Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kampaaja koskaan kieltäytynyt tekemästä sulle haluaamasi?

Vierailija
11.08.2014 |

Tyydyitkö siihen vai vaihdoitko kampaajaa? Tai onko kampaaja koskaan sanonut sulle, että sulle ei käy joku tietty väri? Mulla oli taas vähän negatiivinen kokemus kampaajalla, siksi kyselen...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei leikannut huonoja latvoja pois kuin pari senttiä, koska ei halunnut että pitkät hiukseni lyhenee.

Vierailija
22/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostunut leikkaamaan otsatukkaa kun ei hänen mielestään käynyt minun kasvoille eikä hiustyypille. Menin toiselle kampaajalle jolle ei ollut ongelma ja tosi kivat tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin jatkuvaan vaalentamiseen ja tyvikasvuun eikä tukkakaan tykännyt jatkuvasta blondauksesta. Yritin kampaajaani laittamaan raidat tyveen useamman kerran, mutta aina hän sai suostuteltua tyven vaalennukseen. Tuli jotenkin sellainen olo, että se on hänelle helpompaa ja olen hänelle tuottoisampi asiakas, kun käyn usein.

Kerran sitten suututti oma nössöyteni ja varasin ajan toiselle kampaajalle samasta kampaamosta, ja hän teki minulle raidat tyveen erittäin ammattitaitoisesti. Samalla kampaajalla olen jatkanut nyt pari vuotta ja tämä eka ei edes tervehdi, vaikka kävin hänen luonaan viitisen vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi