Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet rinnat on mahtavat ja seksikkäät!!!

Vierailija
10.08.2014 |

Kysyttävää?

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:28"]

Mitäs jos sovitaan, että kaikki rinnat ovat ihania. Niin isot kuin pienetkin ja kaikki siltä väliltä. Mun rintani ovat keskikoiset ja rakastan niitä. Samoi ne miehet, jotka ovat saaneet ne nähdä ja koskea. Ja ovathan ne kiinni minussa.

[/quote]

Ei sovita, sillä ei kaikki rinnat ole ihania. Riipputissit tai ketunnokat tai ylisuuret nännit ovat aivan helvetin rumia.

Koko ei tee yksistäkään rinnoista seksikkäitä, vaan se muoto. 

Vierailija
22/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:29"]

Hiukan ohjaava valinta.

[/quote]

Aloittajahan nimenomaan sanoi, että pienet rinnat ovat seksikkäät. Ei hän eritellyt että millaiset niiden tulee olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://i.imgur.com/DZ6kcYL.gif

Kuinka moni ei ottaisi näitä, jos saisi valita? Kyllä minulle ainakin kelpaisi.

Vierailija
24/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:31"]http://i.imgur.com/DZ6kcYL.gif

[/quote]

Mä en haluaisi. Minussa ei saa olla mitään, minkä liikkeen tunnen kävellessäni. Ennen kun olin painavampi, tunsin portaissakin rintojen liikkeen, jopa reisien. Ällötti. Mutta tämä on tietysti henkilökohtaista.

Vierailija
25/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:28"]

Mitäs jos sovitaan, että kaikki rinnat ovat ihania. Niin isot kuin pienetkin ja kaikki siltä väliltä. Mun rintani ovat keskikoiset ja rakastan niitä. Samoi ne miehet, jotka ovat saaneet ne nähdä ja koskea. Ja ovathan ne kiinni minussa.

[/quote]

Ei sovita, sillä ei kaikki rinnat ole ihania. Riipputissit tai ketunnokat tai ylisuuret nännit ovat aivan helvetin rumia.

[/quote]

Sinun mielestäsi, mulkku, mutta meitä on sellaisiakin, joilla on erilainen maku.

Vierailija
26/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:31"]http://i.imgur.com/DZ6kcYL.gif

[/quote]

Ennemmin ottaisin tämän kuin yhtäkään A-kupin naista.

T. Mies

Vierailija
27/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:31"]

[/quote]

Tuolle akalle sopisivat pienet tisut paremmin.

Vierailija
28/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:34"]

Sinun mielestäsi, mulkku, mutta meitä on sellaisiakin, joilla on erilainen maku.

[/quote]

No voi hellanlettas, satutinko riipputissin itsetuntoa? Se, että en pidä riipputisseistä tai ketunnokista, ei tee minusta mulkkua. 

Vierailija
29/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:31"]http://i.imgur.com/DZ6kcYL.gif

[/quote]

Mä en haluaisi. Minussa ei saa olla mitään, minkä liikkeen tunnen kävellessäni. Ennen kun olin painavampi, tunsin portaissakin rintojen liikkeen, jopa reisien. Ällötti. Mutta tämä on tietysti henkilökohtaista.

[/quote]

Kiinteyttää, kinteyttää. Ja on niitä oikeasti tukevia liivejä olemassa.

Vierailija
30/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:31"]http://i.imgur.com/DZ6kcYL.gif

[/quote]

[/quote]

Kiinteyttää, kinteyttää. Ja on niitä oikeasti tukevia liivejä olemassa.

[/quote]

Laihduin ja kiinteydyin. Rinnat pienenivät samalla ja MINÄ pidän niistä nyt enemmän. Omistani.

Vierailija
31/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat on seksikkäät jos tykkää nuorista poijista.

