Rappukäytävässä juoppo, voiko soittaa poliisit?
Niin eli tuolla rapussa on joku vanhahko mies lavan kaljaa kanssa istumassa. Höpisee itsekseen jotain melko kovaan ääneen. Näen miehen ovisilmästä, jos katson, eli istuu ovea vastapäätä. Hakisko poliisit ton pois, jos soitan?
Kommentit (46)
Toivottavasti äijä polttaa ap:n talon.
Ihan ensin voit itse käskeä hänet ulos. Jos ei tottele, sitten poliisi.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:27"]Ihan ensin voit itse käskeä hänet ulos. Jos ei tottele, sitten poliisi.
[/quote]
Näin ajattelin tehdä. Ap
Ensin käydään oven suusta käskemässä poistumaan. Tässä tietenkin kannattaa ottaa ystävällinen sävy, eikä alkaa möykkäämään. Itse juuri kysyin, että onko talon asukkaita ja sitten sanoin, että ei saisi olla rapussa ulkopuolisia viettämässä aikaa. Neuvoin reitin lähimmälle bussipysäkille ja mies lähti menemään.
Jos ei olisi totellut ystävällisesti, niin olisin käskenyt ja tämän jälkeen jos ei olisi lähtenyt tai olisi alkanut riehumaan, niin olisin soittanut poliisit hakemaan. En oikein keksi miten tämä asia kuuluisi huoltoyhtiölle missään määrin. Poliisi ja nimenomaan hätänumero on oikea paikka soittaa tällaisissa tilanteissa. Ei todellakaan mihinkään poliisiaseman numeroon, jossa hoidetaan lähinnä passi- ja lupa-asioita.
Ei hätäkeskus sentään niin ruuhkainen ole, että tällaisista asioista ei voisi sinne soittaa. Mahdollinen vaaratilanne siitä syntyy jos yhtään aggressiivinen alkoholisti rapussa istuu. Rappu on kuitenkin ahdas paikka, jossa pääsee helposti yllättämään. Tiedä mitä alkaa touhuamaan kun saa raivokohtauksen, jotka ovat erittäin yleisiä alkoholisteille.
Onko hänestä haittaa? Jos ei niin älä soita.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:45"]Ei asu talossa. Sen takia niitä poliiseja mietinkin. Ettei ala pimpottelemaan ovikelloja yöllä. Meillä kumminkin kovaääninen ovikello ja nukkuva 2-vuotiaskin.
[/quote]
No jos ei ole asukas, voit soittaa poliisit, mutta älä nyt sentään hätänumeroon soita, hyvä ihminen. Kuolee pian joku sun takiasi.
[/quote]
Öö, mihis sitten pitäisi soittaa? :D Lähi-pizzeriaan?
[/quote]
Suoraan poliisille, ääliö. Hätänumeroon ei soiteta turhien asioiden vuoksi vaan kun on hengenvaara. Sinäkö olet niitä ihmisiä, joista välillä kerrotaan lehtijutuissa, niitä jotka soittavat hätänumeroon ja kysyvät pizzanpaisto-ohjeita?
Hätänumeroon tulee kymmeniätuhansia turhia soittoja vuodessa ja sen seurauksena jonkun hoitoonpääsy viivästyy ja kuolema kohtaa.
[/quote]
Suoraan poliisille voi soittaa vain virka-aikaan. Hätänumeroon soitetaan kaikki asiat, vaikka kyseessä olisi tielle karanneet hevoset.
[/quote]
Totta!!!! Miten ihmiset ei tiedä tätä asiaa??
[/quote]
Miten sinä, ADHD, et tiedä sitä, ettei hätänumeroon soiteta millä tahansa haistapaska-jutulla, kuten ap:n tapauksessa.
[/quote]
No ei ole ADHD, vaan mieheni on poliisi ja kysyin juuri :-P
[/quote]
Niin varmaan. :D Mun mies on kans poliisi ja lisäksi palomies, lääkäri ja vakooja.
[/quote]
No hyvä! Missä juuri tällä hetkellä töissä? Jos et usko,niin minua ei haittaa yhtään,tuossa istuu vieressä ja kysäisin asiasta ja näin vastasi.
[/quote]
No pitäskö miehesi mielestä soittaa? :) ap nyt alko kuulumaan riehumista...
[/quote]
No soita nyt,kohta koko talo ylhäällä tai alkaa soittelemaan ovikelloja!