Jouduin tänään myymään tupakkaa viimeisillään raskaana olevalle naiselle!
Kyllä vitutti. Ois tehny mieli sanoa, että osta muualta idiootti. Onneks se oli sentään sinistä eikä punaista...
Kommentit (70)
Mä kysyin kerran paperit raskaana olevalta naiselta kun yritti ostaa tupakkaa. Se oli kyllä reilusti yli 30-vuotiaan näkönen, mutta en voinu myydä ku sillä ei ollu henkkareita mukana.
Jaahas.. Itsekin aika viimesilläni ja kyllä, olen ostanut tupakkaa..ystävilleni.. Ei sellanen vaihtoehto sattunut juolahtamaan mieleen??
Hitto, kun aina pitää tuomita tietämättä!!!
Ei hyvää päivää. Voi olla hyvin vaikka miehelle ne tupakat.
Minä vuokrasin kerran lentokentätä auton melkoisessa kännissä, ei kiinnostanut virkailijaa. (Tietenkin rattiin meni selvä kuski.) Ai että -mitähän siitä ajateltiin ympärilläni????
Mistä tiedät että oli viimeisillään raskaana tai että osti itselleen? Ja miten se oli parempi että oli sinistä eikä punaista :D
Minäpä ostin viimeisilläni ollessani viinaa. Mitäs ap siihen sanot?
Mitäs helvettiä se kenellekään kassapimulle kuuluu mitä asiakas ostaa, oli raskaana tai ei?!
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:29"]
Mä kysyin kerran paperit raskaana olevalta naiselta kun yritti ostaa tupakkaa. Se oli kyllä reilusti yli 30-vuotiaan näkönen, mutta en voinu myydä ku sillä ei ollu henkkareita mukana.
[/quote]
Eli halusit vain päteä ja näyttää olematonta valtaasi. Aika yksinkertainen olet. Nyt varmaan kuvittelet, että tämä nainen kerrasta lopetti polttamisen ja rupesi "kunnon ihmiseksi".
Ajattele mä ostin kondomeja, kun olin viimeisilläni raskaana. Mitähän siitä mahtaa kassapimatsut tuumia?
mäkin sain raskaana ollessani pahoja katseita myyjiltä kun ostin miehelleni röökiä. hitto kun ne ei voi oikeesti tietää ja täytyy sit päätellä niillä olemattomilla aivoillaan kaikki väärin
Enpäs oo ajatellu että joku noin aattelee :o mä oon ostanu raskaana ollessani miehelle koko setin: tupakkaa ja kaljaa. Aattelikohan se kassan täti että itelleni..apua :o aika noloa, kun asutaan tässä vieressä.. Niin ja oon lapsen kanssa käyny alkossa. Ajattelikohan myyjät että meen heti ne juomaan..?
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:39"]
Ajattele mä ostin kondomeja, kun olin viimeisilläni raskaana. Mitähän siitä mahtaa kassapimatsut tuumia?
[/quote]
Että nyt on rouva vähän myöhässä.
Näin kerran kun joku osti vessapaperia. Räjähdin nauruun kun aloin miettimään kun hän hivelee sillä paperilla pytyllä istuessaan kakkaista peräaukkoaan.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:47"]
Näin kerran kun joku osti vessapaperia. Räjähdin nauruun kun aloin miettimään kun hän hivelee sillä paperilla pytyllä istuessaan kakkaista peräaukkoaan.
[/quote]
Miettinyt monesti samaa :D
Vetihän se kaikkien ihailema Tove muumimamman äitikin röökiä posket lommolla eikä kukaan paheksunut, saati hajuista valittanut!
Mulle alkoi eräs kassarouva pitää saarnaa kun ostin siideriä vappuna. "kai tiedät, että nämä kaksikin siideriä ovat jo haitallisia vauvalle!"
Mun takana oleva nuorimies tokaisi et näyttää lukevan alkoholiton kissan kokosilla kirjaimilla, tänne asti näkyy.
Alkuperäiselle, kunpa et olisi myynyt! Aikoinaan Alkon myyjänä kieltäydyin myymästä raskaana olevalle naiselle alkoholia. Sanoin, etten myy alaikäisille. Nainen oli ollut jo aiemmin kanta-asiakas ja arvasin, että itselleen on ostamassa. Kävi sääliksi masussa oleva vauva - täysin viaton uhri.
En ymmärrä, miksei laissa ole kielletty alkoholin ja muiden päihteiden myyminen raskaana olevalle. Sehän on vauvan pahoinpitelyä. Jos tuotteet ovat menossa jollekin muulle, miksei sitten osta itse?
Minäkin ostin tänään vodkaa ja viskiä, olin liikkeellä kahden pienen lapsen kanssa. Itselleni ne eivät tulleet, mutta kieltämättä kävi mielessä että mitähän kassa ajattelee.. Ostan myös monesti punaviiniä ruuanlaittoon, Alkon täti varmaan aattelee että mulleppa hyvin maistuu vinkku (tai sitten ei ajattele yhtään mitään, todennäköisesti, tekee vain työnsä).
Mistä tiedät että osti itselleen?
Noh paheksuisin minäkin silti, tupakat on WT.