Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseton mies.

Vierailija
29.07.2021 |

Tunnetko ketään miestä joka olisi yli 35 ja yhä naiseton? Minkälainen personaa hän on?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan nää naisettomat miehet itseni mukaanlukien olleet selvästi jollain tapaa olemukseltaan sellaisia, että niistä suoraan näkee naisettomuuden ja sen syyn. Itse olen sosiaalisesti kömpelö ja arka, eräs toinenkin höpöttelee vähän hölmöjä ja omaa lisäksi kaamean karsastuksen ja vahvat silmälasit. Ei ole oikein kauheasti sellaista mihin naisilla olisi kiinnostusta tarttua.

Hyvä alku on ymmärtää mistä ongelma johtuu.

Vierailija
22/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä naiseton? Yhä?

Mikä saavutus tai tavoite nainen on?

Menikö tunteisiin?

Ei mennyt. Kysyin kysymyksen, saako siihen vastausta?

Perheen perustaminen on ihan normaali ja arvostettu saavutus mieheltä. Kaikki ei saavuta sellaista. Jotkut ei saa edes naista vaikka yrittäisi. Itse en edes yritä. :)

Kyllä nyt alapeukuista päätellen meni kuitenkin tunteisiin.

Alapeukut saattavat myös johtua siitä, että olet aivan saatanan tyhmä. Kuin uunissa sulatettu kumiterä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä naiseton? Yhä?

Menikö tunteisiin?

Perheen perustaminen on ihan normaali ja arvostettu saavutus mieheltä. Kaikki ei saavuta sellaista. Jotkut ei saa edes naista vaikka yrittäisi. Itse en edes yritä. :)

Naisia tai miehiä ei saada, eikä se perhe ole 2021 mikään normaali tai arvostettu saavutus. Ei mieheltä eikä naiselta.

Karvas kupla sulla ja peukuttajilla. Katoatte onneksi geenipuulista.

Mitä karvasta siinä on? Mä oon naimisissa ollut jo yli 20 vuotta enkä koe olevani sen perusteella menestyjä.

Vierailija
24/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan nää naisettomat miehet itseni mukaanlukien olleet selvästi jollain tapaa olemukseltaan sellaisia, että niistä suoraan näkee naisettomuuden ja sen syyn. Itse olen sosiaalisesti kömpelö ja arka, eräs toinenkin höpöttelee vähän hölmöjä ja omaa lisäksi kaamean karsastuksen ja vahvat silmälasit. Ei ole oikein kauheasti sellaista mihin naisilla olisi kiinnostusta tarttua.

Se on sitä luonnon valintaa.

Luonnonvalinta on stanasta.

Jotenkin meni säälittäväksi kun kukaan ei tarttunut provoiluun ja ap joutui itse vastaamaan ja pitämään ketju pinnalla.

Tsemii ap ens kertaan, viikonloput on parempaa aikaa kun haluat miesv ihaa palstalle.

Vierailija
25/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä naiseton? Yhä?

Menikö tunteisiin?

Kyllä nyt alapeukuista päätellen meni kuitenkin tunteisiin.

Itselläni ei ainakaan mennyt tunteisiin. Alapeukutin siksi, että tunnut asettavan naisettomat miehet kovin ahtaisiin rajoihin. Eiväthän kaikki ihmiset halua perustaa perhettä. Ei se "naisen saaminen" heille mikään saavutus tai arvonnousun edellytys ole. Monilla naisettomilla miehillä, varsinkin 35+ ikäluokassa on jo perhe, eli omia lapsia, joiden äidistä/äideistä mies on eronnut. Toiset ovat lapsettomia mutta eivät naisten suhteen kokemattomia. Jos ihminen on eronnut pitkästä parisuhteesta, ei hän välttämättä edes halua uutta suhdetta.

Tällaisia "naisettomia miehiä" on 35+ sinkkumiehistä varmaan valtaosa. Kuitenkin sinä puhut niinkuin ainoa tapa olla naiseton mies, on olla naissuhteissa vastentahtoisesti kokematon mies, joka haluaisi saada ja "saavuttaa" naisen, mutta ei onnistu ja tästä syystä mies kokee jääneensä osattomaksi. Siitä syystä alapeukutin.

Vierailija
26/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä luonnon valintaa.

Luonto valitsee miljoonat ja taas miljoonat syntymään kehitysmaissa näkemään nälkää.

Vierailija
27/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen yhden, todella menestynyt ja onnellinen. harrastaa aika paljon omia juttuja ja sijoittaa. ei kuulemma aio tehdä lapsia vielä vähään aikaan, vaan nauttii vapaudesta ja saavutuksistaan. todella kiva ja symppis.

Vierailija
28/28 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp! Pitäkää miesv iha virtaamassa. Se on meidän elinvoimamme lähde!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi