Häiriköivät teinit kaupassa
Ootko aukonu päätä takaisin esim. ulkonäköäsi arvosteleville teineille tai räkättäny samalla mitalla takaisin? Kaikki häirikköteinit tuntuu pesiytyvän yhteen kauppaan koko paikkakunnalla ja meno on sen mukaista.
Kommentit (43)
Likkalaumasta joku haukkui mun kenkiä, räkätin matkien takasin. Oispa pitäny niiden puhetyyliä matkien todeta, että eipä tossa teidän tusinateinityylissäkään oo mitään kehumista. Hankkikaa oma tyyli :p sitten lähtivät vielä seuraamaan kassoille ja häipyivät ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne minulle uskalla huudella tai häiriköidä kun olen iso parrakas mies.
Alapeukuttajilta haluaisin kysyä että mikä aiheutti alapeukutuksen? Ei meinaan ole todellakaan uskaltaneet siimakätiset eeässän kittaajat aukoa minulle päätään.
Toinen ongelma on että nämä nuoret opetetaan niin laiskoiksi että työntekijöitä niistä ei koskaan tule muuta kuin veronmaksajien elättejä. Luukulta tulee elämiseen rahat kuin tyhjästä. Yöt annetaan valvoa pelikoneilla ja päivät saa nukkua. Että ei voi kun ihmetellä sellaisia vanhempia jotka antavat tämmöiseen luvan ja suostumuksen. Pesee nuoren vaatteet ja passaa sapuskan eteen jotta se ressukka saa pelata koko yön ja antaa rauhassa nukkua päivän. Ja jos on tyttölapsi niin se ei lähde kotoa muuta kuin on saattanut itsensä paksuksi vahingossa jollekkin tyhmälle nulkille ja pitää niille kalliita häitä järjestää eikä kelpaa mitkään halvat peijaiset jotta se saadaan ylpeästi naimisiin ja esitetään että lapsi oli tekemällä tehty eikä ehkäisyn pettämä tai ei ollut ehkäisyä ollenkaan. Tietokoneella öisin pelaava täysi-ikäinen ja kotona makaava poika pitäisi vielä jonnekkin järjestää itsenäistymään mutta kun pelottaa ettei se pärjää yksikseen. Työ eikä opiskeleminen ei kiinnosta. Jos ei ole äiti ruokkimassa niin se unohtaa syödä ja voi kuolla. Hänen äitinsä toivoi että se löytäisi jonkun naisen tai mieskin kävisi jos olisi homo ja alkaisi siitä huolehtimaan niin ettei poika olisi ihan heitteillä.