Tyttöystäväni itkee seksin jälkeen?
Kertokaa nyt naiset mistä se saattaisi johtua? Aina kun kysyn sitä häneltä vastaus on perus: ei mikään. Yleensä itku alkaa öisten sessioiden jälkeen
Kommentit (39)
on raskaana eikä uskalla kertoa sulle
Jos aloittaja on oikeasti nuorimies niin voin näin vanhempana naisena kertoa että minäkin itken usein seksin jälkeen, syystä että on niin ihanaa! Se itku vaan tulee, ei sille voi mitään kun tekee niin hyvää. Aviomies kyllä ymmärtää vallan mainiosti. Syy voi siis olla näin yksinkertainen ja hyvä! Voi olla muitakin syitä joten kysy tyttöystävältäsi, saat parhaan tiedon.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:21"]Itseäni itketti, kun pillerit laukaisivat vulvodynian ja seksi muuttui kivuliaaksi :/
[/quote]
Suhteen alussa ja varsinkin ekat kerrat oli hänelle kivuliaita. Nyt on kuitenkin ainakin sanonut ettei koske ollenkaa?
ap
Minä olen itkenyt monestakin syystä. On ollut seksin jälkeen hyväksikäytetty olo tai olen ollut onnellinen, liikuttunut jne.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:18"]Itse itkin kun synnytyksen jälkeen seksi tuntui niin vaikealta. Huono itsetunto oli varmaan pahin asia. Kesken seksin tuli ajatuksia omasta rumuudesta jne. Oli vaikea nauttia. Jos tyttöystävälläsi on huono itsetunto, niin saattaa olla samanlaista. Meillä auttoi kun ei ollut yhdyntäpakkoa, eli suudeltiin, kosketeltiin ja hyväiltiin. Jos tuntui siltä, niin mentiin pidemmälle, mutta ei ollut pakko. :)
Muuten tulee kyllä tuo hyväksikäyttö mieleen. Onko hän aiemmin nauttinut seksistä?
[/quote]
Kyllä. Olen hänen ensimmäisensä. Kuitenkin nyt tuli mieleen että alussa tyttöystävääni aina sattui seksin aikana. Olisiko siitä jäänyt jotain hampaan koloon? Välissä ei kuitenkaan itkenyt näin usein
Mulla tulee joskus seksin jälkeen myös itku, enkä osaa oikein itsekään sanoa syytä. Jotenkin yhdistäisin sen itselläni johonkin hormoneihin+orgasmiin+vahvoihin tunteisiin. Alkaa vaan valua silmät jostain syystä vaikken tunne oloani edes surulliseksi, enkä varsinaisesti edes itke. Eikä mulla tietääkseni ole mitään traumoja tai seksuaalista hyväksykäyttöä taustalla, joten en ota sitä niin vakavasti. Tyttöystäväsi puolesta en tietenkään voi mitään sanoa, mutta näin minulla.
Hänellä voi olla mielenterveysongelma. Kannattaa alkaa katella muita naisia. Onneksi teillä ei ole lapsia, voit vielä jättää hänet rikkomatta perhettä.
Orgasmi voi aiheuttaa valtavan tunnereaktion, joka voi purkautua ääritapauksissa jopa huutoitkuna tai-nauruna. Tyttöystäväsi voi olla vaikka itkuherkkä orgasmin jälkeen. Kokemuksesta tiedän, että siihen on vaikea vastata, että mitä itkee, kun ei oikein itsekään tiedä. Itku vaan tulee! Mutta ei tunnu pahalta.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:23"]Onko hän raskaana? Itse olen itkenyt seksin jälkeen kun pelkäsin menettäväni mieheni, olin myös raskaana. Onko hänellä jokin parantumaton sairaus?
Omalla kohdalla siis itkin koska rakastin niin paljon ja samalla pelkäsin menetystä. Voisiko olla jostain tälläisestä kyse...
[/quote]
Ei ole raskaana, hänellä on kierukka. Tätä jatkunut enemmän ja vähemmän nyt melkein vuoden kun olemme yhdessä asuneet. Olen useasti kysynyt häneltä syytä. Enkä itse nyt saa päähäni mistä voisi johtua
ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:23"]Onko hän raskaana? Itse olen itkenyt seksin jälkeen kun pelkäsin menettäväni mieheni, olin myös raskaana. Onko hänellä jokin parantumaton sairaus?
Omalla kohdalla siis itkin koska rakastin niin paljon ja samalla pelkäsin menetystä. Voisiko olla jostain tälläisestä kyse...
[/quote]
Ei ole raskaana, hänellä on kierukka. Tätä jatkunut enemmän ja vähemmän nyt melkein vuoden kun olemme yhdessä asuneet. Olen useasti kysynyt häneltä syytä. Enkä itse nyt saa päähäni mistä voisi johtua
ap
[/quote]
Oletko kysynyt asiaa silloin kun tilanne ei ole päällä? Lulisi että hän itse alkaisi häpeämään itkua ja välttelemään seksiä jos ei pysty kertomaan mistä johtuu.. kerro hänelle että olet huolissasi ja haluat tietää, johtuuko itku siitä että rakastat, onnesta? Onko kyyneleet onnen vai surun? Tälläiseen vaihtoehto kysymyksen voisi olla helpompi vastata..
Hänellä on perse kipeä ja itkee onnesta.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:29"]
[/quote]
ap
[/quote]
Oletko kysynyt asiaa silloin kun tilanne ei ole päällä? Lulisi että hän itse alkaisi häpeämään itkua ja välttelemään seksiä jos ei pysty kertomaan mistä johtuu.. kerro hänelle että olet huolissasi ja haluat tietää, johtuuko itku siitä että rakastat, onnesta? Onko kyyneleet onnen vai surun? Tälläiseen vaihtoehto kysymyksen voisi olla helpompi vastata..
[/quote]
En ole kysynyt kun muulloin vaikuttaa "tavalliselta"
ap
Ottaisin asian puheeksi tyttöystävän kanssa päivällä sellaisessa tilanteessa että molemmat ovat virkeitä eikä tilanne ole seksulaalinen. Kerrot tyttöystävällesi olevasi huolissasi että satutit tai loukkasit häntä kun itkee seksin jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 13:26"]
Hänellä voi olla mielenterveysongelma. Kannattaa alkaa katella muita naisia. Onneksi teillä ei ole lapsia, voit vielä jättää hänet rikkomatta perhettä.
[/quote]Ei kuulosta reilulta. Toisaalta, kenelläkään ei ole velvollisuutta olla ihmisen kanssa, jonka kanssa ei jostain syystä halua olla. Ettekä ilmeisesti ole vihkivaloja vannoneet.
Itku voi tulla vain tunnemyrskyn osana, kun laukeaa. Sille ei voi mtn eikä sitä osaa selittää.
Itse huudan kovaa kun laukean ja välillä purskahdan puolihysteeriseen kovaääniseen itkuun orgasmin jälkeen ja huohotan kovaa ja pitkään, samalla kun tarraan puolisoon kiinni. Aluksi mies hieman puolipelästyi ja kummasteli, mutta nyt ottaa sen kohteliaisuutena ;)
Hän on onnellinen, että se on taas sillä kertaa ohi ja samalla itkee, koska tietää seuraavan kerran jossain vaiheessa koittavan.
Onko hän raskaana? Itse olen itkenyt seksin jälkeen kun pelkäsin menettäväni mieheni, olin myös raskaana. Onko hänellä jokin parantumaton sairaus?