Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä rakastanko miestäni enään vai en.

Vierailija
09.08.2014 |

Välitän hänestä, monta vuotta yhdessä ja ihana yhteinen lapsi. Riitelyä usein ja en halua seksiä ja mies vihainen. Mikä pielessä? Hän on turvallinen ja osaava. En varmaan löydä parempaa,mut joku mättää en ole onnellinen ja olemme liian erilaisia ja kaikesta toista mieltä ja suhde väsyttää, mitä teen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita puhua hänelle tunteistasi. Koita itse pysyä myös tyynenä VARSINKIN jos lapsi on kuuloalueella. Jos riehuminen ei lopu, korkki auki vaan ja saunaan/ muualle rentoutumaan.

Vierailija
2/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö halua miestäsi vai seksiä yleensä? Ei parisuhde oikein toimi ilman seksiä ja läheisyyttä. Ymmärrän hyvin miksi miehesi on vihainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa rakkauden eteen täytyy tehdä töitä. Ei se mene niin, että sitä vaan rakastuu ja lilluu siinä olotilassa loppuelämänsä. Tulee hetki, kun täytyy päättää, rakastaako vai ei. Varsinkin jos on yhteinen lapsi ja miehessä ei ole mitään isoa vikaa, mielestäni ennen eroa on yritettävä kaikkensa suhteen eteen. On kehitettävä itseään, tehtävä itsestään onnellinen. Kukaan muu ei ole vastuussa onnestasi kuin sinä itse. Miehesi ei tee sinua onnelliseksi. Jos joskus tajuatkin, että miehesi on oikeasti onnesi esteenä, niin eroa. Mutta ennen tätä, ota vastuu omasta onnellisuudestasi!

Kuulostipas kliseiseltä, Rakkauden taito- nimisen opuksen takakansitekstiltä...

Vierailija
4/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoja tunteita.. jos lasta ei olisi, oisin lähtenyt jo paremman perään..

Vierailija
5/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jäädä onnettomaan suhteeseen. Meri on täynnä kaloja. YOLO.

Vierailija
6/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä käsi sydämelle ja kysy itseltäsi:

Voitko kipuilematta nähdä miehesi toisen naisen kainalossa?

Jos vastaus on Kyllä, vie eroa eteenpäin.

Vierailija
7/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä yhteistä aikaa, siis vapaa-aikaa? Se jää monesti vähiin jos päivät täyttää lapsi ja kodinhoito, mahdollisesti työtkin. Sillon se suhde lakkaa toimimasta, tulee tunne ettei toista enää rakasta, vaikka tämä ei välttämättä olekaan totuus. Ne tunteet saattaa vielä hyvinkin olla siellä, arjen alla piilossa.

Vierailija
9/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikävöisit hänessä eniten jos eroaisitte?

Millaiseksi kuvittelet arjen ilman häntä?

Pystytkö ajatella tulevaisuuden pyhät jne. ilman häntä?

Pystytkö kuvitella omaan elämääsi toisen miehen rinnallesi? Toisen naisen miehesi rinnalle?

Kuulostaa, että olet vain kyllästynyt ja henkisesti erillään hänestä nyt.

Muistele alkuaikaanne ja tehkää jotain samankaltaista asiaa yhdessä kuin silloin.

Vierailija
10/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carpet diem. Nyt menet ja etsit uuden suhteen josta saat mitä ansaitset!

Vierailija
11/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyisi oleen naisen kanssa joka ei anna seksiä ollenkaan tai todella harvoin. Tuntisin oloni todella turhautuneeksi. Ei vain olisi järkeä jatkaa sellaisessa suhteessa, missä nainen ei ajattele miehen tarpeita. M32

Vierailija
12/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän: en rakasta. Meillä myös yksi ihana lapsi. En vain halua vielä luopua tästä "unelmasta": elämänkumppanuus, ydinperhe, varallisuutta sen verran ettei pennejä tarvitse laskea, kaunis koti,...

Silti vain kaihertaa mieltä, että joskos sitä sittenkin oli tarkoitettu toisenlaista elämää varten? Nyt en ole erityisen onnellinen, mutta onko sellainen "pysyvä" onnellisuus edes mahdollista? Ja jos on, niin ei varmaan tämän miehen kanssa? Elämä on valintoja, niin olen aina sanonut, mutta silti niiden tekeminen on ihan pirun vaikeaa!

Vierailija
13/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsette parempaa.

Vierailija
14/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:08"]

Minä tiedän: en rakasta. Meillä myös yksi ihana lapsi. En vain halua vielä luopua tästä "unelmasta": elämänkumppanuus, ydinperhe, varallisuutta sen verran ettei pennejä tarvitse laskea, kaunis koti,...

Silti vain kaihertaa mieltä, että joskos sitä sittenkin oli tarkoitettu toisenlaista elämää varten? Nyt en ole erityisen onnellinen, mutta onko sellainen "pysyvä" onnellisuus edes mahdollista? Ja jos on, niin ei varmaan tämän miehen kanssa? Elämä on valintoja, niin olen aina sanonut, mutta silti niiden tekeminen on ihan pirun vaikeaa!

[/quote]

Sulla kuuluis olevan asiat hyvin. Arki se tulee vastaan miehestä riippumatta.

Vierailija
15/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaminen on tahdon asia!

Vierailija
16/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-ap vastaa:

Mitä ikävöisit hänessä eniten jos eroaisitte? - Taloudellista turvaa, lapselle hoitajaa

Millaiseksi kuvittelet arjen ilman häntä? - Köyhäksi, mutta kodin ilmapiiri vapautuisi

Pystytkö ajatella tulevaisuuden pyhät jne. ilman häntä? - Kyllä, mutta pyhiä ilman lasta en voi kuvitellakaan

Pystytkö kuvitella omaan elämääsi toisen miehen rinnallesi? Toisen naisen miehesi rinnalle? Kyllä.

Mitäpä tästä pitäisi päätellä...?

Vierailija
17/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:11"]Sulla kuuluis olevan asiat hyvin. Arki se tulee vastaan miehestä riippumatta.[/quote]

Mutta onko se arki sitä ettei enää rakasta puolisoaan?

Vierailija
18/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoikin, jättäkää ne siat.

Vierailija
19/20 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:11"]Sulla kuuluis olevan asiat hyvin. Arki se tulee vastaan miehestä riippumatta.[/quote]

Mutta onko se arki sitä ettei enää rakasta puolisoaan?

[/quote]

Riippuu tietääkö sen varmasti. Itsehän olen sen virheen tehnyt että lähdin kun kiireistä arkea oli jatkunut kaksi vuotta. Olin vakuuttunut siitä etten miestäni enää rakastanut. Jälkeenpäin huomasin tehneeni virheen. Kaipasin pitkään. Jos itse täysin varmuudella tietää että sitä rakkautta todella ei enää ole niin tervemenoa, mutta suosittelen miettimään useampaan kertaan että onko asia todella niin kuin sen luulee olevan.

Vierailija
20/20 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*enää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän