Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli nelikymppiset, mimmonen seksielämä teillä on?

Vierailija
10.08.2014 |

Kertokaa :) kuinka usein, kenen kanssa, missä, onko intohimoa vai samoihin kaavoihin jumittumista jne.

Utelias parikymppinen kyselee

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 46-vuotias ja seksi tämän ikäisenä on upeaa. Olen vapautuneempi ja estottomampi kuin nuorempana, valmis kokeilemaan myös eri asioita. Olen sinut kroppani kanssa, se on tälläinen kuin on, enkä murehdi vatsamakkaroita. Tiedän myös mistä tykkään, mitä haluan ja uskallan sen myös kertoa.

Omalla miehellä on masennuslääkitys, joka vaikuttaa hänen seksihaluihinsa. Mutta mulla on sitten lisäksi rakastaja, jonka kanssa seksi on valtavan upeaa.

Vierailija
42/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vireä ja vilkas, Olen 44v. ja seksi on parempaa kuin koskaan. Mieheni on 47v. ja yhdessä ollaan oltu 12 vuotta. Todellakin nautitaan ja tunnetaan toisemme ja halumme. Nuoruuden kömpelyydet ja hässimiset tuntuu kaukaisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on 1-3 krt/viikossa, oman aviomiehen kanssa tietenkin. Itse vähän päälle neljäkymppinen, mies lähempänä viittäkymmentä. Yhdessä ollaan oltu yli kaksikymmentä vuotta ja seksi on aina ollut tärkeä osa parisuhdetta. Välillä on ollut kuivia kausia, kun lapset ovat olleet pieniä ja valvottaneet, sairastelleet. Nyt on taas vilkkaampaa, oma itsetuntokin parempi, kun sain pikkulapsiajan kilot karistettua. Ollaan kokeilunhaluisia ja keskustellaan yhdessä siitä mitä halutaan. Tunnetaan toisemme niin hyvin, että tiedetään mistä toinen pitää mistä ei.

Vierailija
44/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 10:17"]

Voiko joku parikymppinen olla niin typerä, että kuvittelee ettei seksiä ole? Seksi on parempaa kuin koskaan. On itsevarma, sinut vartalonsa kanssa toisin kuin nuorena, osaa sanoa mistä pitää ja mistä ei. Ja nykyään monet nelikymppiset ovat kauniita vieläkin

[/quote]

Sitä on näin parikymppisena vaikea kuvitella ylipäätään millaista on olla 40-vuotias, tuskin itsekkään osasit 20+ vuoiaana kuvitella millaista elämäsi on nyt. Itse en osaa kuvitella, sillä eihän sitä voi tietää millaiseksi muutun vanhemmiten, kun ihmiset on niin erilaisia. Esim itse olen nyt itsevarma, sinut itseni kanssa ja osaan sanoa mistä pidän ja seksi on loistavaa kun kumppanikin tietää tasan mistä sytyn. Kuitenkin ei sitä voi tietää millaista se on 20-vuodenpäästä. Voihan olla että jos/kun saan lapsia kehoni ja elämäni muuttuu ja joudunkin uudelleen etsimään itseäni ja seksi huononisi. Siksi avasin tämän ketjun ja luin mielenkiinnosta mitä ihmiset vastaa, että miten heillä on mennyt.

Varmasti on myös niitä ihmisiä (esim aseksuaalit) ja pareja joilla sitä seksiä ei ole ja sekin on ihan normaalia. Tekisi mieli melkein kysyä että "onko joku nelikymppinen niin tyhmä, että luulee että kaikilla nelikymppisillä on seksielämä, jos itselläkin on", mutta se olisi turhaa vittuilua.

[/quote]

Minusta erikoinen käsitys, ettei seksielämää jossain iässä ole tai olisi? Parikymppisenä luulee tietävänsä kaikesta kaiken ja olevansa aina oikeassa. Todellisuudessa moni on todella epävarma itsestään, vaikkapa itsevarmuutta näennäisesti on. Ja itsetuntemus ei ole kehittynyt vielä, kun ei ole elämänkokemusta...

Vierailija
45/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nelikymppinen on laajentanut seksuaalisuuttaan bi-seksuaaliseksi toiminnaksi. Seksuaaliset rajat hämärtyvät. Nelikymppinen on kypsä ja tiedostaa ettei seksissä mikään ole kiellettyä. Kaikki on sallittua ja kiihottavaa.

Terveisin runkkaavan miehensä päälle ja olohuoneen matolle kussut +40 himokas rouva. Ravintolareissuilta on tarttunut rohkeita parikymppisiä naisiakin. Moni parikymppisistä on vähän arkajalkoja seksin suhteen. Eivät halua fistausta tai kusi+uloste leikkejä.

Parikymppiset pitävät normaalista seksistä lähetyssaarnaajassa. Melko tylsää, mutta oppia ikä kaik.

Ystavallisen terveisin aristokraatit

Vierailija
46/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tästä keskustelusta tulee tunne, että moni nelikymppinen on ollut hyvin epävarma parikymppisenä ja eka orgasmi miehen kanssa saatu vasta kun olo rentoutunut vanhemmiten.

Vierailija
47/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, en koskaan osannut kuvitella miten paljon parempaa elämä on juuri nyt, kuin nuorempana. Kaikin tavoin. Elämä ei ole epävarmaa suorittamista, vaan oma paikka elämässä löytynyt. Itse en kaipaa noita ikävuosia hetkeäkään. Elämä oli liian keskeneräinen. Nyt voi relata ja nauttia saavutetuista eduista, ulkomaille matkailusta, rahaa itsensä toteuttamiseen. Minä koennäin

Vierailija
48/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 45, mies 47. Oltu yhdessä 14 vuotta. Yksi lapsi 10 v. Seksiä 1-4 krt vko. Mies työmatkoilla jonkin verran, joten siksi tuollainen vaihteluväli. Loma-aikoina voi olla, että innostutaan 5-6 kertaakin viikossa ja joskus pari kertaa samana päivänä. Seksi on ihanaa. Ollaan niin kasvettu yhteen ja seksinkin suhteen tietää, mistä toinen nauttii. Välillä on samanlaista, mutte sanoisi, että kaavoihin kangistuminen sinsänsä haittaa, koska tuo takuuvarman tyydytyksen molemmille. Välillä kokeillaan uutta ja erilaistakin - etenkin silloin, jos saadaan sekstailla aivan kaikessa rauhassa esim. kun lapsukainen on kummeilla tai isovanhemmilla.

Vierailija
49/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:02"]Jotenkin tästä keskustelusta tulee tunne, että moni nelikymppinen on ollut hyvin epävarma parikymppisenä ja eka orgasmi miehen kanssa saatu vasta kun olo rentoutunut vanhemmiten.

[/quote]

Höpö höpöp, nyt orgasmeja saa monta. Parikymppisenä yhden.

Vierailija
50/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 10:59"]Moni nelikymppinen on laajentanut seksuaalisuuttaan bi-seksuaaliseksi toiminnaksi. Seksuaaliset rajat hämärtyvät. Nelikymppinen on kypsä ja tiedostaa ettei seksissä mikään ole kiellettyä. Kaikki on sallittua ja kiihottavaa.

Terveisin runkkaavan miehensä päälle ja olohuoneen matolle kussut +40 himokas rouva. Ravintolareissuilta on tarttunut rohkeita parikymppisiä naisiakin. Moni parikymppisistä on vähän arkajalkoja seksin suhteen. Eivät halua fistausta tai kusi+uloste leikkejä.

Parikymppiset pitävät normaalista seksistä lähetyssaarnaajassa. Melko tylsää, mutta oppia ikä kaik.

