Onko 180cm nainen jo liian pitkä?
Kommentit (32)
No ei ole. Erittäin hyvän pituinen.
Minä olen 180 cm pitkä nainen enkä vielä tähän päivään mennessä ole ollut liian pitkä mihinkään. Päin vastoin. Pituudestani on ollut minulle vain hyötyä. Jos jotain kanssaihmistä häiritsee mun pituus, niin se on hänen ongelmansa ei minun.
En oikein ymmärrä tämmöisiä kysymyksiä. Ei minua häiritse pätkääkään esim. se, että joku on 150 cm pitkä. Mitä väliä?
Mä oon 182 ja liian pitkä julkisiin kulkuvälineisiin. Mutta muuten ei oo ollut ikinä ongelmia :) ei oo mun ongelma jos joku kateellinen tai muuten itseään negafiiliksellä ruokkiva ajattelee että on. Kertoo enemmän siitä ihmisestä itsestään ;)
Ei mun mielestä, kauniita ovat ja niin on pätkätkin. Jokainen on hyvä niissä mitoissa jotka Luoja on luonut.
Kuuluu samaan kategoriaan kuin alle 170 cm mies. Eli tietysti sinänsä 'oikean pituinen' kuten jokainen meistä, mutta...
Hirmu vaikea ymmärtää mistä tää pituusvihamielisyys kumpuaa. Naurattaa nää jutut ja ihmetyttää mikä ihme näitä pitkien mollaajia vaivaa.
Absurdia, että muiden pituus ottaa näin koville, varsinkin kun kysessä on täysin harmiton ominaisuus, jolle kukaan ei mitään voi.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:42"]Kuuluu samaan kategoriaan kuin alle 170 cm mies. Eli tietysti sinänsä 'oikean pituinen' kuten jokainen meistä, mutta...
[/quote]
Mikä ongelma sulla on alle 170 cm miesten kanssa? On sulla pienet murheet.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 17:45"]Ruma hujoppi.
[/quote]
Huutelee ruma kääpiö
Pitkissä naisissa on se paha, että kun ne ovat muiden naisten seurassa, ne näyttää aivan järjettömän isoilta. Eikä siis pelkästään pituuden puolesta vaan tietysti pitkä on muutenkin isompi.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:43"]
Hirmu vaikea ymmärtää mistä tää pituusvihamielisyys kumpuaa. Naurattaa nää jutut ja ihmetyttää mikä ihme näitä pitkien mollaajia vaivaa.
Absurdia, että muiden pituus ottaa näin koville, varsinkin kun kysessä on täysin harmiton ominaisuus, jolle kukaan ei mitään voi.
[/quote]
Lyhyitähän ei ole mollattu ollenkaan :D
Ei ole. Lyhyet miehet kärsiköön hiljaa itsekseen ;)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:59"]
Pitkissä naisissa on se paha, että kun ne ovat muiden naisten seurassa, ne näyttää aivan järjettömän isoilta. Eikä siis pelkästään pituuden puolesta vaan tietysti pitkä on muutenkin isompi.
[/quote]
Miksi miinustatte? Tottahan tuo on.
Koitin etsiä areenasta pätkää, jossa uutistenlukijana on Marjo Rein ja meteorologina Anne Borgström. En löytänyt, mutta niissä lähetyksissä tuo tulee aina hyvin demottua siinä kohtaa kun ovat molemmat ruudussa yht'aikaa.
Liian pitkä mihin?
Olen 180 cm pitkä ja painan 65 kg, joten en ole kovinkaan "iso".
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:20"]
Ei ole. Lyhyet miehet kärsiköön hiljaa itsekseen ;)
[/quote]
Pitkät naiset ja lyhyet miehet ovat parinvalinnassa molemmat samassa tilanteessa. On olemassa riski, että se muuten täydellinen kumppani ei edustakaan toivottua pituutta suhteessa itseen. Mutta silloinkaan kärsimys ei ole välttämätöntä, voi myös osoittaa hyvää itsetuntoa ja ottaa sen, kenet haluaa.
Ei