Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni kävi kavereiden kanssa uimassa. Nyt tuli viesti hänen kaverilta, että puhelimensa hukkui veteen

Vierailija
29.07.2021 |

Ja kännykkä ollut tyttärellä vasta viikko.

Samalla kaveri laittoi toisen viestin, jossa tyttäreni painostaa minua ostamaan heti uuden kännykän.

Mitä tekisit tilanteessani?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin riisipussiin viikoksi ja katsotte sitten elpyykö vielä. Tilalle joku edullinen ja kestävä.

Vierailija
82/82 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin yhteyttä vakuutusyhtiöön.

Mulla ainkin kotivakuutuksen omavastuulla saa pari kalliimman luokan puhelinta. Vakuutus on kodin täystuhoa varten.

Omavastuu 1000 -1500€?

Nyt kyllä vähän miettisin, että kannattaisiko nykyisiä vakuutuksia vähän kilpailuttaa ja päivittää 😂.

Jep. Iso omavastuu puolitti okt vakuutusmaksut. Mieluummin maksan 300 puhelimesta kuin tonnin vakuutusyhtiölle vuosittain.

No kuka mitenkin. Eipä tuollaisella vakuutuksella sitten paljon muuta virkaa ole kuin jos jotain isompaa tapahtuu.

Jos vakuutus korvaa kaiken ilman omavastuuta, ovat kuukausimaksut järkyttäviä.

Vai miten on itselläsi?

Kuka sanoi, että ilman omavastuuta? Vakuutukset ovat meillä säädetty pehmittämään sopivasti tällaisia elämän harmittavia pikkukolhuja kuten veteen pudonnut puhelin.

Kun muutenkin harmittaa puhelimen menetys niin se vähän lohduttaa, että rahallisesti menettää vain omavastuun verran ja saa uuden puhelimen. Eipähän ketuta ihan niin paljon.

No, tämä riippuu täysin omasta varallisuustasosta. Toiselle 150€ omavastuu on harmituksen aihe tai jopa katasrofi. Toiselle 5000 omavastuu on pikkujuttu. Täytyy suhteuttaa nää jutut aina tähän

lähtötilanteeseen.

Itselläni omavastuut ovat suuret. Vahinkohistoriani valossa olen voitolla tällä strategialla. Ja kun vahinkoja ei satu vuosiin, niin oma vakuutusyhtiöni antaa bonuksia. Parin pikkuvahingon omavastuut olen saanut bonuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi