Jouduin tänään myymään tupakkaa viimeisillään raskaana olevalle naiselle!
Kyllä vitutti. Ois tehny mieli sanoa, että osta muualta idiootti. Onneks se oli sentään sinistä eikä punaista...
Kommentit (70)
Ihme ulinaa. Eihän ne teidän muksuja ole, joten mitä helvetin väliä?
En lukenu vastauksia mut vituttaa tollaset kyylät. Vihaan tupakkaa enkä polta mutta ostanpa sitä ukolle ja ostin maha pystyssä. Ajattelen niin että omapahan on häpeänsä jos joku pelle luulee että mun kaikki ostokset on mulle itselleni. En minäkään luule että kukaan syö kahta kiloa lihaa vaikka ostaisi. Enkä naura miehille jotka ostaa tissiliivit
Tämähän oli avartava keskustelu. Pitänee siis olettaa, että miestäni pidetään perverssinä silloin, kun hän ostaa minulle siteitä tai sukkahousuja. Vai koskiko tuo kyttääminen ainoastaan raskaana olevia naisia ja päihteitä?
Juu, olen ostanut (ja myös polttanut) tupakkaa raskauksien aikana. Olen ostanut (mutta en juonut) myös olutta ja viinaa raskausaikana.
Tästä ketjusta tulikin mieleeni, että mahtaiko alkon myyjä vittuillakseen kysyä paperit, kun menin ostamaan salmiakkikossua miehelle ollessani raskaana..
Entä jos mies ostaa raskaustestin niin alatko ohjeistamaan että turha sun siihen tikkuun on kusta...
Toivottavasti useimmilla myyjillä on elämä....
Aikoinaan jo mestarimyyjäkoulutuksessa opetettiin ettei asiakkaan ostoksia saa kommentoida.
Nyt en kyllä käsitä.
Siis onko teidän mielestä ok ryypiskellä ja tupakoida raskausaikana, kun niin kovasti nälvitte näiden paheksujia? Kun ihminen ostaa tuotteita, niin useimmiten ostetaan kyllä itselleen kuin muille. Ja asiakaspalvelija on ihminen siinä missä muutkin, ja voi tuntea todella pahaa oloa vauvan puolesta, jos nämä myrkyt kaadetaan äidin kautta vauvalle.
Enemmän tulisi olla hyvillään siitä, miten hyvin päihdevalistus on mennyt perille, ja ettei raskausajan päihdekäyttöä katsota hyvällä. Kyse on kuitenkin vauvan turvallisuudesta, eikä äidin holhoamisesta. Äiti voi myrkyttää itsensä aivan vapaasti, mutta se tulee tehdä raskaus- ja imetysajan ulkopuolella.
Entä jos käy maha pystyssä ostamassa saunakaljat miehelleen :O APUVA. Inhoan kassatyöntekijöitä juurikin tuon arvostelun takia.
Kerran Prismassa eräs myyjä piti kassajonosta huolimatta oikein tauon tuijottaakseen minua ja lasta, kun pakattiin ostoksia. Ostoksiin kuului myös olutta ja siideriä, hui! Jos ostaa kerralla esim. 12 olutta ja lapsi on mukana, sehän automaattisesti tarkoittaa että heti kun pääsee nurkan taakse, korkkaa ja juo kerralla kaikki ja lapsi jää heitteille. Mitenkäs jos ostaa useammalle henkilölle myös noin viikon ruuat kerralla, meneekö nekin sitten samalla tavalla yhdeltä istumalta kurkusta alas... Ja mistäs kassa tietää että on oma lapsi (ties vaikka olisi naapurin mukulan kidnapannut ja pakoreissulle eväitä ostelisi).
Onneksi nykyään oluita saa samaan hintaan pienissä erissä. Ennen vanhaan säästösyistä olisi ollut järkevää ostaa pitemmällä ajalla kulutettavaksi tarkoitettu isompi määrä, mutta ei kehdannut jos oli koko perheellä kaupassa :) Olen herkkä näiden paheksujien ja omien johtopäätöksien tekijöiden kyyläykselle, valitettavasti :(