Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kampaaja koskaan kieltäytynyt tekemästä sulle haluaamasi?

Vierailija
11.08.2014 |

Tyydyitkö siihen vai vaihdoitko kampaajaa? Tai onko kampaaja koskaan sanonut sulle, että sulle ei käy joku tietty väri? Mulla oli taas vähän negatiivinen kokemus kampaajalla, siksi kyselen...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Nuorena kun olin moneen kertaan pitkää tukkaani värjännyt tummaksi ,sitten taas värinpoistanut jne. Kampaaja kieltäytyi tekemästä enää yhtään värinpoistoa, koska tuloksesta tulisi hapsuinen ja ruma. No, minä tein ne värinpoistot sitten kotona...

Vierailija
2/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, joskus pyysin jotain väriä mikä ei kuulema ollenkaan sopinut ja leikkausta joka ei toimi mun tukassa. Ei suostunut tekemään, silti olen samalla käynyt jo 15 vuotta.

Arvostan enemmän ammattitaitoista ihmistä joka saa suunsa auki kuin joo-joo tyyppiä ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puoleen selkään asti ulottuvat hiukset joista halusin 5cm pois. Naamani venähti kun kampaaja sanoi ettei suostu leikkaamaan koska rakastaa pitkiä hiuksiani. Vängättiin hetken ja leikkasin 3cm. Eihän näin pitkissä hiuksissa edes näy kunnolla toi 5cm :D en käynyt enään hänellä.

Vierailija
4/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan pari kertaa on. Ei olla ymmärretty toisiamme ja on tullut riitaa. Jotenkin olen varma että ne on tehneet sen tahallaan koska ei noin tyhmiä voi olla. Osalla kampaajista on sellainen asenne että ne tekee oman mielen mukaan ja muka kuuntelee vaikkei kuuntelekaan.

Vierailija
5/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran en saanut sitä mitä olisin halunnut, kun kampaajalla ei ollut sinistä väriä. Olisin mustaan tukkaan tahtonut sinisiä raitoja tai osion. Tuli sitten sinimustaa, joka ei paljoa näkynyt. Harmitti.

Vierailija
6/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin kampaajalle, toivoin liukuvärjäystä. Kampaaja ehdotti raitoja. En halunnut raitoja, sanoin että haluaisin sen liukuvärjäyksen kun musta se näyttää kivalta, mutta kampaaja alkoi selittämään, miten mun tukanvärissä liukuvärjäys ei näytä hyvältä, pitäis muka olla tummempi tai vaaleampi tukka, mulla perusmaantienvärinen. Olin sitten niin tossu, että annoin kampaajan laittaa ne raidat, oma vika kun oon näin nössö, tiedän. En vaan kehdannut sitten alkaa vänkäämään kun tämä ammattilainen kertoo, että mulle ei sovi se mitä halusin. Tai ehkä sen mielestä mä en sitten ole habitukseltani tarpeeksi trendikäs tähän liukuvärjättyyn tukkaan, en tiedä.

ap

Vierailija
7/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin tuhkaan taittavan sävyn, mutta kampaajan mielestä se ei sopinut minulle. Kailotti siitä muille kampaajille suureen, ja myös, kuinka huonossa kunnossa tukkani on. Lopputuloksena oli pissankeltainen tukka eivätkä haluamani raidat erottuneet yhtään.

Vierailija
8/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:05"]Mä menin kampaajalle, toivoin liukuvärjäystä. Kampaaja ehdotti raitoja. En halunnut raitoja, sanoin että haluaisin sen liukuvärjäyksen kun musta se näyttää kivalta, mutta kampaaja alkoi selittämään, miten mun tukanvärissä liukuvärjäys ei näytä hyvältä, pitäis muka olla tummempi tai vaaleampi tukka, mulla perusmaantienvärinen. Olin sitten niin tossu, että annoin kampaajan laittaa ne raidat, oma vika kun oon näin nössö, tiedän. En vaan kehdannut sitten alkaa vänkäämään kun tämä ammattilainen kertoo, että mulle ei sovi se mitä halusin. Tai ehkä sen mielestä mä en sitten ole habitukseltani tarpeeksi trendikäs tähän liukuvärjättyyn tukkaan, en tiedä.

ap

[/quote]

Miten liukuvärin voi tehdä, jos on luonnollinen väri? Usein kai vaalennetaan koko pää ja sen jälkeen laitetaan tummaa väriä päälle.

Mun mielestä on hyvä, jos kampaaja kieltäytyy tekemästä jotakin esim. hiusten huonon kunnon takia tai jos asiakkaan haluama lopputulos ei onnistuisi.

Vierailija
9/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja oli sun kohdalla kyllä ihan oikeassa! Eikai nyt maantienväriseen sovi liukuvärjäys!?!

Vierailija
10/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:10"]Kampaaja oli sun kohdalla kyllä ihan oikeassa! Eikai nyt maantienväriseen sovi liukuvärjäys!?!

[/quote]

Dipatut latvat olisi voinut olla kiva vaihtoehto?

Vierailija
11/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:10"]

Kampaaja oli sun kohdalla kyllä ihan oikeassa! Eikai nyt maantienväriseen sovi liukuvärjäys!?!

[/quote]

Ai ei? Tällaistä olisin toivonut, mutta ei se näköjään sitten sovi :D

http://d277vln4jzkhhg.cloudfront.net/wp-content/uploads/2013/04/LOreal-Paris-Feria-Wild-Ombre-review-back.jpg

Vierailija
12/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:10"]

[/quote]

Miksei?

http://3.bp.blogspot.com/-u-Lbhp0eolk/Uf6F03B1fmI/AAAAAAAAAH8/_IrpWIzNLRc/s1600/tumblr_lo6bp7S3pt1qhu94s.jpg

Vierailija
13/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä, jos kampaaja ei suostu pilalle vaalennettua hamppua enää vaalentamaan, mutta miten ne voi kieltäytyä muuten värjäämästä asiakkaan haluamalla tavalla? Tai vaikka leikkaamasta polkaksi, jos asiakas haluaa. Oletetaan, että olisin halunnut värjätä tukan punaiseksi, mutta kampaajan mielestä punainen ei sovi minulle. Kyllä kampaajan musta silti pitäisi värjätä tukkani punaiseksi, koska itsehän sen tukan kannan.

Ap

Vierailija
14/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:54"]Ymmärrän kyllä, jos kampaaja ei suostu pilalle vaalennettua hamppua enää vaalentamaan, mutta miten ne voi kieltäytyä muuten värjäämästä asiakkaan haluamalla tavalla? Tai vaikka leikkaamasta polkaksi, jos asiakas haluaa. Oletetaan, että olisin halunnut värjätä tukan punaiseksi, mutta kampaajan mielestä punainen ei sovi minulle. Kyllä kampaajan musta silti pitäisi värjätä tukkani punaiseksi, koska itsehän sen tukan kannan.

Ap

[/quote]

Varmaankin siksi, että sitten kun se asiakas tajuaa tosiaan näyttävänsä aivan perseeltä uuden tukkansa kanssa niin kampaajahan siitä saa haukut ja uhkailut niskaansa.

Vierailija
15/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on kieltäytynyt. Minulla on kuiva, karhea ja hampppuinen luonnonkihara hius. Oli päässyt kasvamaan ja muistutti lähinnä harakanpesää. Olisin halunnut lyhyehkön rokkitukan, sellainen mulla oli ollut ennenkin ja pidin siitä. Kampaaja ei suostunut leikkaamaan tarpeeksi lyhyeksi, vaan teki jonkun ihme tätipolkan. Selitteli, että voin sen avulla totutella lyhyempään ennen varsinaista päästöstä. Mitä ihmettä?

Seuraavalla viikolla menin toiselle kampaajalle, joka mukisematta leikkasi haluamani mallin, ja kuivat ja karheat latvat lähtivät sen siliän tien.

Vierailija
16/23 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän jo etukäteen anteeksi vastaustani, mutta lampaanpaistia se ei mulle tehnyt.

Vierailija
17/23 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kieltäytynyt oraalisesta seksistä

Vierailija
18/23 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:58"]

Minulla on puoleen selkään asti ulottuvat hiukset joista halusin 5cm pois. Naamani venähti kun kampaaja sanoi ettei suostu leikkaamaan koska rakastaa pitkiä hiuksiani. Vängättiin hetken ja leikkasin 3cm. Eihän näin pitkissä hiuksissa edes näy kunnolla toi 5cm :D en käynyt enään hänellä.

[/quote]

Vähän samoja kokemuksia, tosin minulla oli ristiselkään asti ulottuvat hiukset josta halusin pois kymmenisen senttiä. Alkoi vänkäämään ettei halua leikata niin paljoa, sen 3-4 senttiä voisi leikata kun ei halua pilata näin kauniita hiuksia. 

Mitä tein minä? Nousin ylös ja kävelin viereiseen kampaamoon jossa sain haluamani pituuden pois hiuksistani.

Vierailija
19/23 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostutunut kreppaamaan häpykarvojani

Vierailija
20/23 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren vein kerran mallikuvan kampaajalle, joka ei suostunut leikkaamaan haluamaani tukkaa vaikka kuinka intin. Selitys oli jotain luokkaa "sun pitäis sitten laittaa sitä aina että näyttäis tolta". Olen aika varma, ettei kampaaja vain viitsinyt myöntää, ettei osaa leikata kyseistä mallia.

Mua pyydettiin sen sijaan valitsemaan kampaamon lehdistä joku kiva malli. Etsin sitten pettyneenä jotain mikä näytti ookoolta ja edes jotenkin samankaltaiselta kuin tuomani kuva. Lopputulos: ei ainakaan sitä mitä piti. Ihan sama olisinko edes valinnut mitään kuvaa, kampaaja tuntui leikkaavan miten itse tykkäsi. Tämän jälkeen en ole käynyt kampaajalla, aiemminkaan ei ollut hyviä kokemuksia siunaantunut. Lapsena oli tosin oma vikani kun myönnyin "kivaan kesäkampaukseen" aka kynittyyn kananperseeseen, mutta sen lisäksi mun yksinkertaisiakaan ohjeita ei lähes ikinä ymmärretty. Viis senttiä muuttui helposti kymmeneksi tmv. Kokeilin myös ainakin kuutta eri kampaajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme