Miehen 9v tyttö tokasin tänään että saat tulla mutta ei sitten kauhean myöhään
Miehen 9v hyvin suorasanainen tyttö tokasi tänään kun mies pyysi minut kylään, että saat tulla mutta ei saa olla sitten liian myöhään. Olin juuri hänen pyynnöstään käynyt hevostallilla katsomassa hevoasi kun hän pyysi. Tyttö on muutenkin usein hyvin töksäyttelevä ja ehkä hieman tökerö sanavalinnoissan. Joka kerta sanoo jotain ”ärsyttävää”. Että nyt nauroin liian lujaa tai autoni on liian pieni tai miksi käytön aina samoja vaatteita jne. Tyttö on itse hyvin herkkä ja ns. hallitseva perheessä. Minua tuo kommentti vaan jotenkin sieppasi todella paljon. Olisiko ollut fiksuinta oikeasti olla menemättä lainkaan kylään, jotta olisi oppinut edes hieman tavoille? Menin ja oli vaan tosi ikävä olo koko sen vierailun ajan. Isä vain nauroin ja tokaisi jotain ei mitään kauhean ainakaan opettavaa. Ehkä tässä enemmän saa aikaan se viha, kun tämön työtn vanhemmat eivät kasvata häntä lainkaan.
Kommentit (83)
No mitä tuosta. Hän haluaisi että illalla saa olla rauhassa, ilman vieraita.
Tai pahinta, että jäät yöksi ja hän joutuu miettimään sekstaatteko isänsä kanssa.
Jos lapsi haluaa aikaisin nukkumaan. Kaikki muu oli arvostelua ja isän mielestä tuo käytös on ok. Voin kertoa että tuo muuttuu pahemmaksi, kun lapsi kasvaa. Sanoisin hyvästi tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Noh edellinen naisystävä oli saanut raivokohtauksen ja sanonut suoraan ettei tuolla tavalla kasvateta lasta. Hänellä itsellään on 12v tyttö myös. Mies oli jättänyt naisen samantien.
Minä jätin myös miehen, joka ei viitsinyt kasvattaa lastaan. Se nukkui isän kanssa (11v), ei nukkumaan meno aikoja, sai kaiken mitä halusi, soitteli isälle keskellä yötä, kun oli äidillään, aikuisia nimitteli, lä... I, h.. Ra, H. Mo, haistateltiin jne... Päätti millon on missäkin, oli isän mukana yöt töissä jne........
Onko tämä se Aina täysillä mäntyjä päin bloggaaja?
Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa. Se on valmistettu vaapukoista, jotka hänen anoppinsa on omin käsin poiminut. Näin olemme tehneet jo 18 vuoden ajan.
Meilleei tulisi mieleenkään loukkaantua tai hermostua lasten puheista. Ei koskaan. Ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Se on lapsi, eikä mikään aikuinen. Lapsi tarvitsee ohjeistusta teiltä aikuisilta.
Höpö löpö. Kunnon kurinpalautusta vaan. Sisäoppilaitokseen niin oppii tavoille.
Se vanhempien kunnioittaminen!
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että tytöllä on asperger piirteitä ja siksi töksäyttelee.
Tai jännittää sua.Ja nuori on vielä. Anna lapselle aikaa, saattaa olla että vähitellen puhuukin toisin.
Joka toinen ipana on nykyään muka asperger tai ADHD. Oikeasti kyse on vain huonosta kasvatuksesta ja / tai silkasta kus ipäisyydestä.
Onnellinen pikku Untuvakerä kirjoitti:
Minä syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa. Se on valmistettu vaapukoista, jotka hänen anoppinsa on omin käsin poiminut. Näin olemme tehneet jo 18 vuoden ajan.
Meilleei tulisi mieleenkään loukkaantua tai hermostua lasten puheista. Ei koskaan. Ei ikinä.
Untuvakerä tietää…
Tapailin aikoinaan isää jolla oli tosi hemmotellut 7- ja 11-vuotiaat tytöt. Mulla itselläkin oli silloin 11-vuotias ja aina ihmettelin miten isä ei pidä yhtään kuria tytöilleen. Tytöt hyppyytti isäänsä monin tavoin, esim. olivat keittiössä syömässä ja nuorempi huusi olohuoneessa olevalle isälleen että tarvii majoneesia. Majoneesi oli jääkaapissa ihan tytön vieressä, mutta isä nousi ja kävi antamassa sen. Tai ”isääää mulla on sukat huonosti”, eikä ite nostanut niitä nilkkasukkia, vaan isänsä taas palveli. Isä ei koskaan kieltänyt, ei silloinkaan kun nuorempi rupesi aamulla huutamaan suoraa huutoa ihan vain huvikseen ja herättääkseen kaikki. Sellaista älämölöä, että huomatkaa mut nyt kaikki. Isompi hyppi ja pomppi telkkarin edessä ja sohvilla, kun yritettiin istua rauhassa ja katsoa jotain. Näytti kieltä ja läpsytteli isäänsä naamaan, eikä isä koskaan kieltänyt. Elivät kuin pellossa koko ajan.
En kauaa jaksanut, vaan lopetin suhteen.
Mitä kuuluu tytöille nykyään? Vanhempi päätyi murrosikäisenä lastenkotiin pitkäksi aikaa päihteiden ja pikkurikosten vuoksi, ja sai vauvan jonka yksinhuoltajana on nyt parikymppisenä. Nuorempi pyörii ihme narkkiporukoissa, lintsaa koulusta ja on menossa isosiskon jalanjälkiä.
Mun tytär kirjoitti ylioppilaaksi ja sai useamman laudaturin ja opiskelee nyt yliopistossa.
Ei lapsille kannata kuria pitää, ei.
Opetelkaa keskustelemaan sen sijaan että "tokaisette" asioita huithapelisti.
Ihana julmuri. Sykkii eniten juuri tuollaisille pikkutytöille =) t. pedo m 45v
Sinulla on kuitenkin lupa käydä eli käyt ja pylly istät silloin kun siltä tuntuu. Fiksu tyttö.
Ihan asialliselta tytöltä kuulostaa, tuosta se murrosikä vasta alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin miehelle kaksintaas asiasta ja hön oli vain että ei hänkään osaa keksiä aina jörkevää sanottavaa. Ja aina toistelee että on hänkin vapaan kasvatuksen tuotos että siperia kyllä opettaa.
Aivan varmasti tämä on se mäntyjä päin bloggaaja!
Kohta tulee ragepostaus hajonneesta teroittimesta
Oikea vastaus aloitukseen: kuittaa tytön sanomiset vitsillä ja tee mitä itse tahdot.
Mitä mä just luin? Onko ap:llä joku diagnoosi?
Oletko valmis luopumaan omista lapsihaaveista? Kuulostaa isolta menetykseltä.