Vaiettu tabu
Nalkuttava & kiukutteleva MIES. Nämä ominaisuudet liitetään 100 % naiseen, jos näitä ominaisuuksia pitää sietää, kuuluu ne naiselle. Nalkuttava & kiukuttelevä ja äkäilevä MIES, todellinen parisuhdekilleri.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Natkuttajat ja mököttäjät. En jaksa kumpaakaan, toistensa ääripäät. Jospa miehelle ehdottaisi että lähtisi lenkille tai salille kun rupeaa veetuttamaan sen sijaan että alkaa natkuttamaan? Purkaisi veetutuksensa johonkin muuhun kuin sinuun. Sopikaa vaikka että kerran viikossa pidätte palaverin jossa voi huomauttaa toiselle kirjallisesti jostain asiasta mikä ärsyttää. Kun siitä ei pääse näpäyttämään veetutuksen hetkellä niin yllättäen kahvikuppi pöydällä ei enää parin päivän päästä olekkaan sen arvoinen asia josta natkuttaa toiselle.
Hyvä neuvo mutta ikäväkseni olen todennut, että sekään ei toimi. Olen pyytänyt, että molemmat ottavat paperin + kynän käteen ja laitetaan luonteitamme harmittavaiset piirteet, tekemiset ja muut paperille, eli mikä kummassakin harmittaa tai ottaa kupoliin, minä (vaimo) olen paperini tehnyt, mies ei saanut tehtyä mitään, yhtään huonoa kohtaa minussa hän EI KYENNYT paperille laittamaan, vaan hän jatkaa nalkutusta, äkäilyä ja vidduilua. Seuraavaksi hänelle aukeaa ovi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen nalkuttaa 350 päivää vuodessa.
Mies nalkuttaa 5 päivää joten onhan naisten siitä uhriutumisketju tehtävä 😅
Siis haluat vahvistaa sen, että miesten nalkuttamisesta puhuminen on tabu, kun mies automaattisesti nalkuttaa vähemmän kuin nainen = alituiseen nalkuttavaa miestä ei siis mielestäsi ole?
Onneksi te naiset ette koskaan käytä "mutta kun miehetkin"-korttia.
Lisäksi palstan mukaanhan nalkutus on aina itse aiheutettua sen kohteelle, koska asia ei mene muuten jakeluun. Vai onko se naisten henkinen väkivalta sitten taas eri asia?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natkuttajat ja mököttäjät. En jaksa kumpaakaan, toistensa ääripäät. Jospa miehelle ehdottaisi että lähtisi lenkille tai salille kun rupeaa veetuttamaan sen sijaan että alkaa natkuttamaan? Purkaisi veetutuksensa johonkin muuhun kuin sinuun. Sopikaa vaikka että kerran viikossa pidätte palaverin jossa voi huomauttaa toiselle kirjallisesti jostain asiasta mikä ärsyttää. Kun siitä ei pääse näpäyttämään veetutuksen hetkellä niin yllättäen kahvikuppi pöydällä ei enää parin päivän päästä olekkaan sen arvoinen asia josta natkuttaa toiselle.
Hyvä neuvo mutta ikäväkseni olen todennut, että sekään ei toimi. Olen pyytänyt, että molemmat ottavat paperin + kynän käteen ja laitetaan luonteitamme harmittavaiset piirteet, tekemiset ja muut paperille, eli mikä kummassakin harmittaa tai ottaa kupoliin, minä (vaimo) olen paperini tehnyt, mies ei saanut tehtyä mitään, yhtään huonoa kohtaa minussa hän EI KYENNYT paperille laittamaan, vaan hän jatkaa nalkutusta, äkäilyä ja vidduilua. Seuraavaksi hänelle aukeaa ovi!
Eli toisin sanoen mies haluaa purkaa sinuun huonon olonsa nalkuttamalla. Tämähän on selvää, kun ei kerran osaa luetella ärsyttäviä piirteitä paperille. Olet välikappale jolle vidduillaan. En kyllä itse jaksaisi moista menoa.
Totta. Lisäisin itse tuohon vielä draamailun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen nalkuttaa 350 päivää vuodessa.
Mies nalkuttaa 5 päivää joten onhan naisten siitä uhriutumisketju tehtävä 😅
Siis haluat vahvistaa sen, että miesten nalkuttamisesta puhuminen on tabu, kun mies automaattisesti nalkuttaa vähemmän kuin nainen = alituiseen nalkuttavaa miestä ei siis mielestäsi ole?
Onneksi te naiset ette koskaan käytä "mutta kun miehetkin"-korttia.
Lisäksi palstan mukaanhan nalkutus on aina itse aiheutettua sen kohteelle, koska asia ei mene muuten jakeluun. Vai onko se naisten henkinen väkivalta sitten taas eri asia?
-eri
Ei ole. Mutta sinä et taida uskoa, että mies pystyy ihan siihen, mihin nainenkin, myös nalkuttamisessa?
Tämä ketju oli nyt nalkuttavista miehistä. Nalkuttavista naisista, jotka ansaitsevatkin saada turpaansa, on jo kuultu tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli toisin sanoen mies haluaa purkaa sinuun huonon olonsa nalkuttamalla. Tämähän on selvää, kun ei kerran osaa luetella ärsyttäviä piirteitä paperille. Olet välikappale jolle vidduillaan. En kyllä itse jaksaisi moista menoa.
Tyypillistä ihmisille, jotka haluavat vain purkaa pahaa oloaan toiseen. Mitenkään ei osata perustella sitä, mikä toisessa on niin ärsyttävää tai väärin. Äitini käyttäytyi näin silloin, kun olin lapsi ja toisinaan vieläkin. Kun olen kysynyt, millä tavoin tarkalleen ottaen olen hankala/outo/ym. niin vastaukset ovat olleet linjaa "noku oot vaan" tai "en tiiä". Kun tajusin, että hän vain purkaa omaa ärsyyntymistään minuun eikä siinä edes ole kyse minusta, olen pystynyt ohittamaan hänen marinansa rauhallisemmin.
Jo käsite nalkuttaminen, sen saisi jo vaihtaa tuoreempaan versioon. Kuten esimerkiksi, jatkuva toistaminen, ja jos otetaan jatkuva toistaminen käsitteenä käsittelyyn, niin käsittääkseni normaali ihmisen ei tarvitse toistaa asioita, mikäli ne ensimmäisellä tai toisella kerralla on hoidettu kuntoon. Nalkuttaminen, siis, jatkuva toistaminen voi myös olla halua riidellä ja nostaa esiin asioita joita ei osaa muutoin esiin nostaa kuin siten, että pakottaa toisen kaivamaan sieltä NALKUTTAMISESTA ne pointit esiin.