Miten saan miehen haluamaan lasta??!
Mies haluaisi lapsia, mutta ei kuulemma ole varma haluaako vielä. Elmäntilanteemme on ok, mies on vain niin huono tekemään isoja elämänmuutoksia koskevia päätöksiä vaikka on lapsentekoiässä (30v.). Auttakaa, miten saan taivuteltua miestä?? :D
Kommentit (16)
Kerro että haluat perustaa perheen nyt heti ja jos ei kiinnosta niin ero ja perhettä haluava mies tilalle. Pian alkaa oleen lapsentekoikä ohi. T. M25 ja samanikäinen vaimo raskaana.
Et luultavasti voi muuttaa miehesi mieltä mitenkään. Jos hän ei halua ja sinulle se on ylipääsemätön asia, niin sitten mies vaihtoon. Minä tein niin kahdenkin miehen kohdalla, kun itsellä oli ikää viimeisen empijän kanssa ollessani jo 35 vuotta ja vielä olisi pitänyt odottaa kuulemma ehkä 3-5 vuotta, että mies olisi ollut varma haluaako lapsia joskus vai ei.
Tein lapsen hyvän kaverini kanssa, jolla oli ongelmana se, ettei ollut löytynyt ketään naista joka olisi huolinut hänet ja halunnut vielä perheenkin. Kaikki voittivat ja lapsella on isä sekä sisaruskin tulossa. Ei tämä varmaan kaikille sopisi, mutta kelle käy niin ihan kätevää. Tietysti parisuhteesta mun on enää aika turha haaveilla. Harva haluaa enää tällaiseen kuvioon mukaan, missä joutuu elämään tavallaan yksinhuoltajan kanssa alusta asti. Lapsi asuu suurimman osan ajasta minulla eikä hänen isänsä asu meillä. Näkevät kyllä lähes päivittäin.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:33"]
Lopeta pillerien syöminen ! Selvitä syyt ja perustelut miksi toinen ei halua, jos on niin aiemmin puhunut! Jos on perinnöllisiä on sairauksia niin syy on ymmärrettävä vaikka se toista lohduta. Myös lapsettomuushoidot lahjoitetuilla sukusoluilla on yksi mahdollisuus. Luovuttaja voidaan valita niin että monet ulkoiset piirteet muistuttavat miestä. Se olisi teidän asia haluaisitteko joskus kertoa. Ei tarvitse kiittää :) !
[/quote]
vitun kusipää! lopeta pillerit?????? lopeta itsesi, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:48"]Et luultavasti voi muuttaa miehesi mieltä mitenkään. Jos hän ei halua ja sinulle se on ylipääsemätön asia, niin sitten mies vaihtoon. Minä tein niin kahdenkin miehen kohdalla, kun itsellä oli ikää viimeisen empijän kanssa ollessani jo 35 vuotta ja vielä olisi pitänyt odottaa kuulemma ehkä 3-5 vuotta, että mies olisi ollut varma haluaako lapsia joskus vai ei.
Tein lapsen hyvän kaverini kanssa, jolla oli ongelmana se, ettei ollut löytynyt ketään naista joka olisi huolinut hänet ja halunnut vielä perheenkin. Kaikki voittivat ja lapsella on isä sekä sisaruskin tulossa. Ei tämä varmaan kaikille sopisi, mutta kelle käy niin ihan kätevää. Tietysti parisuhteesta mun on enää aika turha haaveilla. Harva haluaa enää tällaiseen kuvioon mukaan, missä joutuu elämään tavallaan yksinhuoltajan kanssa alusta asti. Lapsi asuu suurimman osan ajasta minulla eikä hänen isänsä asu meillä. Näkevät kyllä lähes päivittäin.
[/quote]
Sehän se näky olisikin jos mies haluaisi kuvioon mukaan jossa lapsen isä asuisi saman katon alla!
