Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni itkee seksin jälkeen?

Vierailija
11.08.2014 |

Kertokaa nyt naiset mistä se saattaisi johtua? Aina kun kysyn sitä häneltä vastaus on perus: ei mikään. Yleensä itku alkaa öisten sessioiden jälkeen

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän raskaana? Itse olen itkenyt seksin jälkeen kun pelkäsin menettäväni mieheni, olin myös raskaana. Onko hänellä jokin parantumaton sairaus?

Omalla kohdalla siis itkin koska rakastin niin paljon ja samalla pelkäsin menetystä. Voisiko olla jostain tälläisestä kyse...

Vierailija
22/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on raskaana eikä uskalla kertoa sulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja on oikeasti nuorimies niin voin näin vanhempana naisena kertoa että minäkin itken usein seksin jälkeen, syystä että on niin ihanaa! Se itku vaan tulee, ei sille voi mitään kun tekee niin hyvää. Aviomies kyllä ymmärtää vallan mainiosti. Syy voi siis olla näin yksinkertainen ja hyvä! Voi olla muitakin syitä joten kysy tyttöystävältäsi, saat parhaan tiedon.

Vierailija
24/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:21"]Itseäni itketti, kun pillerit laukaisivat vulvodynian ja seksi muuttui kivuliaaksi :/

[/quote]

Suhteen alussa ja varsinkin ekat kerrat oli hänelle kivuliaita. Nyt on kuitenkin ainakin sanonut ettei koske ollenkaa?

ap

Vierailija
25/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itkenyt monestakin syystä. On ollut seksin jälkeen hyväksikäytetty olo tai olen ollut onnellinen, liikuttunut jne.

Vierailija
26/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:18"]Itse itkin kun synnytyksen jälkeen seksi tuntui niin vaikealta. Huono itsetunto oli varmaan pahin asia. Kesken seksin tuli ajatuksia omasta rumuudesta jne. Oli vaikea nauttia. Jos tyttöystävälläsi on huono itsetunto, niin saattaa olla samanlaista. Meillä auttoi kun ei ollut yhdyntäpakkoa, eli suudeltiin, kosketeltiin ja hyväiltiin. Jos tuntui siltä, niin mentiin pidemmälle, mutta ei ollut pakko. :)

Muuten tulee kyllä tuo hyväksikäyttö mieleen. Onko hän aiemmin nauttinut seksistä?

[/quote]

Kyllä. Olen hänen ensimmäisensä. Kuitenkin nyt tuli mieleen että alussa tyttöystävääni aina sattui seksin aikana. Olisiko siitä jäänyt jotain hampaan koloon? Välissä ei kuitenkaan itkenyt näin usein

Vierailija
27/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ tuossa siis ap jälleen

Vierailija
28/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee joskus seksin jälkeen myös itku, enkä osaa oikein itsekään sanoa syytä. Jotenkin yhdistäisin sen itselläni johonkin hormoneihin+orgasmiin+vahvoihin tunteisiin. Alkaa vaan valua silmät jostain syystä vaikken tunne oloani edes surulliseksi, enkä varsinaisesti edes itke. Eikä mulla tietääkseni ole mitään traumoja tai seksuaalista hyväksykäyttöä taustalla, joten en ota sitä niin vakavasti. Tyttöystäväsi puolesta en tietenkään voi mitään sanoa, mutta näin minulla.

Vierailija
29/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä voi olla mielenterveysongelma. Kannattaa alkaa katella muita naisia. Onneksi teillä ei ole lapsia, voit vielä jättää hänet rikkomatta perhettä.

Vierailija
30/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi voi aiheuttaa valtavan tunnereaktion, joka voi purkautua ääritapauksissa jopa huutoitkuna tai-nauruna. Tyttöystäväsi voi olla vaikka itkuherkkä orgasmin jälkeen. Kokemuksesta tiedän, että siihen on vaikea vastata, että mitä itkee, kun ei oikein itsekään tiedä. Itku vaan tulee! Mutta ei tunnu pahalta.