Vierailija
32/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:31"]

[/quote]

Tota noin, tajuatko, että Kate huutaa sille kuvaajalle GO AWAY! Jotenkin pervoa linkittää tänne tuo video, kun Kate ei itse halunnut olla siinä ekassakaan ja sä vaan levität vasten tahtoa otettua kuvaa.

Inhottaa tuo naisten ja naisten rintojen esineellistäminen. Jokaisella naisella on rinnat oli ne 50AA, 75B, 85GG, 105Ö tai jotain siltä väliltä. Jokaisella naisella on oikeus olla omana luonnollisena itsenään ja tuntea olonsa hyväksi ja naiselliseksi.

Nämä puheet siitä että pitää olla sitä tätä tuota kokoa ja sellaiset muodoltaan eivät ole hyväksyttyjä. Mitä vähemmän turhaa negatiivista länkytystä aiheesta on, sitä helpompi olisi nuorten naisten kasvaa terveempään seksuaalisuuteen.

Vierailija
33/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:28"]

[/quote]

[/quote]

Niin se on sinun mielipiteesi ja saat sen pitää. Joku toinen pitää nimenomaan suuria nännejä tai riipputissejä tai ketunnokkia seksikkänä ja ihanina. Ja hänellä on siihen ihan samanlaknen oikeus kuin sinullakin. Niin että edelleen kaikki rinnat ovat ihania, ainakin jonkun mielestä!

Vierailija
34/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä taas en ottaisi miestä, joka valikoi naisia rintojen koon perusteella ikään kuin millään muulla ominaisuudella ei olisi väliä. Ja ei, mulla ei ole a-kupin rinnat vaan edelleenkin keskikokoiset, joista tykkään kovasti.

Vierailija
35/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:31"]

[/quote]

Tota noin, tajuatko, että Kate huutaa sille kuvaajalle GO AWAY! Jotenkin pervoa linkittää tänne tuo video, kun Kate ei itse halunnut olla siinä ekassakaan ja sä vaan levität vasten tahtoa otettua kuvaa.

Inhottaa tuo naisten ja naisten rintojen esineellistäminen. Jokaisella naisella on rinnat oli ne 50AA, 75B, 85GG, 105Ö tai jotain siltä väliltä. Jokaisella naisella on oikeus olla omana luonnollisena itsenään ja tuntea olonsa hyväksi ja naiselliseksi.

Nämä puheet siitä että pitää olla sitä tätä tuota kokoa ja sellaiset muodoltaan eivät ole hyväksyttyjä. Mitä vähemmän turhaa negatiivista länkytystä aiheesta on, sitä helpompi olisi nuorten naisten kasvaa terveempään seksuaalisuuteen.

[/quote]

Kaivappa ne hiekat ulos.

Vierailija
36/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:27"]Ei pienissä rinnoissa mitään vikaa ole, mutta turha sanoa, että pienet rinnat olisivat automaattisesti seksikkäämmät kuin isot. https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT4vSeMcFEw8PCgBW5hO-XLwKZp0w1vOJPUXDvw4Dwsch94jc1v2w ei saatana nuo rinnat ole seksikkäämmät kuin https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQePswpnn4W5riqMG28bvSj3S2ZIY73XYfRio4lsjKbsZL-lOQj

[/quote] en nää pieniä rintoja, nään riippurinnat ja kiinteät..

Ap

Vierailija
37/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote] Minulla on ketunnokat ylisuurilla nänneillä ja olen vitun tyytyväinen <3

Ap

Vierailija
38/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:43"]Pienet rinnat on seksikkäät jos tykkää nuorista poijista.

[/quote] lol, taas tätä..

Ap

Vierailija
39/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään sitten KYSYTTÄVÄÄ taida olla, arvostelijoita täynnä koko ketju..

Makuasioista ei voi kiistellä.

Ap

Vierailija
40/96 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:16"]

[/quote]

[/quote] Minulla on ketunnokat ylisuurilla nänneillä ja olen vitun tyytyväinen <3

Ap

[/quote]

Kuvia kiitos.