Naiseton mies.
Tunnetko ketään miestä joka olisi yli 35 ja yhä naiseton? Minkälainen personaa hän on?
Kommentit (28)
Tunnen, hän on menestynyt ja onnellinen.
Yhä naiseton? Yhä?
Mikä saavutus tai tavoite nainen on?
Vierailija kirjoitti:
Yhä naiseton? Yhä?
Menikö tunteisiin?
Tunnen. Itseni. En määrittele itseäni sen perusteella onko minulla nainen vaiko ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä naiseton? Yhä?
Menikö tunteisiin?
Ei mennyt. Kysyin kysymyksen, saako siihen vastausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä naiseton? Yhä?
Menikö tunteisiin?
Perheen perustaminen on ihan normaali ja arvostettu saavutus mieheltä. Kaikki ei saavuta sellaista. Jotkut ei saa edes naista vaikka yrittäisi. Itse en edes yritä. :)
Mitä tarkoittaa "yhä naiseton"? Siis pitääkö olla joku ikisinkku, jolla ei ole mitään kokemuksia naisista ollakseen naiseton mies? Eikö normaali, eronnut yli 35v sinkkumies käy aloittajan kriteereihin?
Vierailija kirjoitti:
Nörtti, viihtyy kotona.
Itse olen nörtti. Kävin anniskeluravintolassa pitkästä aikaa tässä kesällä.
Laitoin jukeboxista Queenia soimaan ja menin pöytään nauttimaan tilattuani erikoisolutta, niin tietenkin jonkun naisen täytyi änkeä juttelemaan siihen.
Ahdistuin ja sanoin että käyn nopee vessassa mutta lähdin siitä ravintolasta pois, jäi juomatta tilaamani olut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nörtti, viihtyy kotona.
Laitoin jukeboxista Queenia soimaan ja menin pöytään nauttimaan tilattuani erikoisolutta, niin tietenkin jonkun naisen täytyi änkeä juttelemaan siihen.
Ahdistuin ja sanoin että käyn nopee vessassa mutta lähdin siitä ravintolasta pois, jäi juomatta tilaamani olut.
Jaa, en ole koskaan käynyt baareissa, kun olen käytännössä lähes absolutisti.
Ihan kuin nainen olisi jokin pokaali, joka on oltava 35-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nörtti, viihtyy kotona.
Ahdistuin ja sanoin että käyn nopee vessassa mutta lähdin siitä ravintolasta pois, jäi juomatta tilaamani olut.Jaa, en ole koskaan käynyt baareissa, kun olen käytännössä lähes absolutisti.
Baarissa saa juoda myös cokista, jaffaa , vissyä ja appelsiinimehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä naiseton? Yhä?
Menikö tunteisiin?
Perheen perustaminen on ihan normaali ja arvostettu saavutus mieheltä. Kaikki ei saavuta sellaista. Jotkut ei saa edes naista vaikka yrittäisi. Itse en edes yritä. :)
Kyllä nyt alapeukuista päätellen meni kuitenkin tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä naiseton? Yhä?
Menikö tunteisiin?
Naisia tai miehiä ei saada, eikä se perhe ole 2021 mikään normaali tai arvostettu saavutus. Ei mieheltä eikä naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin nainen olisi jokin pokaali, joka on oltava 35-vuotiaana?
Sitä maailmaa naiset edelleen ajavat.
Palvokaa vulvaa tai olette epäonnistujia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä naiseton? Yhä?
Menikö tunteisiin?
Naisia tai miehiä ei saada, eikä se perhe ole 2021 mikään normaali tai arvostettu saavutus. Ei mieheltä eikä naiselta.
Karvas kupla sulla ja peukuttajilla. Katoatte onneksi geenipuulista.
Onhan nää naisettomat miehet itseni mukaanlukien olleet selvästi jollain tapaa olemukseltaan sellaisia, että niistä suoraan näkee naisettomuuden ja sen syyn. Itse olen sosiaalisesti kömpelö ja arka, eräs toinenkin höpöttelee vähän hölmöjä ja omaa lisäksi kaamean karsastuksen ja vahvat silmälasit. Ei ole oikein kauheasti sellaista mihin naisilla olisi kiinnostusta tarttua.
Vierailija kirjoitti:
Onhan nää naisettomat miehet itseni mukaanlukien olleet selvästi jollain tapaa olemukseltaan sellaisia, että niistä suoraan näkee naisettomuuden ja sen syyn. Itse olen sosiaalisesti kömpelö ja arka, eräs toinenkin höpöttelee vähän hölmöjä ja omaa lisäksi kaamean karsastuksen ja vahvat silmälasit. Ei ole oikein kauheasti sellaista mihin naisilla olisi kiinnostusta tarttua.
Se on sitä luonnon valintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä luonnon valintaa.
Luonnonvalinta on stanasta.
Useita tunnen. Ihan tavallisia miehiä. Mukavia ainakin minun mielestäni. Töissä suurin osa. Harrastuksia ja kavereita löytyy ja silloin tällöin ilmeisesti satunnaista naisseuraakin.
En tiedä sitten tarkoittaako naiseton tällä palstalla jotain muutakin kuin sitä, että henkilö ei ole parisuhteessa?