Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli-innokas mies

Vierailija
11.08.2014 |

Löytyisiköhän täältä neuvoja? Tutustuin n. viikko sitten deittisovelluksen kautta komeaan ja mukavan tuntuiseen mieheen. Mies tuntui ensimmäiset pari päivää ihan unelmalta, kunnes alkoi uusia luonteenpiirteitä tulla esiin. Äärimmäinen aktiivisuus nimittäin! Tuntuu että tulen hulluksi, kun mies haluaa jutella aamusta iltaan... Väkisinkin tulee tunne, että mies on joko epätoivoinen tai hirveä takertuja... Hullu mies ei missään nimessä ole, ei voisi ammattinsa puolesta ollakkaan. Hirveän vaikea vaan uskoa tyypin olevan epätoivoinen, sillä on oikeasti todella komea, hyväkroppainen, mukava, huumorintajuinen ja herrasmiesmainen. Todellinen häkeltyminen kuitenkin tapahtui miehen kertoessa mitenkä ei voisi/haluaisi rehellisen luonteensa takia tutustua kehenkään naiseen enää minuun tutustuttuaan. MITÄ IHMETTÄ? Tuo tuntui myös selkeältä vihjaukselta minulle, etten mielellään saisi enää muihin miehiin tutustua.... :O Ymmärtäisin jos oltaisiin tavattu edes kerran, muttei olla ehditty vielä.. Mies myös sanoi mun vieneeni juuri ison palan hänen sydämmestään nähdessään lähettämäni kuvan itsestäni hänelle..(?!?) Onko tämmöinen normaalia?? Uskaltaako tämän tyypin kanssa edes lähteä treffeille? Saanko hänestä elinikäisen takertujan, jos vaikka itse en juttua haluaisi jatkaa? Asiallisia vastauksia odotellessa...:)

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap. ei ole paloina pakkasessa.

Vierailija
42/60 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tämä mies on? Tai millä kirjaimella etunimi alkaa?

Mietin vaan, onko eräs tuttava palomies, joka saattaisi olla tuollainen ja on kaikin puolin normaali ja ihana ihminen. :)

Vierailija
44/60 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä huhuilee! Hengissä ollaan toistaiseksi. Nähty ei, kun ei saatu "mitenkään" aikatauluja sopimaan yhteen(pitkä välimatka). En sitten tiedä että jännittääkö molempia liikaa vai miten, hän on kyllä oikeasti suht kiireisen oloinen... Liekkö olisi edes aikaa oikealle suhteelle vai harrasteleeko vain tämmöisiä kaukojuttuja...

Miehellä on myöskin uutta matoa jo koukussa mun lisäkseni, en jaksa enempää tätä avata, eikä se mua vaivaisikaan ellei tähän liittyisi valehtelua.

Äsken puhuttiin kuitenkin puhelimessa pitkä tovi, ja hauskaa oli. Ehkäpä tämä saakin vaan pysyä tämmöisenä hauskanpitona, vaikka mies onkin kertonut olevansa vakavissaan, jolloin minä olen perääntynyt ja sanonut jopa pahasti. Kaikenlaista siis ollut!

Vierailija
45/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, voi harmi että noin käynyt :( Odottelin ihan sellaista kommenttia ap:ltä, että nähty on ja mies tyyliin täydellinen :D

Vierailija
46/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesunkestävä NARSISTI on sut nyt koukuttanut...

Vierailija
47/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa pelimieheltä. Puhuu varmasti samaan tapaan muillekin naisille.

Vierailija
48/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jeesus, miehet on persoonallisia ja yksilöitä. Av:t vissiin klooneja ja olettavat miehen huovan kaljaa vonkaavan pillua haisevan pahalle jne. No, onnea matkaan...

Vierailija
49/60 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän miehisestä näkökulmasta myöskin. :)

Vierailija
50/60 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nuoret miehet on tollasia.. Ehkä se vaan raukka on niin innoissaan susta. Ehkä kuitenkin tapaisin. Aika monet tosi kiltit miehet käyttäytyy noin kun ihastuvat.

Vierailija
51/60 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pukille ennen kuin joku muu ehtii.

Vierailija
52/60 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaan niin ihastunut ja romanttinen mies. narsistkin voi olla tai pelimies. Tapaa ja seuraa häntä useamman kerran niin nöet miten käyttäytyy. Kääy kotonaankin ja tapaa vanhemmat.

Narsku ja pelimies paljastuu lähemmän kuukauden aikana. Mikäli hän on "vain" romanttinen niin ihanan miehen olet löytänyt.

Vierailija
53/60 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös narsismi viittaa itserakkauteen eikä tuollaiseen toiseen henkilöön kohdistuvaan pakkomielteiseltä kuulostavaan käytökseen? Korjatkaa, jos olen väärässä.

T. Utelias

Vierailija
54/60 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se luulee, että naiset haluavat kuulla tuollaista. On joko kokematon tai sitten kyseinen tyyli on aiemmin toiminut.

Vierailija
55/60 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies :) moni nainen tykkää lirkuttelusta ja menee halpaan. Onneksi sinä olet fiksu.

Vierailija
56/60 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soitti tänään! Puhelu oli ihana, ja miehen ääni sai sukat pyörimään jaloissa... Kuulosti silti samaan aikaan tosi symppikseltä, joskaan ei yhtään ujolta niin kun on sanonut olevansa.. ääk, mihin tässä oikein joutuu....

AP

Vierailija
57/60 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmavävypojaksi moneen otteeseen kehuttu? Öh, miksi sellainen on vielä sinkku ja etsii seuraa netistä?

Vierailija
58/60 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän tässä on kuumeisesti pohdittukin..

AP

Vierailija
59/60 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja eiköhän nykyään lähes kaikilla nuorilla ole joko tinder tai hot or not :) Ei siis missään treffisivustoilla olla tutustuttu.

Vierailija
60/60 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin tämän ketjun googlettamalla "yli-innokas mies". Tinderissä tutustuin viikko sitten itseäni nuorempaan mieheen joka vastaa ap:n kuvausta. Miehen innokkuus ahdistaa ja hän ilmaisee kiinnostuksena tosi selkeästi, ja kaiken päälle pahoitti mielensä, kun olen edelleen pitänyt Tinder-profiilia aktiivisena. Mies laittaa viestiä koko ajan ja mitään stalkkeriviboja hänestä ei tule, mutta tosi takertuvalta vaikuttaa.

Miten muka voi olla ihastunut ihmiseen pelkkien kuvien ja viestittelyjen perusteella?Mies on kirjoittanut, että ei tajua itsekään miksi on niin kiinnostunut musta ja miksi hän haluaisi tutustua niin kovasti. Olen laittanut jäitä sille hattuun ja sanonut, että en ole yhtä kiinnostunut kuin hän. Etäisyyteni tuntuu laittavan vaan vettä myllyyn.

Missä vaiheessa kiinnostus on epänormaalia ja missä vaiheessa pitäisi hälytyskellojen soida. Olen joskus aiemminkin saanut ahdistavia viestejä, mutta tämä tapaus vaikuttaa yltiöromanttiselta ja yli-innokkaalta. :(

Saan aika paljon treffikutsuja livenäkin joten en näkisi, että miehen kiinnostus on spesiaalia, mutta tapa jolla hän sitä jatkuvasti osoittaa kummaksuttaa. Kuitenkaan emme ole livenä nähneet, sillä asuu kauempana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän