Yli nelikymppiset, mimmonen seksielämä teillä on?
Kertokaa :) kuinka usein, kenen kanssa, missä, onko intohimoa vai samoihin kaavoihin jumittumista jne.
Utelias parikymppinen kyselee
Kommentit (109)
Tämähän ei todellisuudessa liittynyt ikääntymiseen, vaan parisuhteen loppumiseen (mutta kun kysyit eronneista).
T:85
Parempi kuin nuorempana. Estot ovat hävinneet ja nautin täysillä. Enää en välitä miltä näytän sängyssä vaan annan palaa, nautin ja omalta osaltani pidän huolen myös omasta nautinnostani enkä odota että mies yksin tekee kaiken. Annan ja saan. Kaikkeen olen valmis ainakin kerran. Taivalta saman miehen kanssa takana 24v ja seksiä joka päivä
Olemme yli 40v ja nyt kuluneen viikonlopun aikana oli kolme yhdyntää ja muuta seksiä lisäksi. Voisi sanoa, että aina kun mahdollista, olemme toistemme kimpussa.
18 v takana. Meillä pari kertaa viikossa, mutta lomalla useammin. Olosuhteisiin vaikuttaa kolme kersaa, murkusta teiniin, jotka ei enää mene nukkumaan klo 20.30. Onneksi joskus ne ovat yhtä aikaa poissa kotoa ja hyödynnämme ne hetket. Joskus käymme autoajeluilla, lue panemassa
seksi on melkoista... Tulee yllätetyksi ties missä asennossa ja missä tahansa. Ei ennakkovaroituksia tahi esileikkejä, vaikka märkää on ollut aika lailla jatkuvasti. Aamulla sitten kun saa lasit päähän ja kuulolaitteen korvaan voi alkaa tarkastella tapahtuneita, kenen kanssa jne.
t: 98 v lehmuskolosta
Seksielämäni oikeastaan pääsi käyntiin vasta vajaa vuosi sitten. Tätä ennen seksiä ei olisi tarvittu minun puolestani keksiäkään. Olin estoinen ja haluton. Mulla on mies, ja pari lasta enkä ole valinnut miestäni seksi mielessä, joten emme ole siinä suhteessa täydellisiä toisillemme. Meillä on kuitenkin seksiä nykyään pari kertaa viikossa, aiemmin oli vuosien taukoja. Nautin seksistä ja pääsin monista estoistani eroon, mutta en kaikista. Siihen tarvittaisiin kokeneempaa kumppania, uskoisin :/ . En saa orgasmia, mutta nautin kuitenkin siitä, että mieheni haluaa minua ja saa tyydytystä kanssani ja minäkin saan nautintoa. Aiemmin sekin oli täysin mahdotonta minulle, kun en seksistä pitänyt.
Toivon, että vielä joskus saan kokea vielä tyydyttävämpää seksiä, jossa pääsisin estoistani. Mutta en hae aktiivisesti sellaista kumppania ja voi olla, että haaveeksi jää. Säälittää vain, että miksi elämäni meni näin, etten ole kunnolla saanut edes seksistä ikinä nauttia, mutta on sitä pahempiakin ihmisille toki tapahtunut.
Selibaatissa nyt noin kymmenen vuotta. Välillä kyllä yksinäisyys meinaa itkettää.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:22"]
18 v takana. Meillä pari kertaa viikossa, mutta lomalla useammin. Olosuhteisiin vaikuttaa kolme kersaa, murkusta teiniin, jotka ei enää mene nukkumaan klo 20.30. Onneksi joskus ne ovat yhtä aikaa poissa kotoa ja hyödynnämme ne hetket. Joskus käymme autoajeluilla, lue panemassa
[/quote]
Mekin käydään autoilemassa ;)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 10:17"]Voiko joku parikymppinen olla niin typerä, että kuvittelee ettei seksiä ole? Seksi on parempaa kuin koskaan. On itsevarma, sinut vartalonsa kanssa toisin kuin nuorena, osaa sanoa mistä pitää ja mistä ei. Ja nykyään monet nelikymppiset ovat kauniita vieläkin
Elämä nelikymppisenä on parempaa. Työasiat, omakuva ja itsetunto kunnossa, hyvä taloustilanne, lapset isompia, parisuhteessa uusi ja parempi vaihe. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Kroppa ei ole enää yhtä timmi, mutta jos on pitänyt painon kurissa niin senkin kanssa oppinut elämään. Hassua, miten siihen on silti tyytyväisempi nyt :-)
[/quote]
Lähinnä haluan kuulla kokemuksia, kun monet valittaa että seksi loppuu iän myötä. Tai kun on eronnut yli neljäkymppisenä eikä ole uutta kumppania niin mistä sitä seksiä saa jos haluais..
AP
[/quote]
Yli 4-kymppisen eronneen (jätetyn) miehen on aika paha saada seksiä mistään. Tässä vaiheessa vain on naisten markkinat.
En halua kuullostaa tai olla katkera, yritän vain tuoda esille asian joka on ainakin omalta kohdaltani totuus.