Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nielettekö spermaa kun otatte suihin?

Vierailija
11.08.2014 |

Eli joo vai ei?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies laukeaa niin joo, jos otan suihin vaan esileikin aikana, niin eipä silloin mitään nieltävääkään ole.

Vierailija
2/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tartte kun mies ei halua laueta kuin pildeen.

Vierailija
4/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.

Vierailija
5/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait, muutenhan se on ihan kesken jäänyt toimitus!

Vierailija
7/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulmasta parasta mitä nainen voi miehelle tehdä. Tämä on yksi mahdollinen merkki että nainen oikeasti sinusta välittää ja ihan must parisuhteeessa. Mikään ei ole parempi herätys kun naisen täytyy nousta aiemmin töihin ja itse saa jäädä nukkumaan kun nainen ottaa hellästi suihin loppuun asti ja saa nukahtaa takaisin sänkyyn niille sijoille!

Vierailija
8/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
9/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
10/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei kyllä ole epäseksikkäämpää kuin se että nainen ottaa suihin ja jättää homman kesken tai vielä pahempi jos juoksee vessaan sylkemään.... se siitä tunnelmasta ja fiiliksestä

Vierailija
11/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus, sen jälkeen tuppaa kyllä janottamaan.. Vaatis varmaan enemmän totuttelua, eikä seksisessioiden väli sais venyä kovin pitkäksi. Sperma taitaa jotenkin väkevöityä ja määrä lisääntyä, kun aikaa kuluu välissä liikaa? Useimmiten mies haluaa kuitenkin lopettaa session itse panolla. Joka tapauksessa nielen aina, jos tulee kiimatippoja jo ennen laukeamista.

Vierailija
12/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:46"]

Kyllä joskus, sen jälkeen tuppaa kyllä janottamaan.. Vaatis varmaan enemmän totuttelua, eikä seksisessioiden väli sais venyä kovin pitkäksi. Sperma taitaa jotenkin väkevöityä ja määrä lisääntyä, kun aikaa kuluu välissä liikaa? Useimmiten mies haluaa kuitenkin lopettaa session itse panolla. Joka tapauksessa nielen aina, jos tulee kiimatippoja jo ennen laukeamista.

[/quote]

Olipas naisellinen vastaus :DDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
13/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 14:46"]

[/quote]

Olipas naisellinen vastaus :DDDDDDDDDDDDDD

[/quote]

Noh, olenkin naisellinen nainen ja oma mies on taas sellainen siveyden sipuli, joka silmät lautasina ihmettelee joka kerta, jos oon imeny loppuun asti. Mutta se on minusta törkeetä, että monet miehet ei suostu pussaamaan nielemisen jälkeen, kun ei itseäni omat pimppimehut häiritse. Kiihottaa pikemminkin, kun mies ottaa ensin suihin ja sitten suutelee.

Vierailija
14/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska en ota suihin loppuun asti. Ällöttävän makuista ja tuntuista koko sperma.

Vierailija
15/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulee siemensyöksyn jälkeen valtava jano :D poistuu varmaan liikaa nesteitä mutta vaimo nielee ilomielin. Suuhun laukeamisessa on jotain erityisen kiihottavaa kun se tuntuu joka kerta eriltä ja nainen voi itse hallita ja imeä voimakkaasti tai lutkuttaa laukeamishetkellä. Sellaista tunnetta ei pillusta herkästi saa

Vierailija
16/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulee itsellä siemensyöksyn jälkeen valtava jano :D poistuu varmaan liikaa nesteitä mutta vaimo nielee ilomielin. Suuhun laukeamisessa on jotain erityisen kiihottavaa kun se tuntuu joka kerta eriltä ja nainen voi itse hallita ja imeä voimakkaasti tai lutkuttaa laukeamishetkellä. Sellaista tunnetta ei pillusta herkästi saa

Vierailija
17/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/19 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:57"]

mulla tulee itsellä siemensyöksyn jälkeen valtava jano :D poistuu varmaan liikaa nesteitä mutta vaimo nielee ilomielin. Suuhun laukeamisessa on jotain erityisen kiihottavaa kun se tuntuu joka kerta eriltä ja nainen voi itse hallita ja imeä voimakkaasti tai lutkuttaa laukeamishetkellä. Sellaista tunnetta ei pillusta herkästi saa

[/quote]

tai nuolla kielellä terskan alapuolelta

Vierailija
19/19 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:57"]

[/quote]

tai nuolla kielellä terskan alapuolelta

[/quote]

monet naiset unohtaa kuinka tärkeää on myös kivesten hyväily

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme