Jätin miehen jota rakastan.
Oli asioita jotka olisi johtaneet eroon ennen pitkää kuitenkin. Kamala ikävä ja tekisi mieli pyytää hänet takaisin, sitä en kuitenkaan tule tekemään. :(
Kommentit (44)
Rakastan edelleen exääni. Erosta reilu vuosi. Olimme yhdessä reilu kolme vuotta. Hän on vela ja minulla kaksi lasta aikaisemmasta liitosta. Muuten meillä meni hyvin, mutta tärkeimpiini hän ei halunnut ottaa kontaktia. Lapset ovat minulla kuitenkin noin puolet ajasta, joten suhde vain ei voinut toimia vaikka molemmat rakastamme toisiamme.
Enää hän ei ole useinkaan mielessäni. Lähdin jatko opiskelemaan ja keskityin enemmän harrastukseeni. Näinä usean päivän aikataulultaan tyhjinä hetkinä hän nousee mieleeni.
Minä jätin viikonloppuna miehen, jota rakastan yli kaiken. Hän valehteli ja käytti hyväkseen. On vähän reppana, ei voi itselleen mitään tietyissä tilanteissa. Ja nyt poltan tupakkaa ja itken melodramaattisesti vesisateessa. Olo on hirveä, kun ikävöin niin.
Minäkin jätin mieheni tosin rakkaus loppui jo aikoja sitten miehen valehtelun, seläntakana puhumisen (minusta) ja muuten jatkuvan ikävän käytöksen takia.