Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi yksin, mistä sperman luovuttaja?

Vierailija
29.07.2021 |

Onko ainoa vaihtoehto yksityinen klinikka?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisesta terveydenhuollosta tai yksityiseltä lapsettomuusklinikalta voi hakea apua lapsen saantiin. Ole yhteydessä terveyskeskukseen tai yksityiseen klinikkaan. Julkiselle puolelle joudut jonottamaan, mutta yksityisellä joudut maksamaan vähintään tuhansia euroja hoidoista.

Yhyy. Jos lapsen teko on jostain 5-10 tonnista kiinni, niin mun mielestä ei kannata harkita lasten tekoa.

Vierailija
42/68 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta saa, tosin en luovuta sitä. Työ on ilmaista, mutta materiaalista joudut vähän maksamaan.

T. Raksamies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattanee kysyä vaikkapa tekoälyltä miten lapseen vaikuttaa ettei hänellä ole isää. Hyvin usein isättömät lapset oireilevat aikuisina, vaikka toki poikkeuksiakin löytyy.

Vierailija
44/68 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä 60v mies kolme omaa ja fiksua jälkeläistä, kyllä minä voin sinua autella mutta taloudellisesta puolesta en ota vastuuta, lyhyenläntä mutta muuten tukeva ja naiset osoittavat kiinnostustaan:)

Vierailija
45/68 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta saa, tosin en luovuta sitä. Työ on ilmaista, mutta materiaalista joudut vähän maksamaan.

T. Raksamies

Raksamiehethän on parasta ainesta, minullekkin, muurarille, eräs nainen soitti että nyt pitäisi saada muuraria, ei soittanut myöhemmin enään kun taisi selvitä päiväkännistä:)

Vierailija
46/68 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista raskautua ekasta kierrosta?

Minä voin tulla ja painaa ekasta kierrosta toiseen asti, kyllä se joskus osuu. Pera 60v.

Vierailija
47/68 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin tulla ja painaa ekasta kierrosta toiseen asti, kyllä se joskus osuu. Pera 60v.

Ja niinkuin näemme Pera ja minä haluamme auttaa syntyvyyden nousuun, ei se miehistä kiinni ole, jos ei nuoria jannuja kiinnosta niin vanhassa vara parempi, jälkeläisiäkin jo on niin näette mitä on saatavilla, ihan fiksuja lapsia.

Vierailija
48/68 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niinkuin näemme Pera ja minä haluamme auttaa syntyvyyden nousuun, ei se miehistä kiinni ole, jos ei nuoria jannuja kiinnosta niin vanhassa vara parempi, jälkeläisiäkin jo on niin näette mitä on saatavilla, ihan fiksuja lapsia.

Ovat tulleet isäänsä? Poraavat mitä reikää tahansa?

Vierailija
49/68 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klinikka. Ellei sulla ole todella luotettavaa homomiestä tiedossa, jolla on intressinä saada lapsi. Silloin joudutte kumppanuusvanhemmiksi ja olemaan tekemisissä lapsen eliniän ajan, mutta jos tyyppi on fiksu ja teillä synkkaa niin mikä ettei.

Ja tietenkin hän käy testeissä ensin ettei kanna mitään sukupuolitautia.

Muumimukilla ja mehupillillä nämä hoidetaan. Jäbä käy runkulla  luonasi  ovulaation aikoihin ja sitten teet inseminaation. 

Vierailija
50/68 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiesten kanssa ei tosiaan kannata alkaa, ne tappaa sut erotilanteessa. Tänä vuonna jo 17 tapausta kun valkoisen kantismiehen pää ei kestä eroa. Joidenkin niiden mielestähän yksi tapaaminen on yhtä kuin vakava parisuhde.

Vierailija
51/68 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heteromiesten kanssa ei tosiaan kannata alkaa, ne tappaa sut erotilanteessa. Tänä vuonna jo 17 tapausta kun valkoisen kantismiehen pää ei kestä eroa. Joidenkin niiden mielestähän yksi tapaaminen on yhtä kuin vakava parisuhde.

🤦

Vierailija
52/68 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua hämmästyttää että noin moni nainen joko vähät välittää omasta elämästään tai on niin sokea, että päätyy psykon kanssa suhteeseen.

Vierailija
53/68 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä hyviä miehiä jotka ovat vapaita ja haluavat lapsia ole jonossa oven takana. Mielummin lapsi yksin kun ei lasta ollenkaan. 

Vierailija
54/68 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä hyviä miehiä jotka ovat vapaita ja haluavat lapsia ole jonossa oven takana. Mielummin lapsi yksin kun ei lasta ollenkaan. 

Lapsen oikeuksista välittämättä...

Tämän takia te ette niitä hyviä miehiä löydä

Vierailija
55/68 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi tullut paljon "parempi" ihminen ja henkisesti terveempi jos olisin ollut äitini kanssa kaksin. Isäni oli ilkeä narsku joka aiheutti minulle ja äidilleni pahaa. 

Vierailija
56/68 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että luovuttajia kyllä löytyy, jos toimitustavaksi käy perinteinen pikatoimitus.

Vierailija
57/68 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kysymään assan karva ranteilta apuja. Vai onko lapsen rotu sinulle tärkeää? 

Vierailija
58/68 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä miehiä kasvaa vain kokonaisissa perheissä. 

Vierailija
59/68 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet Kaisaniemen puistoon puolen yön jälkeen niin asia järjestyy nopeasti ja saat päivettyneen version stadilaisesta.

Vierailija
60/68 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämä tämmöinen kumppanuusvanhemmuus? Juuri oli jossain naistenlehdessä juttua, monesti ennenkin on ollut. Siinä lapsi saa sekä isä- että äitihahmon elämäänsä mutta ei tarvitse parisuhdehässäkkää jos ei siitä tykkää. Win win.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan