Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ai että mä vihaan sitä kun äiti lässyttää mulle.

Vierailija
10.08.2014 |

Aina kun soittaa mulle tai mä sille, tai jos meen sen luona käymäs tää alottaa aina "hei äitin rakas."

Inhoan lässyttämistä ja tiedän sanomattakin et se rakastaa. Musta on kuvottavaa kun äiti sanoo aikuista lasta äitin kullaks yms.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:34"]Minulla oli samalainen kaveri. Ei sietänyt ollenkaan rakkaudenosoituksia, koskettamista, hiusten silittämistä. Jos joku yritti kasvoille tuli ihan hirveä raivohullun ilme ja kiroili "nyt saatana ne näpit irti!".. En sitten tiedä oliko hänellä jo lapsesta asti jotakin häikkää personaassaan, mutta se puhkesi kukoistukseensa lopulta 3-kymppisenä. Sairastui ekaan psykoosiinsa silloin ja myöhemmin menetti myös omat lapsensa lopullisesti huostaan. Enkä kyllä koskaan nähnyt hänen pitävän lapsiaan sylissä vain hellyydestä. Äyski, tiuski ja kiroili vain.

[/quote]Että sellainen tulevaisuus ap:llä edessä!

Vierailija
22/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää tuommoinen lässytys, ei siksi että äidin rakkaus olisi paha asia, vaan koska äidin puhetyyli ei ole muuttunut lapsuudesta mihinkään, vaan vieläkin kysytään esim. Että "no onko äitin tytöllä vähän väsy". Ei tarkoita tietenkään mitään pahaa, mutta on vaan niin helvetin raskasta koittaa keskustella sivistyneesti kun toinen lässyttää koko ajan kuin taaperolle puhuisi

t 24 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 19:34"]Minulla oli samalainen kaveri. Ei sietänyt ollenkaan rakkaudenosoituksia, koskettamista, hiusten silittämistä. Jos joku yritti kasvoille tuli ihan hirveä raivohullun ilme ja kiroili "nyt saatana ne näpit irti!".. En sitten tiedä oliko hänellä jo lapsesta asti jotakin häikkää personaassaan, mutta se puhkesi kukoistukseensa lopulta 3-kymppisenä. Sairastui ekaan psykoosiinsa silloin ja myöhemmin menetti myös omat lapsensa lopullisesti huostaan. Enkä kyllä koskaan nähnyt hänen pitävän lapsiaan sylissä vain hellyydestä. Äyski, tiuski ja kiroili vain.

[/quote]Että sellainen tulevaisuus ap:llä edessä!

[/quote]

Mä oon normaalisti rauhallinen mutta kun mua väkisin halataan, pussataan tai mulle lässytetään niin alan nähdä punaista. Lasten kanssa tuun toimeen ja lapset tykkää musta.

Vierailija
24/24 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2019 gäng

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä