Mistä kaupasta ostatte rintaliivinne?
Näin yleensä, onko jotain tiettyä "vakikauppaa"?
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:48"]Cubukselta, ainoa kohtuuhintainen paikka jossa 65D-kokoa.
[/quote]
en tiennytkään että sieltä saa tuota kokoa. Kiitos ☆
Olen tykästynyt evelace-rintsikoihin,hinta laatu kohdallaan ja paljon kokoja myös.
Sokos ja valkoiset pitsi-Triumfit! Ovat ihan kuin minun kropalle tehdyt! Hankkivat kyllä hintansa, kun oikeasti ovat mieluisat ja joka päivä päällä. Kun kerran on täydellisen sopivat liivit löytänyt, niitä on sitten liki kymmenet kaapissa!
Cubus ihan ykkönen. Joskus myös menkkahaukasta
Ranskasta. Muualta en saa omassa koossani oikean mallisia.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:16"]Varastan ne muilta naisilta (olen mies)
[/quote]
Samat harrastukset. Etenkin isorintaisilta.
Changelta tai Cubukselta. Harvasta paikasta löytyy kokoa 65F.
Prismasta tai Sokokselta tietty, että saa S-ponusta.
Oikeestaan vaan Hennesilta. Sielta oon loytany muutaman hyvan mallin, joita tehaan eri vareissa, eli on helppo kayda ostamassa uudet kokeilemattakin.
KappAhl, Lindex, Seppälä yleensä.
Myös halpakauppojen alesta tai cittarista saatan ostaa. En osta mistään erikoisliikkeistä, koska tykkään nuorekkaista ja muodikkaista liiveistä ja erikoisliikkeissä on yleensä jotain mummomalleja.
t. pienirintainen
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 01:21"]
Siwa
[/quote]
ai se 40 litran muovikassi x 2?
Figleaves ja Bravissimo pelastaa köyhän ja isorintaisen :)
Kappahl,Lindex ja H&M. Sieltä löytyy pienille rinnoille paras balconette-valikoima ja hyvä istuvuus. Tämä kai se tärkein kriteeri on? Sokos,Stocka kierretty myös, mutta ei löydy sopivia.
KappAhlista, koska sieltä löydän yleensä muita edullisia liikkeitä paremmin omiin muotoihini sopivat perusliivit.