Ystavallisen terveisin aristokraatit

[/quote]

Vain parikymppisenä on noin lapsellinen, että viitsii keksiä tuollaisia juttuja

Haukotus. ..

Vierailija
51/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt parikymppiset pelästykö, harva nelikymppinen saa kiksejä kusi- ja paskaleikeistä, puhumattakaan fistauksesta. Joukkoon on eksynyt vaan joku mielisairas.

Vierailija
52/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei parikymppinen, mikä sinua harmittaa siinä, että elämä nelikymppisenä on monella mukavampaa? Eikö ole lohdullista ajatella, että elämässä parhaat vuodet ovat edessä? Etkö saanut sellaisia vastauksia, joita lähdit hakemaan?

Vierailija
53/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:02"]

Jotenkin tästä keskustelusta tulee tunne, että moni nelikymppinen on ollut hyvin epävarma parikymppisenä ja eka orgasmi miehen kanssa saatu vasta kun olo rentoutunut vanhemmiten.

[/quote] orgasmit on jotenkin syventyneet.

Vierailija
54/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 10:17"]

Voiko joku parikymppinen olla niin typerä, että kuvittelee ettei seksiä ole? Seksi on parempaa kuin koskaan. On itsevarma, sinut vartalonsa kanssa toisin kuin nuorena, osaa sanoa mistä pitää ja mistä ei. Ja nykyään monet nelikymppiset ovat kauniita vieläkin

[/quote]

Sitä on näin parikymppisena vaikea kuvitella ylipäätään millaista on olla 40-vuotias, tuskin itsekkään osasit 20+ vuoiaana kuvitella millaista elämäsi on nyt. Itse en osaa kuvitella, sillä eihän sitä voi tietää millaiseksi muutun vanhemmiten, kun ihmiset on niin erilaisia. Esim itse olen nyt itsevarma, sinut itseni kanssa ja osaan sanoa mistä pidän ja seksi on loistavaa kun kumppanikin tietää tasan mistä sytyn. Kuitenkin ei sitä voi tietää millaista se on 20-vuodenpäästä. Voihan olla että jos/kun saan lapsia kehoni ja elämäni muuttuu ja joudunkin uudelleen etsimään itseäni ja seksi huononisi. Siksi avasin tämän ketjun ja luin mielenkiinnosta mitä ihmiset vastaa, että miten heillä on mennyt.

Varmasti on myös niitä ihmisiä (esim aseksuaalit) ja pareja joilla sitä seksiä ei ole ja sekin on ihan normaalia. Tekisi mieli melkein kysyä että "onko joku nelikymppinen niin tyhmä, että luulee että kaikilla nelikymppisillä on seksielämä, jos itselläkin on", mutta se olisi turhaa vittuilua.

[/quote]

Minusta erikoinen käsitys, ettei seksielämää jossain iässä ole tai olisi? Parikymppisenä luulee tietävänsä kaikesta kaiken ja olevansa aina oikeassa. Todellisuudessa moni on todella epävarma itsestään, vaikkapa itsevarmuutta näennäisesti on. Ja itsetuntemus ei ole kehittynyt vielä, kun ei ole elämänkokemusta...

[/quote]

Enhän minä niin väittänyt että jokin ikä on sellainen ettei kenelläkään ole seksiä elämää, vaan että ihmiset on erilaisia ja on ihmisiä joilla ei ole seksielämää ja että on erikoista olettaa että kaikilla x-ikäisllä on y-laista seksiä. En luule tietäväni kaikkea, enkä osaa ennustaa tuleivaisuutta ja tietää millainen olen vanhempana. Siksi keskustelu on milenkiintoinen, kun saa kuulla miten muilla on mennyt. Ihanaahan se on jos ihminen on kehittynyt ja oppinut nauttimaan seksistä, vaikkka sitten vasta nelikymppisenä. Tai no voihan olla että sinäkin nautit seksistä parikymppisenä ja sait orgasmeja ja kokeilit kaikkea, mutta että se silti parani vanhemmiten. On myös mukavaa jos saan nelikymppisenä huomata, että hei olen vielä itsevarmempi ja vielä enemmän sinut itseni kanssa, mutta eikös ole hyvä, että näin parikymppisenäkin ainakin koen, että olen sinut ja tyytyväinen itseeni. Onnellisuus ja tytyväisyys itseensä ja nykyiseen seksielämään on kai se tärkein asia, eikä se onko tämä nykyinen olotilani sitten 40-vuotiaan minun mielestä naurettava ja väärä.

Ilmeisesti en ole ainoa jota tämä asia kiinnostaa, sillä keskustelun aloittajakin ilmeisesti on nuori

Vierailija
55/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta yhdessä ja vielä intohimo syttyy. Kun mies on reissuhommissa ja on paineita saatetaan rakastella viikonloppuna 4 kertaa. Kun on pysyvästi kotosalla niin ehkä 4 kertaa viikossa. Vielä on jännitystä ja leikkimieltä piisannut. Meillä on kolme lasta. 

Olemme sitoutuneet toisiimme myös vaikeina aikoina ja ymmärrystä löytyy siihen jos toinen ei esim. sairauden tai leikkauksen takia aina pysty/jaksa/halua. Haluamme jakaa yhdessä myös vanhuusajan seksuaalisine muutoksineen.

Vierailija
56/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:02"]Jotenkin tästä keskustelusta tulee tunne, että moni nelikymppinen on ollut hyvin epävarma parikymppisenä ja eka orgasmi miehen kanssa saatu vasta kun olo rentoutunut vanhemmiten.

[/quote]

Höpö höpöp, nyt orgasmeja saa monta. Parikymppisenä yhden.

[/quote]

Hmm.. jos parikymppisenä saa yhden sijasta 2-3, niin kuinkahan paljon saan nelikymppisen.. Sitä odotellessa ;)

Vierailija
57/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:12"]

Hei parikymppinen, mikä sinua harmittaa siinä, että elämä nelikymppisenä on monella mukavampaa? Eikö ole lohdullista ajatella, että elämässä parhaat vuodet ovat edessä? Etkö saanut sellaisia vastauksia, joita lähdit hakemaan?

[/quote]

En ole ap, mutta ei se harmita, tuntuu vain uskomattomalta että seksi tulisi tästä vielä paranemaan. Hyvä asiahan se on ja aika ihanaahan se on, jos koko elämän on itseensä tyytyväinen ja sitten aina 10-20-vuoden välein huomaa, että onkin aina vain tyytyväisempi, että ei silloin kun luuli olevansa tyytyväinen ja onnellinen ei vielä teinnytkään, että voisi olla tyytyväisempi ja onnellisempi. Ehkä sitten 80-vuotiaana ajattelee etti vielä nelikymppisenä tienyt mistään mitään ja niinhän sen elämän toivoisikin menevän. Kuitenkin jos jotain saa toivoa, niin ymmärtäväisyyttä meitä parikymppisiä kohtaan. Ei siitä teidänkään nuoruudesta niin kauan ole että ette muistaisi millaista on olla naivin onnellinen. Ja kyllähän se vähän pelottaa että mitä vanhemmiten käy, kun "ainoa" kosketus nelikymppisiin on viikolopun ruokaostokset ja ne 40-vuotiaat kaupassa näyttävät yleensä kaikkea muuta kuin onnellisilta, vaika kaikillahan meillä on huonoja hetkiä.

Vierailija
58/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 10:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Enhän minä niin väittänyt että jokin ikä on sellainen ettei kenelläkään ole seksiä elämää, vaan että ihmiset on erilaisia ja on ihmisiä joilla ei ole seksielämää ja että on erikoista olettaa että kaikilla x-ikäisllä on y-laista seksiä. En luule tietäväni kaikkea, enkä osaa ennustaa tuleivaisuutta ja tietää millainen olen vanhempana. Siksi keskustelu on milenkiintoinen, kun saa kuulla miten muilla on mennyt. Ihanaahan se on jos ihminen on kehittynyt ja oppinut nauttimaan seksistä, vaikkka sitten vasta nelikymppisenä. Tai no voihan olla että sinäkin nautit seksistä parikymppisenä ja sait orgasmeja ja kokeilit kaikkea, mutta että se silti parani vanhemmiten. On myös mukavaa jos saan nelikymppisenä huomata, että hei olen vielä itsevarmempi ja vielä enemmän sinut itseni kanssa, mutta eikös ole hyvä, että näin parikymppisenäkin ainakin koen, että olen sinut ja tyytyväinen itseeni. Onnellisuus ja tytyväisyys itseensä ja nykyiseen seksielämään on kai se tärkein asia, eikä se onko tämä nykyinen olotilani sitten 40-vuotiaan minun mielestä naurettava ja väärä.

Ilmeisesti en ole ainoa jota tämä asia kiinnostaa, sillä keskustelun aloittajakin ilmeisesti on nuori

[/quote]

Kysymys ei ole siitä, että VASTA nelikymppisenä on oppinut nauttimaan, koska seksielämä on aina ollut nautinnollista, vaan se on parantunut entisestään. Samoin kuin hyvä itsetunto. Miksi väen vängällä yrität väännellä asiaa aivan toiseksi? Puhumme seksielämästä avoimesti ja yhden orgasmin sijaan nyt saa useamman.

Vähän sama kuin väittää, että minä se en muuten viisastu enää yhtään, vaikkapa vanhenen... :-D omatkin seksitaidot paranevat vain iän myötä

Älä sure, olisin sun iässä ajatellut varmasti ihan samoin.

Vierailija
59/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tiesin jo kaksikymppisenä että elämä tulee vaan paranemaan vuosi vuodelta. Tiedonjanoisena kun en ole koskaan mitään luettavaa sivunnut jos se on käden ulottuvilla ollut. Varmaan siksi ei ole ollut ikäkriisejä eikä vanheneminen pelota. Päinvastoin, odotan eläkepäiviä jo innolla.

Vierailija
60/109 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:12"]

[/quote]

En ole ap, mutta ei se harmita, tuntuu vain uskomattomalta että seksi tulisi tästä vielä paranemaan. Hyvä asiahan se on ja aika ihanaahan se on, jos koko elämän on itseensä tyytyväinen ja sitten aina 10-20-vuoden välein huomaa, että onkin aina vain tyytyväisempi, että ei silloin kun luuli olevansa tyytyväinen ja onnellinen ei vielä teinnytkään, että voisi olla tyytyväisempi ja onnellisempi. Ehkä sitten 80-vuotiaana ajattelee etti vielä nelikymppisenä tienyt mistään mitään ja niinhän sen elämän toivoisikin menevän. Kuitenkin jos jotain saa toivoa, niin ymmärtäväisyyttä meitä parikymppisiä kohtaan. Ei siitä teidänkään nuoruudesta niin kauan ole että ette muistaisi millaista on olla naivin onnellinen. Ja kyllähän se vähän pelottaa että mitä vanhemmiten käy, kun "ainoa" kosketus nelikymppisiin on viikolopun ruokaostokset ja ne 40-vuotiaat kaupassa näyttävät yleensä kaikkea muuta kuin onnellisilta, vaika kaikillahan meillä on huonoja hetkiä.

[/quote]

En mä ole nähnyt erityisesti ei-onnellisia nelikymppisiä.. se on elämän mukanaan tuomaa seesteisyyttä. Ei jaksa tai tarvitse jatkuvasti olla hymyä, mutta elämä on kokonaisuudessaan hyvää