Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paneskelu treffit

Vierailija
29.06.2014 |

Niin, mitäs mieltä olette. olen 26 vuotias sinkku, ja mies kysyi nähtäiskö seksin merkeissä. itse en etsi poikaystävää, enkä toivo suhdetta, joten miksi ei. mietityttä kuitenkin kun on kyseessä ihan tuntematon ihminen.. vaikka minulla onkin ollut muutamia yhdenyön suhteita, jotenkin selvinpäin ja näin "suunnitellusti" se tuntuu jotenkin paljon radikaalimmalta.. millaisia kokemuksia teilä on tällaisista deiteistä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei nyt ole sama asia, mutta mulla on miesystäväni kanssa ihan paneskelutreffejä ja sitten muunlaisia treffejä, eilen viimeksi oltiin 3 tuntia ihan vaan panemassa sitten molemmat läksi koteihinsa ( kummallakin on lapsia edelleisistä suhteista ja vielä ei olla lasten aikana oltu yhdessä) . meille hommat sopii noin, kun on rajallisesti aikaa niin toisena päivänä mennään syömään ja toisena ilman sen kummempia puheita paneskelemaan

Vierailija
2/5 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene kahville ja älä lupaa mitään, katso millainen tyyppi kyseessä ja toimi sit oman harkinnan ja tuntemusten mukaan. Ei kukaan voi ottaa sikaa säkissä eli luvata seksitreffejä jos ei ole edes nähnyt toista, vai voiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskelutreffit on yhdyssana, vitun luuska.

Vierailija
4/5 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen komppaa kolmosta, sovi kahvit ensin! 

Vierailija
5/5 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan panotreffejä lähes viikottain. Jätän muksut miehen kanssa kotiin ja käyn "jumpassa"... :) Ihan mahtavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan