä ja kaikki mitä syön, kolkuttaa omassatunnossa. Paino ei laske, ja 5 alkava luku taitaa olla haave vain. Stressaan siis lisää. Ja kun stressaan niin ahmin. Ja sitten on huono omatunto ja läskiahdistus. Hirveä oravanpyörä. Nyt päätin kokeilla tätä, viikkoa, jonka aikana saa syödä mitä vaan milloin vaan ja jokapäivästä vaa'alla ramppaamista ei saa tapahtua. Viikon päästä toivon, että joko paino on noussut niin paljon (nesteet ja pöhö) ja olo on niin tukala, että ymmärrän mässäilyn olevan vain huonoksi itselleen. Tai sitten paino ei ole noussut yhtään ja olo on ok ja ymmärrän, että tässä painossa aikuisena naisena on just hyvä olla ja saa nauttia elämästä.

En vaa jaksa enää stressata joka hiton päivä ja pitää itseäni läskiällöttävänä kun en sitä 170cm pituudella edes ole. Hoikkana olin varmaa nätti, mutta nyt muotojen kanssa myös. Pitäisi vain itse se ymmärtää.

Syöminen on muuten jee!! Tänää töissä ekaa kertaa söin muuta kuin salaattia ja hyvillä mielen sämpylääkin. Kotona ison annoksen kanaa ja riisiä! Päälle kaurakeksejä ja karkkia. Nyt pannukakku uunissa. Illalla leipää ja jätskiä. Tiedän ettei voi näin jatkua loppuelämää, mutta yhden viikon ajan aion nauttia ;)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi