Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaalimadolle huomatus sopimattomasta mainonnasta

Vierailija
29.07.2021 |

https://www.hs.fi/talous/art-2000008157268.html

Jo oli aikakin. Pitkin päivää tulee niitä härskejä "Anna sitä patukkaa hanuriin", "Kullia perseeseen nami nami" jne. mainontaa! Koko paskaputiikki pitäs kieltää!

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tästä tulee tosiaan isompi juttu ja kaikki tuollaiset poistetaan.

Jos on puutteessa niin eiköhän nyt jo ole tieto levinnyt mistä voi apua saada onnettomuutensa.

Vierailija
82/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee oksennus lähes joka kerta noista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sopimatonta että seksivälineliike mainostaa leluja päiväsaikaan, ajatelkaa lapsia!!!!

Se ei ole sopimatonta että joka tuutista lapsille taotaan homopropahandaa pitkin päivää, koulut mukaanlukien.

Suomi 2021

Mihin terve ihminen tarvitsee seksileluja???

Vierailija
84/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaalimadosta saa halvimmat tehopillut. Paras kauppa, Ajatellut ostaa sellaisen missä on molemmat reiät ja tyrkkään sen mun itsetehtyyn ihmisen kokoiseen nukkeen.

Tämä on hyvä ja terveellistä!

Hyökkäävä mainonta ei.

Heti kun mies tuli kertomaan seksileluistaan, se onkin yhtäkkiä hyvää ja terveellistä.

Kun ketjussa naiset kertoivat seksileluistaan, sille yököteltiin.

Naisten seksuaalisuutta ei hyväksytä.

Ei näköjään homepillumode hyväksynyt kun poisti kommentin.

Se on kun mode ei saa, ja jää ilman kun miehet leikkii leluilla ja pitää hauskaa.

Vierailija
85/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans. Ihan ku kaikki asiakkaansa olisi jotain v*mmasia, jotka tarttee apuvälineitä arkeensa.

Vierailija
86/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sopimatonta että seksivälineliike mainostaa leluja päiväsaikaan, ajatelkaa lapsia!!!!

Se ei ole sopimatonta että joka tuutista lapsille taotaan homopropahandaa pitkin päivää, koulut mukaanlukien.

Suomi 2021

Sä et taida terve olla kun tuollaisia puhut.

Vierailija
87/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä!

Onhan noita tilanteita tullutkin jo..

Lasten kanssa jatkuvasti siellä täällä liikkuessa kun on radio jossain päällä.

Hammaslääkärin tuolissa ja yhtäkkiä taustalta tulee joku dildomainos.

Vien iäkästä mummoa autolla kauppaan ja autoradiosta tulee taas kaalimatomainos.

Oikeasti, vaikka olis seksuaalinen ihminen niin ketä kiinnostaa kuulla noita päivästä toiseen.

Ne onkin suunnattu pervoille?

Vierailija
88/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi 2021

Sä et taida terve olla kun tuollaisia puhut.

Mä olen vaan vaihtanut miestä, jos homma ei ole sujunut.

Vierailija
89/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yli menee tuo seksilelukauppojen mainonta radiossa, telkkarista en tiedä kun ei tule katsottua.

Radiota kuunnellessa hermo palaa kun niitä mainoksia pyörii koko ajan, sponsoroivat säätä ja vaikka mitä. En ikinä tilaa kaalimadilta yhtään mitään ihan vain tuon massiivisen mainonnan takia. Tuo sinful alkaa olla ihan yhtä ärsyttävä.

Miten nuo mainokset saadaankin noin mauttomaksi, jos niitä on pakko mainostaa niin asialinja puree paremmin.

Ei niitä ole pakko mainostaa.

Kuka edes ostaa tollasta muovikrääsää. Oikeastiko ne työntelevät noita juttuja itseensä tms.

Ei hyvää päivää. Kyllä pitää olla yliluonnolliset halut jos ei oma sormi riitä.

Jos oma sormi on riittävä, niin miksi sitten haluta seksiä miehenkään kanssa? 

Mulla on ollut joskus dildoja käytössä eivätkä haluni ole mielestäni mitenkään yliluonnolliset olleet koskaan. Dildot ovat olleet keskikokoisia (tai jopa pienempiä) ja seksiä/masturbointia olen kaivannut pari kolme kertaa viikossa. Onko hurjaa? :D

Mutta minunkin mielestäni noita mainoksia ei tarvitsisi olla ollenkaan. Netistä/kivijalkakaupasta jokainen voi käydä ostamassa haluamansa ilman mainontaakin.

No jos dildo on riittävä, miksi sitten haluta seksiä miehenkään kanssa?

Mitä ihmettä sekoilet.

Kukaan nainen ei tarvitse jotain surisevaa muovimakkaraa, sen paremmin kuin penistä orgasmin saamiseen, oma sormi riittää.

Harva nainen peniksesta orkkua saa sitäpaitsi, joten kommenttisi oli vailla järjenhiventä senkin suhteen.

Sitäpaitsi ne dildot, ei niitä kukaan edes sisälleen työnnä, niillä hierotaan ulkopuolelta. Vain p.filmeissä niitä survotaan sisään. Vai työntääkö joku idiootti sellasia oikeasti sisäänsä kotonaan?

Vierailija
90/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilenkin tuli puoli yhdeksän aikaan jo töllöstä joku nussimismainos, puljun nimi oli kiva joku, en nyt muista mikä kiva, varmaan panokiva tai kivapano.

kaikenlisäksi mainoksessa on mies ja nainen sängyssä. en oikein ymmärrä mihin välkiin siinä pitäisi niitä muovikrääsiä vielä tunkea?

Vierailija
91/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsena kaikki seksimainokset ja ohjelmien seksikohtaukset oli ihan horroria jos vanhemmat oli paikalla.

On ne minusta sitä vieläkin vanhempien läsnäollessa, vaikka ikää on pian 30 vuotta.

Jotenkin sitten kavereiden tai sisarusten kesken samoille jutuille röhönauretaan.

Vierailija
92/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näillä yrittäjillä on varaa pistää noin paljon mania kyseisiin mainoksiin? Radio raikaa 24/7 kumppakivaa + telkku klo 22 jälkeen. Luulisi ettei ihan ilmaista ole kun ei _mikään muu_ kaupan erikoisliike mainosta noin intensiteetillä vuodesta toiseen.

Vierailija
93/93 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Et ole kertaakaan oksentanut kun olet kuullut seksilelumainoksen(et ainakaan mainoksesta johtuen). Tästä olen varma. Mielesi olet kyllä voinut pahoittaa. Nyt tarkkuutta suomenkielen käyttöön, amerikkalaistyylistä "ylisanastoa" ei suomessa tarvita...