Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei huomioi mitenkään juhlapäivinä

Vierailija
29.07.2021 |

Lopetti naimisiin menon jälkeen syntymäpäivä ja joululahjojen ostamisen. Ei ole ikinä edes onnittelut hääpäivänä. Minä olen ostanut pieniä lahjoja ja kukkia miehelle hääpäivänä. Harmittaa, olen sanonut ja lupaa aina ensi kerralla muistaa mutta silti ei niin tee vaikka muistutan juhlapäivistä aina etukäteen. Miten muiden miehet?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus loppunut?

Vierailija
2/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein kukkia ostat miehelle...

Mitä jos vaikka sopisitte aina etukäteen että hääpäivänä mennään sitten ravintolaan x syömään? Mikä idea siinä on että pitää jotain krääsää hankkia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#vainnaislapsijutut

vaikka mies ostaisikin jotain, sekin olisi silit paskaa, onhan se palstalla nähty 

Vierailija
4/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos vaikka sovitte YHDESSÄ miten toimitte seimerkiksi hääpäivien osalta, eikä niin, että sinä toimit jotenkin ja oletat, että mies tekee samalla tavalla.

Vierailija
5/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tärkeät päivämäärät yhdessä miehen puhelimen kalenteriin. Sähköiseen kalenteriinhan on helppo laittaa merkintä toistumaan vuosittain. Minä olen vähän samanlainen kuin miehesi, eli en juuri välitä merkkipäivistä, mutta koska tiedän niiden muistamisen olevan läheisilleni tärkeää, yritän huomioida merkkipäivät. En ikinä oppisi muistamaan päivämääriä ulkoa, mutta kalenterin avulla tässä ei ole mitään ongelmaa. Asia on siis helposti ratkaistavissa, ja jos mies ei näin yksinkertaiseen ratkaisuun suostu, kertoo se siitä, että hän ei todellakaan välitä siitä, mikä sinulle on tärkeää.

Vierailija
6/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään kalliita lahjoja kaipaa. Ihan marketista joku 4e kukka ja halaus riittää. Harmittaa kun ei sitäkään tee. Viikonloppuna sanoin että mennään viettämään hääpäivää ravintolaan. Mentiin miehen ehdottamaan kauppakeskukseen mutta siellä ei ollutkaan hänen lempi raflaa joten mökötti koko syömisen ajan. Ap

Vierailija
7/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille selkeästi mitä haluat! Varmaan jää lahjat ostamatta kun ei keksi mitään ja ajattelee että kuitenkin petyt. Sano vaikka että hääpäivänä käydään yhdessä syömässä, kummankin syntymäpäiväksi toinen leipoo/hankkii kotiin kakun, jouluksi kerrot kuukautta aiemmin lahjatoiveesi jne.

Vierailija
8/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään kalliita lahjoja kaipaa. Ihan marketista joku 4e kukka ja halaus riittää. Harmittaa kun ei sitäkään tee. Viikonloppuna sanoin että mennään viettämään hääpäivää ravintolaan. Mentiin miehen ehdottamaan kauppakeskukseen mutta siellä ei ollutkaan hänen lempi raflaa joten mökötti koko syömisen ajan. Ap

just just, todella laadukasta tarinaa pukkaa.

No jostain se harjoittelu alkaa ja tuo on sinun tasosi.

Vierailija
9/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Onko emakko jo porsinut?

Vierailija
11/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavia kommentteja. Ap

Vierailija
12/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok no valitettavasti sulla on vaan typerä mies. Eikö osaa etukäteen katsoa mistä ravintola löytyy?

Vierailija
13/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavia kommentteja. Ap

Inhottava aloitus

Vierailija
14/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies ei tiennyt että teidän maakunnan ainoassa kauppakeskuksessa ei ole Chicosia?

Vierailija
15/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko vaikka avata sen suusi ja KERTOA sille miehellesi, että haluat kukkia hääpäivänä ? Miten vaikeaa voi kommunikointi olla naimisissa olevilla ihmisillä. 

Vierailija
16/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivänä saattaa sanoa kuivan onnea sanan, siinä kaikki, ei minun mies osaa ostaa mitään, ei yhtään mitään, vaikka vihjaisi jotain, mitä puuttuu tai tarvitsisi, niin ei se saat...anan idiootti osaa mitään, hääpäivä, se on normipäivä. Arvaa kyrsiikö, miten siis voi suomalainen mies olla niin saa...tanan osaamaton, itse odottaa herkkupäivällisiä ja huomiota. Vidun sika. Ei osaa tehdä edes mitään ateriaa, jos grillaa, se sika huutelee terassin ovelta, "onkohan nää kypsiä", kun minulla projekti keittiössä, ei juma...pian annan lähtöpassit, ei noin vidun kädetöntä ole varmaan kenelläkään, tai onko. Ihme, että selviää omasta työstään siis ammatistaan, kotona hän on kuin lapamato, kädetön baska. Kuulostaako siltä, että ero on käynyt mielessä?

Vierailija
17/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein kukkia ostat miehelle...

Mitä jos vaikka sopisitte aina etukäteen että hääpäivänä mennään sitten ravintolaan x syömään? Mikä idea siinä on että pitää jotain krääsää hankkia?

Olikohan otsikko provokaatioyritys. Joo, että oikein sitten kukkapuska miehelle, kyllä epäilyttää, taitaa otsikon laatija olla yksinäinen MIES joka kirjoittelee ja katsoo, mitä naiset vastailee. Kukkia miehelle jota kommentissaan parjaa, ei sovi meikäläisen järjenjuoksuun. 

Vierailija
18/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymäpäivänä saattaa sanoa kuivan onnea sanan, siinä kaikki, ei minun mies osaa ostaa mitään, ei yhtään mitään, vaikka vihjaisi jotain, mitä puuttuu tai tarvitsisi, niin ei se saat...anan idiootti osaa mitään, hääpäivä, se on normipäivä. Arvaa kyrsiikö, miten siis voi suomalainen mies olla niin saa...tanan osaamaton, itse odottaa herkkupäivällisiä ja huomiota. Vidun sika. Ei osaa tehdä edes mitään ateriaa, jos grillaa, se sika huutelee terassin ovelta, "onkohan nää kypsiä", kun minulla projekti keittiössä, ei juma...pian annan lähtöpassit, ei noin vidun kädetöntä ole varmaan kenelläkään, tai onko. Ihme, että selviää omasta työstään siis ammatistaan, kotona hän on kuin lapamato, kädetön baska. Kuulostaako siltä, että ero on käynyt mielessä?

Ja kaikki tämä tuli yllätyksenä vasta yhteenmuuton jälkeen ? Just just.

Vierailija
19/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko antanut miehelle palautetta? En kyllä itsekään tuollaista katselisi.

Vierailija
20/87 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan.

V**tu näitä teidän juttuja. Mies sitä mies tätä.

Seuraavaksi joku palstanarttu tulee kertomaan kuinka tämän ollessa provoa, se silti voisi tapahtua ja sen perustella on ok että porukka alkaa haukkumaan miehiä pikkarit märkänä.

Palstamiehen naisversio tästä olisi "Naiset ei muista miehiä juhlapäivinä koska naiset eivät kykene rakastamaan ketään."

Nyt puhutaan _yhdestä_ miehestä, ei miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan