Näkijä!!Jjos olet paikalla,olis kysymys!
Miksi kälyni vihaa minua?
Oonka kateellinen vain?
Puhuuko yleisesti pahaa minusta selän takana?
Kommentit (56)
Näkisin sinut yksin jonkin aikaa, mutta hyvin tyytyväisenä. Tasapainoiselta elämäsi tuntuu, jos se ei ole sitä nyt niin se tulee varmasti olemaan. Näen jostain syystä sinut keittöissä puuhailemassa hymy huulilla, teet ruokaa neljälle ihmiselle. Olisko se perhekokosi nyt tai tulevaisuudessa?
Meillä on sekä tyttö että poika. Tytöllä ei ole toistaiseksi ollut vielä mitään isompia. -tai ei olla havaittu. Perheen ainoa vielä maitoa (korviketta) käyttävä jäsen... Me muut ollaankin jo miltei maidottomalla dieetillä, ja olen arvellut että mitenhän käy tytönkin kanssa? Pojalla leikattu pikkuista synnynnäistä vaivaa, mutta nyt kunnossa...
Ja heh, ei sitten pistetä vielä vankkureita kiertoon jos vaikka vielä innostutaan pikkukolmoseen... ;) Nyt vaan tuntuu siltä ettei mikään oikeen innosta.
Ja kiva kun mullekin vastattiin.
taiteilijanimi -M-
Käy lääkärissä, saat apua väsymykseen.
Parisuhde tulee tienpäähän jossa on ne kaksi vaihtoehtoa: eli alkaa tehdä töitä ja kovasti tai sitten muuttaa erilleen. Sen aika ei ole vielä, äläkä luovuta. Nyt ei kannata vaan vielä jaksaa murehtia parisuhdetta, keskity nyt itseesi. Näen paljon sinussa mahdollisuuksia ja vahvoja piirteitä, olet sinnitteliä. Se on hyvä asia. Anna sen vaiheen tulla itsekseen jolloin sinulle on selvää se mihin suuntaan kannatta lähteä, tarkoitan siis parisuhdetta. vastaus tulee kun sen aika on. :) älä masennu.
Muutto tulee, uudella paikalla mahdollisuuksia enemmän. Jaksamisia sinulle. :)
Olet niin oikeassa tässä väsymysasiassa....olen ollut aivan
tolkuttoman väsynyt jo jonkin aikaa ja ajattelinkin jo mennä lääkärinkin puheille jotta katseltaisiin noita veriarvoja. Parisuhdettakin osasit kuvailla oikein. Näetkö tämän suhteen kuitenkin jatkuvan vai päättyykö se lähivuosina? Näetkö asunnon tai paikkakunnan vaihdosta?
Meillä on kolme lasta, se varmaankin riittänee? Entä töihinpaluu, sujuuko mutkattomasti? Säilyyko mieheni terveys?
- H-S -
Miehesi todella rakastaa sinua, vilpittömästä. Hänen tunteensa on todella aidot ja vahvat. Enemmän olisin huolissani sinun ajoittaisesta ailahtelusta... Älä anna mielen viedä " pahoille teille" .
Oikeasti tuntuu siltä että tiedät todella mikä tilanteeni on. Voi kun voisin jotenkin saada vielä enemmän tietoa tästä päivästä ja tulevasta. Olisiko siihen mitään mahdollisuutta? Joka tapauksessa kiitokset!
oikeaan. Mutta jos kriittisiä ollaan niin aika ympäripyöreitä vastauksia olen saanut eli en tällä perusteella menisi allekirjoittamaan sitä että oletko aito vai feikki. Mutta jos todella pystyt näkemään niin osaat varmasti kertoa sellaisen asian joka minut (kin) vakuuttaa lahjastasi. Yhtä kaikki olen kiitollinen että olet vastaillut.
Olet kyllä oikeassa siinä että mieleni menee toisinaan kyllä " pahoille teille" , johtuneeko se sitten juuri siitä että epäilen mieheni rakkautta minua kohtaan ja mielessäni jo suunnittelen elämää ilman häntä ja katselen jo muita miehiä vähän sillä silmällä.. mutta siis eroa en todellakaan itse halua! Tunnen vain välillä jääväni ilman huomiota mieheltäni..
Jos nyt vielä olet paikalla niin painaako mieheni mieltä jokin asia josta hän ei minulle kykene puhumaan? Ja näetkö nyt mitään muuta lähitulevaisuudestani? Työpaikkaa, lisää lapsia, yms.?
Entä saanko vielä lapsia? ja oisiko se mahollisesti tyttö?
Entä miten vanhin poikani tulee pärjäämään koulussa?
Kiitos!
voisitko katsoa minulle? elämäni on ollut jumissa jo useamman vuoden. asumisasiat ahdistavat, samoin rakkauselämä. näetkö näihin jotain? olisi ihanaa kuulla jotain konkreettista, jotain joka auttaisi taas jaksamaan.
tiedätkö, että todella kaipaan sitä entistä minää. sitä energistä, positiivista, iloista.. nykyään olen vain varjo entisestäni enkä oikeastaan itsekää tiedä miksi.
tolkuttoman väsynyt jo jonkin aikaa ja ajattelinkin jo mennä lääkärinkin puheille jotta katseltaisiin noita veriarvoja. Parisuhdettakin osasit kuvailla oikein. Näetkö tämän suhteen kuitenkin jatkuvan vai päättyykö se lähivuosina? Näetkö asunnon tai paikkakunnan vaihdosta?