Mies ei huomioi mitenkään juhlapäivinä
Lopetti naimisiin menon jälkeen syntymäpäivä ja joululahjojen ostamisen. Ei ole ikinä edes onnittelut hääpäivänä. Minä olen ostanut pieniä lahjoja ja kukkia miehelle hääpäivänä. Harmittaa, olen sanonut ja lupaa aina ensi kerralla muistaa mutta silti ei niin tee vaikka muistutan juhlapäivistä aina etukäteen. Miten muiden miehet?
Kommentit (87)
Hah, tuli heti NUOLTA ALASPÄIN joka asiaan, joten otsikon laatija ON mies, heh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntymäpäivänä saattaa sanoa kuivan onnea sanan, siinä kaikki, ei minun mies osaa ostaa mitään, ei yhtään mitään, vaikka vihjaisi jotain, mitä puuttuu tai tarvitsisi, niin ei se saat...anan idiootti osaa mitään, hääpäivä, se on normipäivä. Arvaa kyrsiikö, miten siis voi suomalainen mies olla niin saa...tanan osaamaton, itse odottaa herkkupäivällisiä ja huomiota. Vidun sika. Ei osaa tehdä edes mitään ateriaa, jos grillaa, se sika huutelee terassin ovelta, "onkohan nää kypsiä", kun minulla projekti keittiössä, ei juma...pian annan lähtöpassit, ei noin vidun kädetöntä ole varmaan kenelläkään, tai onko. Ihme, että selviää omasta työstään siis ammatistaan, kotona hän on kuin lapamato, kädetön baska. Kuulostaako siltä, että ero on käynyt mielessä?
Oletko antanut miehelle palautetta? En kyllä itsekään tuollaista katselisi.
Johan se on nähty, että eipä av mammat osaa kertoa suoraan mikä mättää, vaan ulistaan täällä kun on huono mies, eikä tehdä elettäkään , että saisi oman suhteensa kuntoon joko keksustelemalla tai eroamalla. Taitaa se miehen tarjoama elintaso kuitenkin olla tärkeämpää.Mitään muuta perustetta ei voi olla, jos tuollaista miestä kerran vapaaehtoisesti katselee.
Ihan typerää tuollaiset tiettynä päivänä muistamiset.
Jos arki sujuu, niin mitä väliä.
Miksi nämä merkkipäivät ovat toisille niin tärkeitä? Ei voisi vähempää kiinnostaa, muitten eikä varsinkaan omat merkkipäivät. Ne tulee kerran vuodessa, so what....
Joo eksä oli tuollainen. Ei ole koskaan oikein osannut ostaa lahjoja tai kukkia tai huomioida muuten. Siihen se taisikin sitten kuivahtaa se liitto (lähinnä tuohon viimeisimpänä mainittuun).
Vierailija kirjoitti:
Syntymäpäivänä saattaa sanoa kuivan onnea sanan, siinä kaikki, ei minun mies osaa ostaa mitään, ei yhtään mitään, vaikka vihjaisi jotain, mitä puuttuu tai tarvitsisi, niin ei se saat...anan idiootti osaa mitään, hääpäivä, se on normipäivä. Arvaa kyrsiikö, miten siis voi suomalainen mies olla niin saa...tanan osaamaton, itse odottaa herkkupäivällisiä ja huomiota. Vidun sika. Ei osaa tehdä edes mitään ateriaa, jos grillaa, se sika huutelee terassin ovelta, "onkohan nää kypsiä", kun minulla projekti keittiössä, ei juma...pian annan lähtöpassit, ei noin vidun kädetöntä ole varmaan kenelläkään, tai onko. Ihme, että selviää omasta työstään siis ammatistaan, kotona hän on kuin lapamato, kädetön baska. Kuulostaako siltä, että ero on käynyt mielessä?
Kuka sen aarteen sulle valitsi? Kuulostaa siltä että sait tasoisesi miehen.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa tärkeät päivämäärät yhdessä miehen puhelimen kalenteriin. Sähköiseen kalenteriinhan on helppo laittaa merkintä toistumaan vuosittain. Minä olen vähän samanlainen kuin miehesi, eli en juuri välitä merkkipäivistä, mutta koska tiedän niiden muistamisen olevan läheisilleni tärkeää, yritän huomioida merkkipäivät. En ikinä oppisi muistamaan päivämääriä ulkoa, mutta kalenterin avulla tässä ei ole mitään ongelmaa. Asia on siis helposti ratkaistavissa, ja jos mies ei näin yksinkertaiseen ratkaisuun suostu, kertoo se siitä, että hän ei todellakaan välitä siitä, mikä sinulle on tärkeää.
Tämä systeemi EI sovi minulle, tuohan on selvää kerjäämistä ja anelemista, jos ei mies ilman muistuttamisia muista, en kyllä erikseen hänen muistiaan ala virkistämään vaan asia "kostetaan" muulla tavoin. Ajan vaikka hänen Audiinsa pienet lommot, oho-h, raapasi vähän autotallin kulmaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki tämä tuli yllätyksenä vasta yhteenmuuton jälkeen ? Just just.
Joo, katsos kun hääpäiviä ei oikein satu ennenkuin eka hääpäivä tulee, joo, olisi pitänyt erota heti ensimmäisen hääpäivän jälkeen, eihän tuollaiselta sialta voi odottaa edes toisena hääpäivänä mitään tai saitko sinä hääpäivän muistamisen ENNEN HÄITÄ, onnea siitä, sinulla on ennustajaeukko/ukko.
Ruuanlaittotaitokin ilmeisesti hävisi vasta papin aameneen ? menitte siis ilmeisesti naimisiin enne yhteenmuttoa. Tuskin miehen kädettömyys tuli ilmi vasta naimisiinmenon jälkeen, joten turhaan täällä valitat, vaan tee sille asialle jotain. Samoin vihjailet ja vihjailet, mitä jos vaikka sanoisit suoraan että mitä haluat ja milloin. Kyllä on vakka kantensa valinnut todella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään kalliita lahjoja kaipaa. Ihan marketista joku 4e kukka ja halaus riittää. Harmittaa kun ei sitäkään tee. Viikonloppuna sanoin että mennään viettämään hääpäivää ravintolaan. Mentiin miehen ehdottamaan kauppakeskukseen mutta siellä ei ollutkaan hänen lempi raflaa joten mökötti koko syömisen ajan. Ap
Voisitko vaikka avata sen suusi ja KERTOA sille miehellesi, että haluat kukkia hääpäivänä ? Miten vaikeaa voi kommunikointi olla naimisissa olevilla ihmisillä.
En ole ap, mutta ihmettelen, miksi suhtaudutaan näin raivolla haluun tulla parisuhteessa huomioiduksi.
Minä ihan avasin sen suuni ja kerroin, että olisi kiva saada vaikka kukkia. Mies ei siis antanut mitään lahjoja merkkipäivinä, kun "emmä keksiny mitään". Olisi käynyt vaikka suklaa, saippuaa, kukkia tms. Ja tämän kerroin.
Ei toteutettu, koska hän kuulema nyt ei vaan ole sellainen ihminen, joka antaa kukkia.
No, nyt ei ole enää parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki tämä tuli yllätyksenä vasta yhteenmuuton jälkeen ? Just just.
Joo, katsos kun hääpäiviä ei oikein satu ennenkuin eka hääpäivä tulee, joo, olisi pitänyt erota heti ensimmäisen hääpäivän jälkeen, eihän tuollaiselta sialta voi odottaa edes toisena hääpäivänä mitään tai saitko sinä hääpäivän muistamisen ENNEN HÄITÄ, onnea siitä, sinulla on ennustajaeukko/ukko.
On niitä muitakin merkkipäiviä.
Suosittelen kuitenkin eroa, mies ei ole... öh... ansainnut sinua.
Meille ne arjen pienet teot niitä jotka merkitsee. Ollaan ihan suosiolla unohdettu nuo kalenteripäivämäärät ja tehdään toiselle joka päivä jotain hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa tärkeät päivämäärät yhdessä miehen puhelimen kalenteriin. Sähköiseen kalenteriinhan on helppo laittaa merkintä toistumaan vuosittain. Minä olen vähän samanlainen kuin miehesi, eli en juuri välitä merkkipäivistä, mutta koska tiedän niiden muistamisen olevan läheisilleni tärkeää, yritän huomioida merkkipäivät. En ikinä oppisi muistamaan päivämääriä ulkoa, mutta kalenterin avulla tässä ei ole mitään ongelmaa. Asia on siis helposti ratkaistavissa, ja jos mies ei näin yksinkertaiseen ratkaisuun suostu, kertoo se siitä, että hän ei todellakaan välitä siitä, mikä sinulle on tärkeää.