Eiköhän se mies halua lapsia sitten kun oikea nainen osuu kohdalle.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 00:33"]
Lopeta pillerien syöminen ! Selvitä syyt ja perustelut miksi toinen ei halua, jos on niin aiemmin puhunut! Jos on perinnöllisiä on sairauksia niin syy on ymmärrettävä vaikka se toista lohduta. Myös lapsettomuushoidot lahjoitetuilla sukusoluilla on yksi mahdollisuus. Luovuttaja voidaan valita niin että monet ulkoiset piirteet muistuttavat miestä. Se olisi teidän asia haluaisitteko joskus kertoa. Ei tarvitse kiittää :) !
[/quote]
vitun kusipää! lopeta pillerit?????? lopeta itsesi, kiitos.
[/quote]
Kyllähän ne pillerit voi lopettaa kunhan kertoo siitä miehelle. Loppu onkin sitten miehestä itsestä kiinni.
Toi otsikko kuulostaa kauhealta näin pedofiiliuutisensa aikakautena...
Mä kyllästyin odottamaan ikuisesti. 35 vuotta ja siitä 15 vuotta yhteiseloa miehen kanssa oli minun mielestäni se raja jota kauemmin en jaksanut odottaa milloin on "sitten joskus". Yksinkertaisesti kysyin, haluaako lapsia nyt vai ei ollenkaan, en ala odotamaan 80-vuotiaaksi asti. Olisin hyväksynyt myös ei-vastauksen, koska voisin elää myös lapsettomanakin. Vastaus oli kyllä. :)
Kuulostaa sellaiselta vedättäjältä joka sanoo seuraavat 5 vuotta että ei ole varma haluaako ja sitten ilmoittaa että ei halua ollenkaan lapsia.
Et mitenkään. Pahin virhe on muokata toisen päätöstä. Ajanut monia pareja eroon. Malta mielesi ja anna miehen tulla itse siihen tulokseen, että haluaa sen natiaisen.
Ne on niin hassuja että vaikka haluaisivat niin vasta sitten kun. Kannattaa ihan aikuismaisesti keskustella miltä susta tuntuu, et halua painostaa, tuntuu vaikealta tässä iässä odottaa, mahdollisuudet heikkenee, mitä jos onkin ongelmia raskaaksi tulossa jne.
Näin meillä, mies oli tosi ymmärtäväinen ja hyvässä hengessä juteltiin. sitten vedin kuitenkin ihan vaan muutamat rehelliset itkut ja raivarit ja lopulta että "v*ttu mä en odota enää uutta viittä vuotta, jos sä et ole ikinä valmis niin mä teen ne mukulat jonkun muun kanssa" en suosittele tätä jälkimmäistä menetelmää.. :D
ei tuollaisia asioita suunnitella. Lapset tulevat, jos ovat tullakseen.
No meillä mies monen vuoden seurustelun jälkeen pamautti ettei haluakaan lapsia. Aiemmin oli eri mieltä. Ja kyllähän tuon huomaa jo miehen suhtautumisestakin vieraisiin lapsiin. Haen koko ajan omaa asuntoa.
Kieltämättä hieman vedätetty olo, onneksi ei kuitenkaan tule ikä vielä hyvään aikaan vastaan lapsenteossa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:46"]
ei tuollaisia asioita suunnitella. Lapset tulevat, jos ovat tullakseen.
[/quote]
Todellakin suunnitellaan!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:48"]
No meillä mies monen vuoden seurustelun jälkeen pamautti ettei haluakaan lapsia. Aiemmin oli eri mieltä. Ja kyllähän tuon huomaa jo miehen suhtautumisestakin vieraisiin lapsiin. Haen koko ajan omaa asuntoa.
Kieltämättä hieman vedätetty olo, onneksi ei kuitenkaan tule ikä vielä hyvään aikaan vastaan lapsenteossa.
[/quote]Ymmärrän sinua Miehesi olisi voinut ottaa asian pyheeksi kun muutti mielensä...