Näkijä!!Jjos olet paikalla,olis kysymys!
Miksi kälyni vihaa minua?
Oonka kateellinen vain?
Puhuuko yleisesti pahaa minusta selän takana?
Kommentit (56)
Lapsi tulee kyllä, ei ihan vielä. Ville lapsi, jonkun sorttisia keskittymis häiriöitä.. Onko miehesi olla villi lapsena, tuntisin että samantapaisia ongelmia. Ei mitään maata kaatavaa kumminkaa. Kovin viisas, pikkutarkka persoona tulossa, omaa hyvän mielikuvituksen ja on hyvä piirtämään. TUleekin tekemään töitä alalla jossa on kaavoja.
Miehesi saa paikan muualta paikkakunnalta, sinulle ei sieltä heti hommia löydy. Jotain kurssia kyllä. Vaikka muutatte niin sekään paikka ei ole lopullinen, näen monta muuttua 10vuoden sisään.
Onko lapsi tulossa? Kertoisitko hänestä, millainen hän tulee olemaan luonteeltaan?
Näkyisikö työpaikkaa joko minulle tai miehelle ja ehkä muuttoa toiseen kaupunkiin?
Nämä asiat mietityttävät eniten tällä hetkellä...
Haluaisimme kovasti lisää lapsia. Saammeko kenties vielä yhden lapsen?
Olemme kauan haaveilleet omakotitalosta maalla. Odotamme vain, että saisin opinnot päätökseen ja hyvän työn. Näetkö, että toteutuuko haaveemme joskus?
vielä kertoa jotakin lisää? Kaikki tuntuu nyt olevan elämässä aivan sekaisin, siksi kyselen. Etenkin parisuhteeni tulevaisuus kiinnostaa.
Terveytesi huolettaa. Onko jo nyt ongelmia. On paljon mitä voisit itse tehdä sen eteen että kehosi ja mielesi voisivat hyvin.
Aaltoilevaa tulevaisuudessakin. Jokin pieni ihastuminen sinulla joka tuo kumminkin puhtia sinun parisuhteeseesi. Saatko voimaa flirtistä? Jos se tuo sinulle hyvä mieltä älä paheksu sitä tai kiellä sitä itseltäsi. Tunnen että olet ihminen joka saa voimia myös pienestä imartelusta? Olenko oikeassa? Sinulla pieniä itsetunto ongelmia mutta ne häviää kun ikää tulee lisää. En näkisi että sinun tulisi luovuttaa parisuhteessa, anna asioiden välillä mennä niinkun ne menee, vastaukset tulee aikanaan.
minulleki kiitos..
Miltä näyttäsi minun tulevaisuus tai yleensäkin näkymiä tästä eteenpäin? Parisuhde menee taas omalla painollaan mutta miten tästä eteenpäin välillä haluttas luovutta mutta kannattaako, paraneeko tilanteet?
Vierailija:
Lapsi tulee kyllä, ei ihan vielä. Ville lapsi, jonkun sorttisia keskittymis häiriöitä.. Onko miehesi olla villi lapsena, tuntisin että samantapaisia ongelmia. Ei mitään maata kaatavaa kumminkaa. Kovin viisas, pikkutarkka persoona tulossa, omaa hyvän mielikuvituksen ja on hyvä piirtämään. TUleekin tekemään töitä alalla jossa on kaavoja.
Hymyilyttää :) Mies tosiaan oli melko villi lapsena. Jos lapsemme ongelmat ovat samanlaisia, ne eivät tosiaan kaada maata ja niille voi nauraa jälkeenpäin. Loput kuvauksesta kuulostavat minun geenieni tuloksilta :)
Miehesi saa paikan muualta paikkakunnalta, sinulle ei sieltä heti hommia löydy. Jotain kurssia kyllä. Vaikka muutatte niin sekään paikka ei ole lopullinen, näen monta muuttua 10vuoden sisään.
Huh, monta muuttoa... No, kaipa kaikkeen tottuu! Ehkä se oma paikka löytyy sitten myöhemmin. Minä en ole mitenkään liikkuvaa sorttia, mutta mennään sitten, jos täytyy ;)
KIITOS SINULLE TODELLA PALJON!
En näe lasta nyt. Voi olla että se tulee paljon myöhemmin tai sitten jää tulematta. Lapsenlapsia näen teille kyllä monta. :)
Näen tilan. Ei kumminkaan ihan maatila, mutta on vanha navetta. Vihreä tontti hiekkatien päässä, kaksi taloa tien varrella eli lähellä taloa. Talo on tiilitalo. Mahd. joku lampi lähistöllä koska näen miehesi kalastavan.
Hei näkijä. Lapsi- ja työasiaa mm.
Haluaisimme kovasti lisää lapsia. Saammeko kenties vielä yhden lapsen?
Olemme kauan haaveilleet omakotitalosta maalla. Odotamme vain, että saisin opinnot päätökseen ja hyvän työn. Näetkö, että toteutuuko haaveemme joskus?
Tällä hetkelle elämäntilanteemme hyvä. Taloudellisesti voisi mennä paremmin, mutta rakkautta riittää.
Huoli tuli sinusta kumminkin, mutta lähinnä tämä väsymys tuli päällimäisenä. Oletko todella niin väsynyt kun minusta tuntuu? Vaikuttaako se sinun arkeesi jopa? Alkaako mieleesi tulla jopa välillä jotain epätoivoisia tai ei toivottuja ajatuksia? Jos nyt jo sinulla tämä väsymys vaihe, neuvoisin hakemaan jo apua siihen. vitamiinit. jotain puutoksia elimistössäsi.
Parisuhde: En saa otetta oikein. Oletteko miehenne kanssa paljon omissa oloissanne? Että välillä oikein löydä ns. yhteistä säveltä? Teitä yhdistää kumminkin pienet asiat. Onko arki kohtalaista, mutta ei mitään tunteiden paloa kumminkaan. Ihtohimoa en näe enää suhteessanne. Olenkohan nyt oikeilla jäljillä. Kirjoitin mitä tunsin, jotenkin en nyt vaan saa oikein otetta tähän asiaan. Valitan.
24/26 vastaa....osuit kyllä todella oikeaan. Osaatko
vielä kertoa jotakin lisää? Kaikki tuntuu nyt olevan elämässä aivan sekaisin, siksi kyselen. Etenkin parisuhteeni tulevaisuus kiinnostaa.
Näen sellaisia pieniä arkisia murheita ja tavallisia parisuhteen karikoita.. Ei mitään kovin suuria ongelmia. Miehesi on välillä kovin ajattelematon ja se voi jossain vaiheessa tuntua sinusta vaikealta. Tuntisin että miehelläsi on joskus hieman " töksähtelevä" tyyli keskustella/puhua.. Olenko oikeassa? Sinut näkisin hymyilevän vuosienkin päässä, teillä jokin juttu miehen kanssa joka saa teidät nauramaan yhdessä, se tuo voimia suhteeseen. Lapset voivat hyvin.
Mitäs näet minulle ja perheelle lähivuosina?
Tällä hetkelle elämäntilanteemme hyvä. Taloudellisesti voisi mennä paremmin, mutta rakkautta riittää.
henkisesti olen kärsinyt aika paljon, joten sen myötä myös ongelmia terveydessä on ollu, en tiedä tuleeko vieläkin olemaan jatkossa toivottavasti ei...??
Saan tosiaan puhtia siitä kun joku imartelee tai flirttailee, kuten myös itse leikki mielellä mukana.. olen antanut tosiaan parisuhteeni nyt mennä omalla painollaa ja odotan että kaikki taas kääntyisi paremmaksi voimia vielä vähän on jaksaa.
kiitos.. saa nähdä miten käy..
Olen ollut virtaa vailla jo jonkin aikaa ja töihin paluu häämöttää. Miten onnistuu, lasten hoitopaikat jne. Piristynkö? Miten lasten terveys? Parisuhteeni? Onko perhekokomme tässä?
M
Mistä johtuu tumman miehen yhteydenpito pitkienkin aikojen jälkeen, vaikka emme edes tunne kunnolla? Onko hänellä jokin rooli elämässäni?
-S-
Rakastan miestäni ja me nauramme paljon yhdessä, halailemme paljon ja seksiäkin on riittävästi, mutta oikeastaan ainut ongelma minun osaltani on tuo töksähtelevä puhetyyli. On tempperamenttinen ihminen, eikä aina ajattele, mitä sanoo.
Jos näet minun hymyilevän vielä vuosienkin pääsyä, se kuulostaa hienolta, koska nyt ainakin hymyilen paljon! Olen löytänyt elämääni ihanaa sisältöä ja haluan itseni ja lähimmäisteni voivan mahdollisimman hyvin.
Vierailija:
Näen sellaisia pieniä arkisia murheita ja tavallisia parisuhteen karikoita.. Ei mitään kovin suuria ongelmia. Miehesi on välillä kovin ajattelematon ja se voi jossain vaiheessa tuntua sinusta vaikealta. Tuntisin että miehelläsi on joskus hieman " töksähtelevä" tyyli keskustella/puhua.. Olenko oikeassa? Sinut näkisin hymyilevän vuosienkin päässä, teillä jokin juttu miehen kanssa joka saa teidät nauramaan yhdessä, se tuo voimia suhteeseen. Lapset voivat hyvin.Mitäs näet minulle ja perheelle lähivuosina?
eräs hyvä miespuolinen ystäväni. Olemme melko läheisiä. Mikä tulee olemaan hänen roolinsa elämässäni?
Piristyt töitä tehdessä, se lähtee siitä ns. käyntiin taas. Saat puhtia syksystä. Kaikki sujuu ihan hyvin, lapset voivat hyvin en näkisi mitään suuria terveydellisiä ongelmia. Onko sinulla tyttö jolla jotain kipuja. Heti tuli mieleen jatkuvat korvakivut tai nuhaisuus, mutta tuntuma olisi sittenkin että mahavaivoja? Olenkohan nyt oikeissa? Hieman nyt siinä ja siinä olenko " oikean ihmisen jäljillä" ..
parisuhde jaksaa ja jaksaa. Jokin hyvin onnellinen tapahtuma edessä. Matka joka tuo uusia piirteitä suhteeseenne. Seksielämä on hyvää.
Näkisin pojan teille vielä, vai onko teillä jo kaksi poikaa?
Mitä näet meidän perheelle?
Olen ollut virtaa vailla jo jonkin aikaa ja töihin paluu häämöttää. Miten onnistuu, lasten hoitopaikat jne. Piristynkö? Miten lasten terveys? Parisuhteeni? Onko perhekokomme tässä?
M
Mies tuo elämääsi jotain ns. puhtia. Olenko oikeassa että haluat että mies kumminkin sinulle kirjoittelee/ottaa yhteyttä? Näkisin sen jotenkin antavan sinulle voimaa, uskoa tulevaan? En osaa sanoa sitä onko hänellä sen kummempaa roolia, näen tai tunnen vaan että hän saa ajoittain sinut jaksamaan paremmin.
Hei!
Mistä johtuu tumman miehen yhteydenpito pitkienkin aikojen jälkeen, vaikka emme edes tunne kunnolla? Onko hänellä jokin rooli elämässäni?
-S-
tumma tukkainen mies? tälläisen näen. En näe teitä yhdessä, jokin pieni juttu kumminkin. Tunnen jotain syvää yhteyttä teidän välillä, pientä jännitettä.
Minua askarruttaa
eräs hyvä miespuolinen ystäväni. Olemme melko läheisiä. Mikä tulee olemaan hänen roolinsa elämässäni?
Vastaus on myönteinen, mutta tuo tullessaan jossain vaiheessa huolta. Näen sinulle 3lasta yhteensä. Kaikki lapset hyvin terveitä. Sinun tulisi välttää stressiä tunnen että olet aika ajoin kovinkin väsynyt.. Vitamiinit auttaisi ja säännöllinen ulkoilu. Onko teille koiraa? Koiran läsnöolo toisi perheeseenne tasapainoa.
Kukaan ei koskaan vastaa mulle....koitetaan nyt kuitenkin
vielä. Odotan tärkeää päätöstä joka vaikuttaa koko loppuelämääni. Tuleeko se olemaan myönteinen vai kielteinen? Näetkö minulle vielä lapsia ja jos näet niin milloin?