Yli nelikymppiset, mimmonen seksielämä teillä on?
Kertokaa :) kuinka usein, kenen kanssa, missä, onko intohimoa vai samoihin kaavoihin jumittumista jne.
Utelias parikymppinen kyselee
Kommentit (109)
Vaimo on kuin ryhävalas ja karjuu tullessaan ihan kuin bulgarialainen kiekonheittäjä. Pane siinä sitten.
Aktiivinen ja nautinnollinen:) Vähintään kerran viikossa, lomilla useammin (n 3x/vko). Suuseksiä on joka kerran, samoin rakastelemme useissa eri asennoissa aktin aikana - se kun voi kestää mitä tahansa vartista tunteihin.
Ja kyllä - seksuaalisuus jatkuu niin kauan kuin henki pihisee: mun isällä oli ihana suhde ikäisensä naisen kanssa kuolemaansa saakka eli 78v. Ja hyvin fyysinen suhde vielä;D
n54v
Saman miehen kanssa olen ollut 17v, seksi toimii. Aviomieheni on viriili, haluaa joka päivä, en tiedä, kuinka tavallista tämä on nelikymppisten miesten keskuudessa. Monella tuttavalla on isomahaiset miehet, mutta mun mies pitää itsensä kunnossa ja sitä kautta myös ulkoisesti haluttavana.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 10:56"]Mä oon 46-vuotias ja seksi tämän ikäisenä on upeaa. Olen vapautuneempi ja estottomampi kuin nuorempana, valmis kokeilemaan myös eri asioita. Olen sinut kroppani kanssa, se on tälläinen kuin on, enkä murehdi vatsamakkaroita. Tiedän myös mistä tykkään, mitä haluan ja uskallan sen myös kertoa.
Omalla miehellä on masennuslääkitys, joka vaikuttaa hänen seksihaluihinsa. Mutta mulla on sitten lisäksi rakastaja, jonka kanssa seksi on valtavan upeaa.
[/quote]
Sama juttu täällä. Näin vanhempana naisena 50v. on sinut itsensä kanssa avoin ja kokeilunhaluinen. Mieheni kanssa seksi sujuu ja kokeilaan eri juttuja. Hänellä perus sairaus joka vaikuttaa erektioon. Lisäksi myös minulla rakastaja..minua 15 vuotta nuorenpi joka kanssa mahtavaa seksiä.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:27"]
Minä olen 2-kymppisenä nauttinut kovasti seksistä ja ollut seksielämääni kovasti tyytyväinen.Olen myös saanut orgasmeja.
Nykyään voin saada orgasmeja peräkkäin, niin useita, etten pysty laskemaan. Kerran pääsin yhdessä yhdynnässä seitsemään. Nyt en välitä enää laskea vaan nautin.
Elämä on ihanaa ja seksi varsinkin.
Terveisin 46 v.
[/quote]
Siis täysin erillisiä orgasmeja etkä vain laske niitä sykäyksiä kuten jotkut tekee? Aika hyvin, itse pääsen 2-3 mutta vaatii 5-20 minuutin uudelleenvirityksen orgasmien välillä. Mulla toisaalta yksi o saattaa kestää lähes minuutinn
n50+
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 09:44"]
Kertokaa :) kuinka usein, kenen kanssa, missä, onko intohimoa vai samoihin kaavoihin jumittumista jne.
Utelias parikymppinen kyselee [/quote]
Ei ole minkäänlaista. Kaikista miehistä ei vaan naiset kiinnostu.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:27"]
Minä olen 2-kymppisenä nauttinut kovasti seksistä ja ollut seksielämääni kovasti tyytyväinen.Olen myös saanut orgasmeja.
Nykyään voin saada orgasmeja peräkkäin, niin useita, etten pysty laskemaan. Kerran pääsin yhdessä yhdynnässä seitsemään. Nyt en välitä enää laskea vaan nautin.
Elämä on ihanaa ja seksi varsinkin.
Terveisin 46 v.
[/quote]
Siis täysin erillisiä orgasmeja etkä vain laske niitä sykäyksiä kuten jotkut tekee? Aika hyvin, itse pääsen 2-3 mutta vaatii 5-20 minuutin uudelleenvirityksen orgasmien välillä. Mulla toisaalta yksi o saattaa kestää lähes minuutinn
n50+
[/quote]
Täysin erillisiä orgasmeja. Mulla on mies joka myös jaksaa. Ihan hillitöntä.
Saako "kuuskymppinen" vastata? Yhteistä taivalta on jo 40 vuotta ja edelleen seksielämä on tyydyttävää. Välillä useammin, välillä harvemmin, mutta pääsääntöisesti viikoittain. Ei mitään taivaita tavoittelevia tunteita, mutta molemmille tärkeää. Parempaa kuin nuorena, kun elämä on uomissaan ja lapset turvallisesti maailmalla.
Kolme työntöä ja nukkumaan pimeässä makuuhuoneessa joka viikko lauantaisaunan jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 09:44"]
Utelias parikymppinen kyselee
[/quote]
Kaikella ystävyydellä parahin aloittaja, tuo "mimmonen" on ihan älytöntä kieltä. Muistathan seuraavalla kerralla kirjoittaa "millainen"?
Kiitos.
Olen 31 ja mies 53, seksiä oli viimeksi 2 vuotta sitte,tuli silloin rakkauden huumassa kuusi vuotta sitten otettua liian vanha mies,ei pysy enää vauhdissa mukana.
Mieheni on 56v ja on alkanut hidastaa tahtia eli nykyisin haluaa vain joka toinen päivä. Ennen viisikymppisiään tahti oli kerran päivässä. Minulle sopii tahdin hidastuminen, olen itse 46v.
Olemme ollet yhdessä melkein 30v ja seksi on vain parantunut vuosien myötä. Toisen tunteminen, kunnioittaminen ja rakkauden kasvaminen saa seksin tuntumaan aina paremmalta. Joskus kokeillaan uusia juttuja ja joskus mennään vanhalla kaavalla, milloin mitenkin.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 22:48"]Kolme työntöä ja nukkumaan pimeässä makuuhuoneessa joka viikko lauantaisaunan jälkeen.
[/quote]
Joku kakskybänen elää märissä unissaan, kun vituttaa olla niin epävarma ja estoinen. Taidot riittää lähinnä fritsujen imemiseen kaulaan
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 17:07"]
Saman miehen kanssa olen ollut 17v, seksi toimii. Aviomieheni on viriili, haluaa joka päivä, en tiedä, kuinka tavallista tämä on nelikymppisten miesten keskuudessa. Monella tuttavalla on isomahaiset miehet, mutta mun mies pitää itsensä kunnossa ja sitä kautta myös ulkoisesti haluttavana.
[/quote] Me myös yhdessä 17v, mies 46v on vatsakas, mutta eilenkin oli seksiä 2krt. Haluttava tuo on juuri tuollaisena.
Parasta kuin koskaan! Erosin pari vuotta sitten yli 20 v kestääneestä suhteesta. Ja nyt minulla on uusi mies, menossa naimisiin, ja kiihkeintä ever! Kassillinen leluja, välillä läheisyyttä, välillä kiimaa.
Olemme 46 ja 47, ja myös mies sanoo saavansa elämänsä parasta seksiä. Näin se elämä antaa odottaa..
Kaksikymppisillä on poslari, peppupanot ja nuolemiset.
Nelikymppisillä on intohimo, läheisyys ja mielettömät kliimaksit.
Pidin seksistä jo alle 20-vuotisena, olin aktiivinen ja seksi maistui milloin tahansa. Ikävuodet kolmen lapsen ollessa pieniä, oli seksielämä laimeimmillaan. Väsymys ja hormonit tekivät tehtävänsä ja vaikutti parisuhteeseen työkiireitten ohella. Lähempänä 40v tuli uusi parisuhde ja vilkas ja kokeileva seksielämä. Nyt 45v ikää ja seksi kelpaa aina.
Oon 45 v ja mies samoja ikiä, yhdessä ollaan oltu koko aikuisikämme. Lapset teinejä. Nuorena seksi oli hyvää ja oli sitä ihan kohtuullisestikin ja luulin, että sen parempaa ei voisi ollakaan. Onneksi olin väärässä ;)
Kun lapset olivat pieniä ja oli talonrakennusta yms. niin eipä seksi ollut päällimmäisenä mielessä kummallakaan, eikä varsinkaan mulla. Onneksi mieheni jaksoi kuivat kaudetkin ja nyt seksi on jo monta vuotta aina vain parempaa ja ihanampaa. Nuoruuden orgasmit ovat nykyisiin verrattuna lasten leikkiä, eikä niitä tarvitse mitenkään yrittää erityisesti, joskus ensimmäinen tulee samalla kun mies työntyy sisään. Joku sanoi kerran, että nuoruuden orgasmit olivat kivoja tähtisädetikkuja, vanhemmalla iällä ne on mahtava ilotulitus, ja se on todellakin totta! Haluja on myös ainakin mulla paljon enemmän, olen täysin vapautunut, itsevarma. Pitkässä parisuhteessa tuntee toisen ja tietää mitä tämä haluaa, mutta silti löytyy edelleen aina joitain yllättävääkin. Mitään ei arastella tai häpeillä.
Meillä on intohimoa, iloa, läheisyyttä, hellyyttä, rakkautta, romantiikkaa, joskus rajua panoa ja joskus hellää rakastelua, leikkejä, lievää alistamista yms. mutta mitään pissa-kakkaleikkejä ei ole ja tuskin tuleekaan, ei myöskään parinvaihtoja, kolmansia osapuolia tms. Ne eivät ole meidän juttu.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 18:46"]
Vaimo on kuin ryhävalas ja karjuu tullessaan ihan kuin bulgarialainen kiekonheittäjä. Pane siinä sitten.
[/quote]
Mitä vikaa????
Jokainen hoitakoon oman orgasminsa omalla tavallaan. Bulgarian jugurtti on ihan hyvää, kun panee hillosilmän.
T: 11cm mies
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 08:47"]
Kaksikymppisillä on poslari, peppupanot ja nuolemiset.
Nelikymppisillä on intohimo, läheisyys ja mielettömät kliimaksit.
[/quote]
Unohdit kurkuttamisen ja siihen liittyvät oksentelut alhaalle viritettyyn salaattikulhoon.