Vierailija
31/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:23"]Onko hän raskaana? Itse olen itkenyt seksin jälkeen kun pelkäsin menettäväni mieheni, olin myös raskaana. Onko hänellä jokin parantumaton sairaus?

Omalla kohdalla siis itkin koska rakastin niin paljon ja samalla pelkäsin menetystä. Voisiko olla jostain tälläisestä kyse...

[/quote]

Ei ole raskaana, hänellä on kierukka. Tätä jatkunut enemmän ja vähemmän nyt melkein vuoden kun olemme yhdessä asuneet. Olen useasti kysynyt häneltä syytä. Enkä itse nyt saa päähäni mistä voisi johtua

ap

Vierailija
32/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:23"]Onko hän raskaana? Itse olen itkenyt seksin jälkeen kun pelkäsin menettäväni mieheni, olin myös raskaana. Onko hänellä jokin parantumaton sairaus?

[/quote]

Ei ole raskaana, hänellä on kierukka. Tätä jatkunut enemmän ja vähemmän nyt melkein vuoden kun olemme yhdessä asuneet. Olen useasti kysynyt häneltä syytä. Enkä itse nyt saa päähäni mistä voisi johtua

ap

[/quote]

Oletko kysynyt asiaa silloin kun tilanne ei ole päällä? Lulisi että hän itse alkaisi häpeämään itkua ja välttelemään seksiä jos ei pysty kertomaan mistä johtuu.. kerro hänelle että olet huolissasi ja haluat tietää, johtuuko itku siitä että rakastat, onnesta? Onko kyyneleet onnen vai surun? Tälläiseen vaihtoehto kysymyksen voisi olla helpompi vastata..

Vierailija
33/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on perse kipeä ja itkee onnesta.

Vierailija
34/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:29"]

[/quote]

ap

[/quote]

Oletko kysynyt asiaa silloin kun tilanne ei ole päällä? Lulisi että hän itse alkaisi häpeämään itkua ja välttelemään seksiä jos ei pysty kertomaan mistä johtuu.. kerro hänelle että olet huolissasi ja haluat tietää, johtuuko itku siitä että rakastat, onnesta? Onko kyyneleet onnen vai surun? Tälläiseen vaihtoehto kysymyksen voisi olla helpompi vastata..

[/quote]

En ole kysynyt kun muulloin vaikuttaa "tavalliselta"

ap

Vierailija
35/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin asian puheeksi tyttöystävän kanssa päivällä sellaisessa tilanteessa että molemmat ovat virkeitä eikä tilanne ole seksulaalinen. Kerrot tyttöystävällesi olevasi huolissasi että satutit tai loukkasit häntä kun itkee seksin jälkeen.

Vierailija
36/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:26"]

Hänellä voi olla mielenterveysongelma. Kannattaa alkaa katella muita naisia. Onneksi teillä ei ole lapsia, voit vielä jättää hänet rikkomatta perhettä.

[/quote]Ei kuulosta reilulta. Toisaalta, kenelläkään ei ole velvollisuutta olla ihmisen kanssa, jonka kanssa ei jostain syystä halua olla. Ettekä ilmeisesti ole vihkivaloja vannoneet.

Vierailija
37/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
38/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku voi tulla vain tunnemyrskyn osana, kun laukeaa. Sille ei voi mtn eikä sitä osaa selittää.

Itse huudan kovaa kun laukean ja välillä purskahdan puolihysteeriseen kovaääniseen itkuun orgasmin jälkeen ja huohotan kovaa ja pitkään, samalla kun tarraan puolisoon kiinni. Aluksi mies hieman puolipelästyi ja kummasteli, mutta nyt ottaa sen kohteliaisuutena ;)

Vierailija
39/39 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on onnellinen, että se on taas sillä kertaa ohi ja samalla itkee, koska tietää seuraavan kerran jossain vaiheessa koittavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan