En pysty enää kuuntelemaan Suomipoppia
kun sieltä ei tule mitään muuta kuin Cheek Cheek Cheek... joko Cheekin "musiikkia" tai sitten hehkutusta jostain tapahtumasta jossa Cheek esiintyy. Hyh. Ei taida olla kovin hyvä artisti, kun pitää noin yrittää pakkotuputtaa.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:59"]
Oliskohan väärin väittää, että Suomipopin taso laski, tarkoitan, että menettivät jonkinlaista taiteellista vapautta, siirtyessään nelosen omistukseen. Tuli tuutin täydeltä nelosen tuottamaa vain elämää ohjelman mainostamista ja soitetaan ahkerasti (ärsyttävyyteen asti) siellä mukana olleiden piisejä. No emmehän voi sille mitään, sen rappusia on kontattava joka palkan maksaa, vai kuinka se menikään. Itse olen pakkoenglannin yliannoksen jo nauttinut ja kuuntelen nykyisin mieluiten suomenkielistä musiikkia. Ottakaa nyt onkeenne muutkin radiokanavat. Meitä on jo paljon jotka arvostamme kotimaista musiikkia, siitä on jo melko runsas tarjonta olemassa joten laittakaa soimaan .... vaan.
[/quote]
Tämä oli paras kommentti. Kunnollista kotimaista musiikkia kehiin, ei mitään hiphoppi räpätyspaskaa!!!! Ja todelliset uudet juontajapersoonat myös, nämä vanhat on yli kymmenen vuotta jäljessä (silloin joskus hyviä, nykyisin lähinnä säälittäviä)...
JVG taitaa ainakin tällä hetkellä olla Suomipopin vakioartisti. Eilen (9.1.20) klo 8-16 välillä soittivat vaatimattomasti 6 JVG:n biisiä ja yksi biisi tuli kahteen kertaan. Ja ne biisit soitettiin vain reilun tunnin välein toisistaan. Ja rappia soitettiin muutenkin vaatimattomasti 15 biisin verran klo 8-16 välillä! Eli ainakin eilen Suomipop oli Suomirap.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:08"]
Minä en pysty, ku sieltä tulee vain Jaajoa. Jaajo äänessä aamulla, jaajon parhaat illalla, jaajon jutskailut jatkuu uusintana kesälläkin
[/quote]
Mä aina mietin, että onko se aamulypsyn nauruunsa tukehtuva nainen muka jonkun mielestä miellyttävää kuunneltavaa, varsinkin kun tuo vammainen naurukohtaus tapahtuu joka 30 sekunti.