Puoliso ei koskaan muista mitään merkkipäiviä, mutta hän saattaa yllättää lahjalla arkena ihan milloin vain. Paljon mukavampi noin kuin muistuttamalla pitää muistaa joku tietty päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään kalliita lahjoja kaipaa. Ihan marketista joku 4e kukka ja halaus riittää. Harmittaa kun ei sitäkään tee. Viikonloppuna sanoin että mennään viettämään hääpäivää ravintolaan. Mentiin miehen ehdottamaan kauppakeskukseen mutta siellä ei ollutkaan hänen lempi raflaa joten mökötti koko syömisen ajan. Ap
Voisitko vaikka avata sen suusi ja KERTOA sille miehellesi, että haluat kukkia hääpäivänä ? Miten vaikeaa voi kommunikointi olla naimisissa olevilla ihmisillä.
En ole ap, mutta ihmettelen, miksi suhtaudutaan näin raivolla haluun tulla parisuhteessa huomioiduksi.
Minä ihan avasin sen suuni ja kerroin, että olisi kiva saada vaikka kukkia. Mies ei siis antanut mitään lahjoja merkkipäivinä, kun "emmä keksiny mitään". Olisi käynyt vaikka suklaa, saippuaa, kukkia tms. Ja tämän kerroin.
Ei toteutettu, koska hän kuulema nyt ei vaan ole sellainen ihminen, joka antaa kukkia.
Miehistäkin olisi kiva että nainen siivoaisi, pesisi ja vahaisi auton joskus merrkipäivänä, mutta ei se ole toteutunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä systeemi EI sovi minulle, tuohan on selvää kerjäämistä ja anelemista, jos ei mies ilman muistuttamisia muista, en kyllä erikseen hänen muistiaan ala virkistämään vaan asia "kostetaan" muulla tavoin. Ajan vaikka hänen Audiinsa pienet lommot, oho-h, raapasi vähän autotallin kulmaan...
Te naiset olette häiriintyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan.
V**tu näitä teidän juttuja. Mies sitä mies tätä.
Seuraavaksi joku palstanarttu tulee kertomaan kuinka tämän ollessa provoa, se silti voisi tapahtua ja sen perustella on ok että porukka alkaa haukkumaan miehiä pikkarit märkänä.
Suomalainen mies on MÄRKÄ RÄTTI ja tämä on puhdasta faktaa, ihan sama onko mikä narttu kyseessä tai vaikka primadonna, suomalainen mies on hel...vetinmoinen riesa ja täydellinen Urpo.
Onneksi kukaan ei pakota kaltaistasi aarretta olemaan miesten kanssa missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, aika harvoin ihminen totaalisesti muuttuu. Kyllä se toisen huomiointi on sitten alusta asti olemassa. kannattaisi ehkä odotella alkuhuumaan laantumista, ennen yhteen ryntäämistä, niin näkisi sen todellisen luonteenkin. Ja ihminen joka ei niitä kukkia muutenkaan tuo, ei muutu kukkia tuovaksi naimisiin mennessä, vaikka kuinka niin haluaisitte. Ihmisillä on niin tolkuton kiire rynnätä nykyään asumaan yhteen, ennen kuin edes tunnetaan toista kunnolla. Sitten ihmetellään kun se unelmien mies ei olekaan unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan.
V**tu näitä teidän juttuja. Mies sitä mies tätä.
Seuraavaksi joku palstanarttu tulee kertomaan kuinka tämän ollessa provoa, se silti voisi tapahtua ja sen perustella on ok että porukka alkaa haukkumaan miehiä pikkarit märkänä.
Palstamiehen naisversio tästä olisi "Naiset ei muista miehiä juhlapäivinä koska naiset eivät kykene rakastamaan ketään."
Nyt puhutaan _yhdestä_ miehestä, ei miehistä.
Ehei, tuolla ekalla sivulla haukuttiin jo suomalaiset miehet.
Kyllä sä tiedät miten nää ketjut toimii.
Lapsellista aikuisilta kitistä jostain merkkipäivistä. Eri asia, jos lapsi on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko antanut miehelle palautetta? En kyllä itsekään tuollaista katselisi.
Olen antanut palautetta, jos hänelle antaa palautteen, alkaa hän vidduilemaan ja tekee minunkin työstäni tai tekemisistäni hankalaa tai sitten hän ottaa ja lähtee vaan, ei hänelle saa mitään sanoa, ja se kun ei sovi minulle, niin hitonmoinen rähinä siitä syntyy, ihan kunnon kahina ja rähinä, sen kuulee naapurikin. Mies on kyllä niin berkeleenmoinen, että pian otan kamppeeni ja häivyn, ei ole pelkoa että liikaa naisia tuollaisen ympärillä pörrää, jos pörrää, on hekin melkoisia narttuja. Kotioloistako tuollainen kumpuaa, että MIES, jonka pitäisi edustaa perheen päätä onkin se saa...tanan HEIKOIN LENKKI.