Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kontrasti AV:n ja tosielämän välillä

Vierailija
11.08.2014 |

Aina joskus AV:ta lukiessa tulee tunne, että maailma on täynnä riidanhaluisia, kyräileviä, vihaisia ja jyrääviä ihmisiä. Kun sitten viettää aikaa isommassa ystäväporukassa, huomaa, että on olemassa ystävällisiä, toisen huomioon ottavia, analyyttisiä ja fiksuja ihmisiä. Onneksi!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:01"]

Oikeassa elämässä kiinni olevat eivät tänne jää. Tämä on kuin kaatopaikka jossa tongitaan jätteitä.

[/quote]

Kyllä mä sanoisin, että olen oikeassa elämässä kiinni, mutta ehkä sanoissasi on kuitenkin sen verran perää, että jotain paikkaan tällä palstailullani.

Ap

Vierailija
22/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:32"]

tänne kaadetaan se paska, mitä ei tosielämässä voi laukoa kotona tai muualla. Pimeät voimat jylläävät anonyymipalstoilla, ei sen ihmeempää.

[/quote]

Ihanan teatraalinen kielikuva "pimeät voimat jylläävät" :D Mutta kyllähän se niin on, että anonyyminä on paaaljon helpompi huudella bloggaajan paksuista kintuista, nykäs masan nyxästä tai haukkua joku toinen anonyymi yhden viestin perusteella persjalkaiseksi rekkalesboksi, joka ei ansaitse mitään rakkautta. Anonyymiteetti pois ja keskustelut sivistyy sekä hiljenee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni nyt tässä ketjussa sanonut 'kivaa kun saa päästellä höyryjä ulos ja esittää muuta kuin on'. mä en loppujen lopuksi ole ihan varma miten päin se menee, ennemmin uskoisin et ihminen viettää silloin livessä aika raskasta elämää ja esittää muuta kuin oikeasti on. siksi pitää tulla palstalle omana itsenään haukkumaan muita. ainakaan minä en palstalle tulee ketään haukkumaan, ihan yhtä tyhmänä itsenäni täällä olen kuin livessäkin.

Vierailija
24/24 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:11"]

moni nyt tässä ketjussa sanonut 'kivaa kun saa päästellä höyryjä ulos ja esittää muuta kuin on'. mä en loppujen lopuksi ole ihan varma miten päin se menee, ennemmin uskoisin et ihminen viettää silloin livessä aika raskasta elämää ja esittää muuta kuin oikeasti on. siksi pitää tulla palstalle omana itsenään haukkumaan muita. ainakaan minä en palstalle tulee ketään haukkumaan, ihan yhtä tyhmänä itsenäni täällä olen kuin livessäkin.

[/quote]

Hyvin sanottu. Joku vois nyt tietenkin pitemminkin kertoa tuosta höyryjen päästelemisestä: millaisista tilanteista se tarve lähtee, millaisen tunteen se tuo ja miten niitä höyryjä päästelee (tätä voisi tietenkin miettiä myös pohtimalla, miten se mahdollisesti vaikuttaa siihen henkilöön, johon ne höyryt päästetään).

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme