Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen 9v tyttö tokasin tänään että saat tulla mutta ei sitten kauhean myöhään

Vierailija
29.07.2021 |

Miehen 9v hyvin suorasanainen tyttö tokasi tänään kun mies pyysi minut kylään, että saat tulla mutta ei saa olla sitten liian myöhään. Olin juuri hänen pyynnöstään käynyt hevostallilla katsomassa hevoasi kun hän pyysi. Tyttö on muutenkin usein hyvin töksäyttelevä ja ehkä hieman tökerö sanavalinnoissan. Joka kerta sanoo jotain ”ärsyttävää”. Että nyt nauroin liian lujaa tai autoni on liian pieni tai miksi käytön aina samoja vaatteita jne. Tyttö on itse hyvin herkkä ja ns. hallitseva perheessä. Minua tuo kommentti vaan jotenkin sieppasi todella paljon. Olisiko ollut fiksuinta oikeasti olla menemättä lainkaan kylään, jotta olisi oppinut edes hieman tavoille? Menin ja oli vaan tosi ikävä olo koko sen vierailun ajan. Isä vain nauroin ja tokaisi jotain ei mitään kauhean ainakaan opettavaa. Ehkä tässä enemmän saa aikaan se viha, kun tämön työtn vanhemmat eivät kasvata häntä lainkaan.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin sukupuolitauti kuin mies jolla on lapsia.

Onko sulla kokemusta molemmista?

Vierailija
82/83 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa käytöstä lapselta. Huonoa toimintaa isältä, joka kuittasi asian naurulla, ja huonoa toimintaa sinulta joka et ilmeisesti sanonut mitään.

Eiköhän me aikuiset päätetä kyläilyaikamme ihan itse tai vastaava napakka kommentti jatkossa tällaisiin.

Miksi ihmeessä? Lapselle tai hänen kavereilleen on sanottu samoin.

Eiköhän tuohon voisi vaan nauraa tai kysyä haluaako mennä ajoissa nukkumaan tms.

Se oli lapsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ja ikävä asia. Seurustelin erään naisen kanssa joskus, jolla oli kaksi pientä lasta. Noin 6v tenavia ja ja jonkin ajan kuluttua keskustelin tämän naisen kanssa ja kerroin, että pidän hänestä oikeasti, mutten voi sietää niitä kahta kauhukakaraa ja on parasta meille molemmille ja niille lapsille että eroamme. Surullista, koska oikeasti tykkäsin siitä naisesta. No näin on parempi. Toivottavasti hän löytää jonkun joka niitä kamalia kakaroita sietää. Selkää niille olisi pitänyt antaa, mutta ei nykyään enää saa kurittaa kurittomia kakaroita. Onneksi löysin aivan ihanan vanhemman naisen, jonka lapset ovat jo aikuisia.

M33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän