Onko teillä mökkiä, missä voi käydä kesällä?
Kaikilla mun tutuilla ei oo.
Meillä on onneksi mahdollisuus käydä miehen vanhempien mökillä.
Mun vanhempien mökillä olisi myös mahdollisuus käydä, mutta siellä on harvemmin tullu käytyä.
Mun miehen vanhempien mökki on kiva, kun se on saimaan rannalla. :-)
Kommentit (27)
On, kolme. Vanhemmillani kaksi ja miehen vanhemmilla myös. Kaikki isojen järvien rannalla.
Sukulaisilla on mökki mutta emme kehtaa mennä sinne elleivät kutsu (miehen vanhemmat). Niin paljon tullut luettua lehdistä miten päästä eroon kutsumattomista mökkivieraista että käsitän jokaisen mökin omistajan haluavan kökkiä mökillään yksin. Emme siis mökkeile ennen kuin meillä on OMA mökki. Emme mene muiden passattavaksi.
Voiku olisikin... Mut ei oo mökkiin rahulia...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 07:53"]
Sukulaisilla on mökki mutta emme kehtaa mennä sinne elleivät kutsu (miehen vanhemmat). Niin paljon tullut luettua lehdistä miten päästä eroon kutsumattomista mökkivieraista että käsitän jokaisen mökin omistajan haluavan kökkiä mökillään yksin. Emme siis mökkeile ennen kuin meillä on OMA mökki. Emme mene muiden passattavaksi.
[/quote]
toiset lapsista omii vanhempiensa mökin. odota vaan kun anoppisi mies kuolee, niin miehesi alkaa pitää sitä omanaan.
meillä on toinen asunto norjassa (missä lomailemme),sitten on meidän oma mökki, vanhempieni mökki ja vielä yksi perintömökki :D tämän perintömökin kyllä annoin ihan vaan veljelleni, vaikka hän asuukin (OIKEASTI) monacossa niin ei pahemmin mökillään ole. :-) harmittaa niiden puolesta kellä ei varaa ole mökkeillä ja matkustella yms. :(
"Yksi sisaruksista vallannut mökin." Onko tämä sisarus se joka tekee siellä ne ikävätkin hommat? Tyhjentää huusin, pitää pihat kunnossa, tekee puut, hoitaa juoksevat asiat ym. ym. Toiset ei koskaan ehdi / halua / viitsi osallistua muuhun kuin siihen omistamiseen ja lomailuun. Tällaista tapahtuu yllättävän paljon ja minun sympatiat on sen "valtaajan" puolella.
Nythän vois löytää vaatimattoman kuivan maan
mökin edullisesti.